פרק 9

3.3K 135 21
                                    

״טוב מתוקים אז הכנתי לנו חבילה עוברת ובגלל שטל מאוד רצה שנעשה את זה בגקוזי אני מזכירה לכולם שזה עושים מנייר מה שלא עובד טוב עם מים אז תזהרו להפיל את זה.״ קולה של מוראל נשמע ברצינות ובחוזקה מנסה לגבור על המוזיקה. כולנו יושבים בגקוזי יחד, חלק בתוכו וחלק על רצפת העץ בזמן שהרגלים שלהם בתוך המים החמים. אך במהירות קולה של מוראל נשמע ״אז כמובן שמי שמתחיל הוא ילד יום ההולדת שלנו, אלון.״

״אוקיי חברים אנחנו מתחילים.״ קולו של אלון נשמע במהירות בשמחה בזמן שמוראל זורקת לעברו את החבילה. כולם צועקים ומרימים את האווירה ואז קולו של אלון נשמע במהירות ״תעביר את החבילה לאישה עם הכי הרבה ציצי כאן.״ ברגע שאלון מסיים לקרוא את הכתוב הצחוק של מוראל נשמע במהירות ואני מחייכת מהסתימות שלה. יש וויכוח ארוך של כמה שנים בין ארבעתנו מי התברכה יותר בחזה שופע וגדול.

״טוב אחי זה קל ואם זה לא היה ברור עד עכשיו אז מזל שכולן פה עם בגדי ים כדי שתוכל לראות יותר טוב.״ קולו של רוי נשמע במהירות והוא צוחק מדבריו יחד עם הבנים. אני מסובבת את ראושי לרוי היושב לצידי ונותנת לו מכה קטנה לראש על הדברים הסתומים שהוא אומר אך זה לא מפריע לו להמשיך לצחוק יחד עם גיא ואלון.

״טוב אז מראש אני אומר שאני לא משוחד או משהו כזה אבל באמת שזה די ברור שמרום היא הזוכה.״ קולו של אלון נשמע במהירות והוא מכריז עלי כעל המנצחת בתחרות. לפתע עומר קמה במהירות ופניה ההמוממות לא מוכנות לקבל את הניצחון שלי. היא נעמדת במרכז הגקוזי וכולם מביטים בה.

״לא, לא ולא״ קולה של עומר נשמע במהירות והיא מסתובבת ומביטה על כולם. ״אתה משוחד זה ממש לא הוגן. תסתכלו על זה, תסתכלו. איך את אומרים שזה החזה הכי יפה ולא זה״ קולה של עומר נשמע בשנית בנחרצות בזמן שהיא מצביעה בהתחלה עלי ואחר כך עליה בהפגנתיות.

״אל תקנאי מתוקה״ אני אומרת ובמהירות אני תופסת את החבילה שאלון בדיוק משליך לעברי. עומר מתיישבת חזרה במקומה ביאוש על כך שאלון לא שינה את דעתו ואני מתחילה לקרוא את החבילה. אני קוראת בקול את הכתוב ״תעבירי את החבילה לבן שאת חושבת שיש לו את הכי גדול.״ עייני עוברות להביט בארבעת הבנים שלמולי. במהירות אני מסננת את טל שלא בורח ביותר מדי לפי דעתי.

״אז ככה, לא ראיתי ואני באמת לא יודעת מנסיון אישי אבל אני אלך עם התחושות שלי ואבחר בגיא״ אני אומרת וזורקת במהירות לעברו את החבילה. גיא מעט מופתע על כך שבחרתי אותו וכמעט ולא תופס את החבילה. רוי לעומת זאת היושב לצידי מופתע מאוד על כך שלא בחרתי אותו בדיוק כמו כולם ובגלל שזה היה ברור וצפוי שאני אזרוק לרוי החלטתי להפתיע ולהביא לגיא. אני מחייכת לעברו של רוי בהתנצלות.

את לא כמו כולםWhere stories live. Discover now