"Anne... Anne yardımıma koş!"
Hadi ama ya kilo almış olmazdım. Yeni yaş günüme fazladan kilolarla giremezdim. Annem yine ne var diye söylenerek odama girdi. Şu sıralar fazla nazli olsamda halimden gayet memnundum. Anneme fermuarımi kapat dediğimde söylendi.
"Seni hep deden şımartıyor, keşke zamanında babanın sözünü dinleseydim." Annem fermuarımı kapattında ona dönerek yanaklarını sıktım. Bugün benim doğum günümdü ve bugün buraya Daniel gelecek ailemle tanışacaktı. Önceden tanışsalarda bu farklı bir tanışmaydı.
"Annem bugün yirmi oluyorum ve bence sen yaşlılık sendromuna giriyorsun yoksa biricik kızına sırf mutlu diye kızmazsın..."
Annem söylenirken kapı çalmış bense sevinçle odamdan çıkarak kapiya koşmuştum. Ben ulaşamadan kapıyı hizmetili açtı fakat gelen kişi Daniel falan değildi. "Güzel torunum neden surat asıyor bakalım..." Dedemi görmemle neşem yeniden artmıştı. Dedemi yanına giderek yanağına küçük bir öpücük kondurarak koluna girdim.
"Dedecim Daniel birazdan oradan olurum dedi ama hala görünürlerde yok."
"Bu adamı doğum günü partine hiçbir kız arkadaşını çağırmayacak kadar çok mu seviyorsun?" Sorusuyla birlikte kızarırken kapı zili imdadıma yetişmiş bu defa koşarak kapıyı ben açmıştım. Ve beklenen muhteşem adam... Arkamda dedem olduğu için sarilamadan hoş geldin demiştim Daniel arkasindan çıkardığı çiçeği uzattığında dünyalar benim olmuştu.
"Zeynep misafirimizi içeriye davet et, pastayı kapı eşiğinde kesmeyeceğiz."
Gülümseyerek Daniel'i içeriye davet ettiğimde dedem hoş geldin demiş Daniel ise elini uzatmıştı. Bende göz işareti yaparak ona söylediğim şeyi yapmasını istedim. Daniel son anda kurtarak elinden öpmüştü. Salona girdiğimizde babam ayağa kalarak hoş geldin diyerek elini uzatmıştı ki bizimki abartarak babamın elinide öpmeye çalıştı. Ona yalnızca dedemin elini öpüp alına koy demiştim, Sıra anneme gelince yine eğilince elimle alnıma vurdum fakat bu defa korktuğum olmadı yalnızca öpmüştü.
"Kızım başka bir misafirimiz yoksa yemeğe geçelim." Daniel burada evimde olacak bende eve kız çağıracagim aklımi peynir ekmekle yemedim. Sırf evde kız olmasin diye kuzenlerimi dahi annemin çağırmasina izin vermedim.
"Bütün misafirlerimiz geldiği anneciğim yemeğe geçebiliriz." Benim her şeyim yalnızca Daniel'di. Beraber yemeğe geçtiğimizde dedem ve babam aralarına aldığı Daniel'i sorgu yağmuruna tutular. Yemekten sonra da bu böyle devam etmişti taki ışıklar kapanıp pastam gelene dek... Mumu söndürürken tek bir dileğim vardı.
Işıklar açılıp pastalar ikram edilince hediyeler gelmişti. Dedem ve babam yine pahali hediyeler almıştı, annemin hediyesi zaten üstümdeki elbiseydi. Daniel de hediyesini uzattığında kutuyu sevinçle açtım. Kolyeyi takmasini söylerken annem öksürmüş bende mecburen kendim takarak aldığım en güzel hediye demiştim ki bu defa da babam öksürdü.
Ben bir ara lavaboya gidip geldiğimde salonda Daniel yoktu. Annem dedenle çalışma odasında dediğinde odada bir şey unuttum diyerek çalışma odasina gelerek kulağımi kapiya dayadim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEY SERİSİ ~ TAMAMLANDI
Novela JuvenilHER BÖLÜMDE FARKLI BİR KURGU FARKLI BİR AŞK VARDIR... VE HİÇBİR YERDE OKUYAMACAĞINIZ TEK BÖLÜMLÜK KURGULAR... BİR BÖLÜM BİR HİKÂYE... BİR KİTAP BİN AŞK... WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ... Siz adına ne derseniz deyin bu bir aşk hikâyesi size çok yakın olan...