|21|

405 47 31
                                    

Cy: Gerçekten sıkıldım...Artık gelsin şunlar!

Chaeyoun ofladı ve kapüşonunu çıkartıp ayağa kalktı.

Jk: Biraz daha bekleyelim. Belki gelirler.

Chaeyoung yanaklarını şişirdi ve gözlerini kıstı. Gerçekten çok tatlı görünüyordu...

Yiren omuzuma koyduğu kafasını kaldırdı ve şaşkınca bize baktı.

Y: Sesi duydunuz mu?

Tz: Ne sesi?

Hepimiz ayet sakin bir şekilde Yiren'e bakarken üstümüzdeki ağaçtan birileri önümüze atlamıştı.

Cy: Tanrıya şükür geldiler...

Karşımıza dikilen iki bedene baktım. Bunlar gerçekten Yeji ve Hyunjin miydi?

Gözlerim yavaş yavaş dolarken dudaklarımı yukarıya kıvırdım. Tek tek yerden kalktık ve onlara doğru ilerledik. Hiç kimseden çıt çıkmıyordu. Sessizlik yine zifiri karanlıkla uyum içindeydi.

yüzlerindeki maskeye ve kafalarındaki örtüye rağmen onu tanımıştım. Saçları dalga dala omuzlarına dökülen, sağ taraftaki Yejiydi. Yanındaki ise Hyujin.

Tz: Sizi özledik...

Chaeyoung hemen Yeji'ye sarıldı ve poposuna vurmaya başladı.

Cy: Tanrı aşkına görüşmeyeli poponu baya eritmişsin Yeji.

Jungkook Hyunjin'in kafasını kolları arasına alıp okşamaya başlamıştı.

Jk: Sonunda bulduk sizi!

" BIRAK BENİ!"

Ortalığı inleten yüksek ve yabancı ses hepimizin durmasını sağlamıştı.

Chaeyoung Yeji'nin poposunu okşamayı bıraktı. Aynı şekilde Jungkook'da Hyunjin'in kafasına vurmayı...

Onlardan uzaklaştığımızda sessizlik yine ortama hakim olmuştu. Başlarındaki örtüyü ve ağızlarındaki maskeyi çıkartıp bize baktı 2 genç.

Bunlar Yeji ve Hyunjin değil...

İşin garip yani saçları uzun olan kişi erkekti. Saçları erkek gibi kısacık olan ise kız!

Y: S-siz kimsiniz?

" Bunu size sormak gerek!"

Uzun boylu, çöp kadar zayıf kız kaşlarını çattı ve bize doğru bir adım attı.

Cy: Ben...Ben bir erkeğin popo- TANRIM BEN NE YAPTIM!

Chaeyoung bir köşede kendisine küfrederken Junkook'a baktım. O'da en az Chaeyoung kadar kızgındı kendine. Bir kızın kafasına düşmana vururcasına vurmuştu.

Tz: Yanlış bir anlaşılma oldu. Özür dileriz...

" Hey sen'"

Uzun saçlı çocuk Chaeyoung'a çağırmıştı.

Cy: NE VAR!

" BAĞIRMA BANA! HEM POPOMU OKŞUYORSUN HEM DE BAĞIRIYORSUN!"

Jungkook'un dudaklarından kaçan minik bir kıkırdama Chaeyoung'u daha da sinirlendirmişti.

" Sen popomu okşarken Yeji dedin...Yeji'yi nereden tanıyorsun?"

Dediği şeyle gözlerimi kocaman açtım. Yeji tanıyor muydu? Lütfen bu bir yanlış anlaşılma olmasın...

Chaeyoung en az benim kadar şaşkındı. Zorla belini dikleştirdi ve çocuğa doğru yaklaştı.

Cy: Onu tanıyor musun?

ᵍᵃʳᵈᵉᶰᶤᵃ//ʲᵘᶰᵍᵏᵒᵒᵏ⁺ᵗᶻᵘʸᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin