״אני באמת לא מבינה איך את יצאת כזאת, כאילו איך זה קרה?״ קולה של מוראל נשמע והיא מתיישבת על המיטה שלה. אני מגחכת מדבירה ומתיישבת אחריה על המיטה, ממש למולה בישיבה מזרחית. לפתע קולה של מוראל נשמע שוב והיא מביטה בעייני כשהיא אומרת. ״כאילו באמת את זאת שבאה ממשפחה של אשכנזים שומעת לי מזרחית, כאילו חוץ מאבי ביטר יש לך את כל הזמרים שמסלסלים בארץ הזאת בתוך הפליילסט שלך״
״מה לעשות שזה מה שאני אוהבת. פחות בניה ברבי ונתן גושן ויותר שרית חדד ועידן בקשי.״ אני אומרת במהירות ועיינה של מוראל מביטות בי בהלם רב. לי ולמוראל הייתה את החברות האידיאלית שכל זוג חברות הייתה רוצה. היה לנו את אותו הטעם באוכל, טעם שונה בגברים וצד שונה בתמונות. תמיד הינו גם מתגאות בזה אבל דבר אחד אצלנו לא היה, הטעם המוזיקלי שלנו היה שונה. היא אוהבת את השירים הרוגעים והשקטים ואני אוהבת את המזרחית עם הסלסולים.
״מי זה בכלל עידן בקשי?״ קולה של מוראל נשמע לפתע בזילזול והיא מרימה את הטלפון שלי מהמיטה ומצביעה עליו כשמבטה מופנה כלפי. ״את מבינה שיש לך בתוך הפליילסט זמרים שאף אחד לא מכיר. כאילו באמא שלך מי זה עידן בקשי? מי מכיר אותו חוץ ממך בכלל?״ קולה של מוראל נשמע בשנית ואני צוחקת במהירות מדבריה.
״את סתם קנאית״ אני אומרת בהתגרות ומוציאה לשון לעברה בזמן שאני חוטפת את הטלפון שלי מבין ידה. היא צוחקת בזילזול מכך שאמרתי שהיא מקנאה ומגלגלת את עיינה. את האמת שהתאהבתי בשירים האלו בזכות רוי. רוי לעומתי הוא מרוקאי ושירי מזרחית הם השירים שהוא שומע מהבית בזכות סבא שלו. רוי הוא זה שהכיר לי את הזמרים האלה בשנות התיכון שלנו ולמדתי לאוהב את זה והיום רק את השירים האלו אני שומעת.
״ואי את לא מבינה מה קרה״ קולה של מוראל נשמע לפתע לאחר מספר רגעים של שקט. אני מרימה את ראושי בסקרנות כדי להביט בה והיא מיד ממשיכה לדבר ״אתמול נועם מתקשרת אלי ודיברנו קצת על גיא וכל זה ואז איכשהו הגענו לדבר על עומר ואת לא מבינה. נועם אמרה לי שעומר מתנהגת מוזר בימים האחרונים ושמשהו קורה שם ושהיא חושבת שיש לה מישהו חדש.״
אני מביטה במוראל ושום תגובה לא יוצאת מבין שפתי. אני יודעת שיש לעומר מישהו חדש. אני יודעת בדיוק מה קורה אצלה בימים האחורנים. אבל אני הבטחתי לבנים שמה שנאמר באותו הערב גם נשאר באותו הערב. חוץ מזה שזה לא נושא שקשור אלי או למוראל כמו מה שכן סיפרתי לה על אותו הערב. בגלל זה אני פשוט שותקת ולא אומרת כלום.
״אז אני מבינה שלא רק עומר מתנהגת מוזר אלה עוד מישהי כאן״ קולה של מוראל נשמע במילמול ואני מרימה את עייני לעברה כדי להביט בה. ״יאלה תתחילי לדבר״ קולה של מוראל נשמע בשנית ואני נאנחת. אני מיד חושבת איך אני יוצאת מזה מבלי לספר על אלון ועומר ובמהירות עולה בראושי רעיון.
YOU ARE READING
את לא כמו כולם
Romance״הייתי בטוחה באותו הרגע שאני במקום הכי טוב בחיי, אך מאותו הרגע הכל התחיל להידרדר עם שיר אחד שתמיד נשמע ברקע, השיר של משינה שהתנגן במסעדה ״את לא כמו כולם״. ״את לא כמו כולם עינייך הם לפני העצב השמש שקעה אבל את דולקת מאירה לי הלב שנשבר את תחברי אותו חל...