Bu şarkıyı dinlemeden geçmek yok.
GERİ GELEN MEKTUP - GÜLNUR KAYA
"
Duru beni çıldırtma, o bebeği aldıracaksın."
"Nasıl... Nasıl aldıracağım? Mehmet, hani evlenecektik bana söz vermiştin. Bu yüzüğü boşuna mı taktık. Ben bu çocuğu aldırmam."
Mehmet bir sinerle kolumdan tutarak beni kuytu köşeye çekerek bağırmaya başladı. "Kadın sen gerizekalı mısın, hee seninle evleneceğim diyen adamın altına mi yatıyorsun?"
'Sen... Sen ne saçmaliyorsun. Sende biliyorsun ki..."
"Kes sesini orası beni alakadar etmez. Bi parmağına yüzük taktım, iki gezdik eğlendik diye seninle evlenecek halim yok. Sana da bu güzel bi ders olur. Her tatlı dilli adamların peşinde koşuşturmazsin..." Ama dediğimde beni geriye doğru itekledi. "Sana son kez söylüyorum o bebeği aldıracaksin yoksa ben ne yapmam gerektiğini çok iyi biliyorum."
"Sen bu değilsin benim sevdiğim adam değilsin."
"Ver şu yüzüğü bir daha da sakın karışma çıkma... Duru bir daha karışma çıkarsan bu kadar yumuşak davranmam ona göre."
Beni bir köşede öylece bırakıp gitmişti. Oysa ne sözler ne yeminler etmişti. O an gözüm titreyen elime gitti, yüzüğü parmağımdan çekip almışti. Içimdekini de öyle alıp gidebilecek miydi?
Insanlar bana kötü bakışlar atarken elimi yüzümü yıkayarak yürüdüm. Yol üstünde özel bir hastane görünce elimi karnıma koyarak içeriye girmiştim. Kendime sıra aldığımda yönlendirdikleri yere doğru yürüdüm. Doktorun odasına geldiğmizde adına baktım. Miraç Seyiz yazıyordu. Kapıyı tıklatıp içeriye girdiğimde ayağa kalkarak hoş geldiniz demişti.
Bende odaya göz atarak merhaba demiştim. Bana bir şeyler söylerken elim hala karnımdaydı. "Bebeği görebilme şansım var mı?" Sorumla birlikte şaşırarak. "Elbette bebeğinizi görebilirsiniz." Diyerek ayağa kalkmıştı. Beni yönlendirdiğinde sedyeye oturdum"Uzanıp karnınızi açın." Söylediğini yaparak tişörtümü kaldırıp uzandım. Doktora baktığımda koluma bakıyordu. Kolumda ki kızarıklığı görünce yutkundum. Doktor da karnıma soğuk jeli sürdü. "Şöyle bakarsanız size bebeğinizi gösterebilirim." Sözleri üzerine ekrana baktım. Baktığımdan bir şey anlamayınca parmak ucuyla bana bir nokta gösterdi.
Elime peçete uzattığında gayet sağlıklı olduğunu söyledi bende karnımi silerken bilinçsiz şekilde dışımdan konuştum. "Yaşamaya için sağlığı çokta önemli değil."
"Anlamadım." Ona baktığımda şaşkındı. "Bu sözleri ilk defa duyduğunuzu zannetmiyorum. Bu bebeği doğurmayacağım. Babasız bir çocuk dünyaya getirmektense hiç doğurmam daha iyi."
"Bakin hanfendi. Nice Anne çocuğunu tek başına bakıyor. Sizde tek başınıza dünyaya getirebilirsiniz."
"Sizin fikrinizi sora olmadı." Hızla odasından çıktıktan sonra direkt evime geldim. Ev arkadaşım dışarıya çıkalım mı diye sorduğunda dokuzdan sonra bara geldik. Başta tereddüt etsem de zaten doğurmayacağım için içmiştim. Bir iki derken kafam uçar gibi olmuştu.
Birinin kolumdan tutup kendisine cebirmesi ile hiçkirarak arkami döndüm. "O uzun doktor siz ve burası ha gözlerim yaşardı. Yoksa bilge doktor mu demeliydim."
Kulağıma eğilince nefesini sıcaklığıni hissettim. "Biraz daha içerss bebeği zehirleyeceksin."demişti. Bende sanane diyerek terkar içecektim ki bardağı elimden alıp masaya koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEY SERİSİ ~ TAMAMLANDI
Novela JuvenilHER BÖLÜMDE FARKLI BİR KURGU FARKLI BİR AŞK VARDIR... VE HİÇBİR YERDE OKUYAMACAĞINIZ TEK BÖLÜMLÜK KURGULAR... BİR BÖLÜM BİR HİKÂYE... BİR KİTAP BİN AŞK... WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ... Siz adına ne derseniz deyin bu bir aşk hikâyesi size çok yakın olan...