״אני ממש מודאג. את לא מבינה איזה מחשבות רצות לי בראש״ קולו של גיא נשמע דרך הטלפון ואני נאנחת לאחור על המיטה. אני עוצמת את עייני ומנסה להבין מה קורה מסביבי, מה אני מפספסת בכל המצב הזה. זה מפחיד ולא סתם הוא מודאג, גם אני מודאגת. ״כל השבוע האחרון הוא לא בא לגלוש וכל הזמן שאני מדבר איתו הוא עייף וכואב לו הראש.״
״זה מוזר אבל זה לא רוי שאני מכירה, הוא פשוט שונה״ שנים של חברות משותפת יש לי עם רוי, עוד מכיתה א׳. מעולם לא ראיתי אותו ככה, חסר כוחות ועייף, מוותר על גלישה ועל מפגשים חברתיים. זה פשוט לא רוי. זה לא החבר השמח שלי, זה ששותה בכל הזדמנות שיש לו, מבלה ויוצא לכל מקום, שנהנה מהחיים ומכל הזדמנות שרק קופצת לעברו. זה לא רוי שמפלרטת עם בנות ואוהב את תשומת הלב שנשפכת לעברו. זה פשוט לא רוי.
״משהו עובר עליו זה בטוח״ קולו של גיא נשמע. אני פותחת את עייני ומביטה בתקרה של חדרי שנמצאת למול עייני. אני כל כך רוצה לראות חזרה את רוי שאני מכירה. זה שתמיד שמח ומאושר. זה שדואג לי בכל הזדמנות, ששומר עלי. לעולם לא חשבתי שהמצב יהיה הפוך, שאני זאת שאמות מדאגה כלפיו.
״יש לו תור בשבוע הבא ואנחנו הולכים יחד איתו. אני בטוחה שנקבל הסברים וזה בטח סתם איזה מגרנה או משהו כזה. אני בטוחה שהכל יהיה בסדר״ קולי נשמע בעידוד כמה שרק ניתן. אני מנסה לחפש הסבר הגיוני לכל המצב ולהרגיע אותי ואת גיא ובעיקר את המחשבות שרצות בראושנו. מקווה בכל ליבי שהכל באמת יהיה בסדר.
״אתמול כשהוא התעלף אני הרגשתי שהלב שלי הפסיק לפעול. הייתי כל כך המומה לא ידעתי איך להגיב, אני קפאתי במקום ולא הצלחתי להתאפס על עצמי ולעזור לו. אחר כך כל הלילה לא נרדמתי. כעסתי על עצמי שלא הצלחתי להיות שם ברגע שהוא הכי היה צריך אותי.״ אני משתפת את גיא במחשבות שלי, אלה שבמשך כל הלילה לא הפסקתי לחשוב עליהם וגם היום בבוקר כשאני כבר ערה אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על זה שברגע הכי נחוץ אני פושט קפאתי ולא הצלחתי לתפקד.
״אל תכעסי על עצמך.״ קולו של גיא נשמע באנחה והוא מיד אומר במהירות ״אני מבין אותך וגם אני הייתי בהלם בהתחלה. זה הזוי פתאום לראות את רוי ככה, במצב הזה. הכל בסדר באמת אל תדאגי.״ קולו של גיא נשמע ואני מעט מחייכת באמת מאמינה בדיוק כמוהו שהכל יהיה בסדר.
״מרום אנחנו נלך יחד איתו והכל יהיה בסדר. אנחנו פשוט צריכים להיות לצידו עכשיו ואנחנו גם ניהיה איתו בכל דבר שהוא עובר ובכל רגע שהוא צריך אותנו.״ קולו של גיא נשמע בעידוד ואני מהנהנת לחיוב במהירות למרות שהוא אינו יכול לראות זאת. קולו של גיא נשמע בשנית אך הפעם הוא מעט יותר מעודד ושמח ״לפי מה שאני יודע את ומוראל קבעתם ואני כבר רואה שאת הולכת לאחר לה אז אני מציע לך לצאת מהבית כמה שיותר מהר, ביי.״
״אני מתחילה להיות ממש רעבה אז אני מקווה שהאוכל יגיע מהר״ קולה של מוראל נשמע בזמן שהיא מוזגת לעצמה כוס מים. המלצרית רק הרגע הלכה מהשולחן שלנו וכבר מוראל מכריזה על כך שהיא חסרת סבלנות. במהירות קולה של מוראל נשמע בשנית והיא משתפת ״את יודעת שמאז שאני וגיא ביחד אני ממש מאושרת אבל אני גם תמיד רעבה את חושבת שזה קשור?״
YOU ARE READING
את לא כמו כולם
Romance״הייתי בטוחה באותו הרגע שאני במקום הכי טוב בחיי, אך מאותו הרגע הכל התחיל להידרדר עם שיר אחד שתמיד נשמע ברקע, השיר של משינה שהתנגן במסעדה ״את לא כמו כולם״. ״את לא כמו כולם עינייך הם לפני העצב השמש שקעה אבל את דולקת מאירה לי הלב שנשבר את תחברי אותו חל...