|20|

409 53 15
                                    

Cy: İşte burası...Tanrım evimiz bile diyemiyorum.

Tz: Biraz-

Jk: Çirkin?

Ch: Bu kadar açık sözlü olacağın aklıma gelmezdi Jungkook.

Ülkenin batısında, dağ ve kasaba arasında yer alan bir evin önündeydik şuan. Tek katlı, pek göze hitap etmese de tatlı duruyordu.

Cy: Hadi içeriye geçelim.

Chaeyoug evi kapısını açtı ve içeriye girdi. Önde ben, arkada Jungkook onu takip ettik. Girer girmez bir oda bizi karşılamıştı. 2 koltuk, bir masa ve çiçeklerden başka bir şey yoktu. Odanın bir sağında, bir de solunda kapı vardı. Ev gerçekten fazlasıyla küçüktü.

Cy: Üstünüzdekileri bir an önce çıkarın yoksa gülme krizine gireceğim.

Göz ucuyla Jungkook'a baktım. Evet, onu kız kılığına sokmuştuk. Kırmızı bir elbise ve kafasındaki modern şapka ile çok güzel duruyordu. Bir an kız olduğumu unutmuştum. Ben de Chaeyoung gibi erkek kılığına girmiştim. Eminim çok çirkindim. Ama bunu düşünecek zaman değildi. Hemen yüzümdeki tüyleri çıkardım ve yere attım. Üstümdeki eski, iğrenç kokan kıyafetleri de çıkardıktan sonra kendimi koltuğa attım. Jungkook'da aynı şekilde eski haline döndüğünde Chaeyoung'a bakmıştık.

Cy: Bu ev sadece 3 oda.

Chaeyoung sağdaki ve soldaki kapıları açtı. Yarım yamalak gözüken bir mutfak ve yatak odasıydı odalar. Tahminim doğru çıkmıştı.

Cy: Bu yüzden siz bu koltuklarda kalacaksınız. itiraz ediyorsanız...

Chaeyoung bir süre beklemişti.

Cy: İtiraz etseniz bile sizi bir yere göndermeyeceğim. Her neyse aç mısınız?

Tz: Yiren nerede?

Sorduğum soruyla gülümsemişti Chaeyoung.

Cy: Gel benimle.

Chaeyoung dış kapıyı açtığında ayağa kalkıp onu takip etmiştim. Jungkook ben kalkar kalkmaz koltuğa uzanmıştı. Hava yavaş yavaş kararıyor, bunun da etkisiyle soğuk bastırıyordu. Chaeyoung elimi sıkıca tuttu ve beni evin arkasına sürükledi.

Evin arkasındaki minicik bahçede bir sürü Gardenya ekiliydi.

Tz: Aman Tanrım...

Beyazlar içindeki Yiren'e baktım. Gardenyaları seviyor ve şarkı söylüyordu.

Cy: Ştt! 2. Tzuyu.

Yiren şarkı söylemeyi bıraktı ve arkasını döndü. Gözleri gözlerimle buluştuğunda sadece bekledi..Bekledi ve-

Y: TZUYU!

İşte beklediğim tepki.

Yerden kalkıp koşarak yanıma geldiğinde Chaeyoung biraz uzaklaşmıştı. Ona sıkıca sarıldım. O kadar sıkı sarıldım ki bir an omurgası çatladı sanmıştım.

Tz: Yiren...

Y: Seni çok özledim abla.

Gözyaşlarım her zamanki gibi kendini gösterdiğinde derin bir nefes almıştım. Yiren'in kolları beni boğmuştu.

Yaklaşık 5-6 dakika hiçbir şey demeden sarıldık. Chaeyoung bıraksa hala sarılabilirdik.

Cy: Sanırım yağmur yağacak. Hadi içeri geçelim.

Yiren elimi sıkıca tuttu ve ilerlemeye başladı. Birlikte içeriye girdiğimizde Jungkook çoktan uyumuştu.

Yiren elimi bıraktığında ona doğru ilerledim ve elimi alnında gezdirdim. Çok masumdu...

ᵍᵃʳᵈᵉᶰᶤᵃ//ʲᵘᶰᵍᵏᵒᵒᵏ⁺ᵗᶻᵘʸᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin