Kesin kararımı vermiştim. Eğer bir daha anne olamayaksam, bu bebeği doğuracaktım. Ben bir daha dünyaya gelmeyeceğim, bir daha annelik duygusunu tadamayacağım.... Evet, evde durup düşünmenin anlamı yoktu. Miraç'ı arayarak onada fikrimi söyleyeceğim.
Telefonuma sarılıp Miraç'ı arayarak yanına geleceğimi söyledim. Başta telefonla söylemek istesemde yüzyüze görüşmenin daha anlamlı olacağını düşündüm. Evden çıkmak için sporlarımi giydiğimde kapı olmuştu. Kim olduğuna bakmadan kapıyı açmıştım ki kapıda Mehmet'i gördüm. Acaba pişman mı, oldu diye iç geçirirken kalbim olsa kaç yazar diyordu. Bir kere ona karşı kalbim soğumuştu. Bu kalbi bir daha ısıtamazdı.
"Beni içeriye davet etmeycek misin?"
"Hayır, neden geldin?" Sorumla birlikte gözüme parmağında ki metal parçası çarptı. Ayrılalı kaç gün olmuştu ki parmağına yüzük taktı.
"Iyi o zaman burada konuşalım. Sana net şekilde soruyorum. Bebeği aldırdın mı?"
"Hayır, aldırmadım aldırmayı düşünmüyorum. Hiçbir güç bu bebeği benden alamaz." Eliyle çenesini sıvazladıgında sinirlendiğini anladım. Bana öyle bir bakıyordu ki sanki gözü dönmüştü. Bir hamleyle içeriye girecektim ki benden önce davranarak koluma yapıştı.
"Nereye gittiğini sanıyorsun, benim iznim olmadan o çocuğu doğurmazsin." Kolumu çekiştimeye başladığında bende ona hiç durmadan vurdum. Ben bırak diye bağırırken beni merdiven başına kadar sürüklemişti. "Hemen gidip o çocuğu aldıracağız ondan bugün kurtulacağım.
"Bırak!" Diye avazım çıktığı kadar bağırırken kolumu ondan kurtarmıştım. Ondan kurtulmamla birlikte arakama doğru büyük bir boşluğa düşer gibi merdivenlerden yuvarlanmaya başladım.
Kafamı çarpa çarpa yeri boyladığımda sırtım yay gibi gerildi. Kemiklerime keskin bir ağrı girerken kasıklarım sızladi. Ağzımdan kan geldiğimi fark etsemde yerde kivraniyordum. Derin nefesler alırken Mehmet başıma geldi. Bana yardım edecek sanırken üstümden atladığı gibi kaçıp gitmişti.
Insanlar başımı üşüşürken bu dünyada değil gibiydim. Aranan ambulans bir asır kadar sonra geldiğinde beni sedyeye yatırdılar. Ambulansın acı sesiyle birlikte beni kaldırarak içine soktular... Ben acı içinde kıvranirken çok kanaması var demişler bende elimi karnımı üstüne koydum.
Hamile misin, dediğinde gözlerimden yaşlar akmaya devam etti. Ağzımdan evet, çıktığında telefon çalmaya başladı. "Miraç yazıyor açmamı ister misin?" Yine güç bela evet, dediğimde benim durumumu anlatarak bilgi verdiler, zaten onda sonrası bende yoktu.
Birisi defalarca adımı teleffuz ettiğinde gözlerimi aralamaya çalıştım. Beyaz önlüklü bira adam konuşurken sorular soruyordu. Ona bakmak yerine odada göz gezdirdim. Doktor ve hemşireden başka kimse yoktu. Kolumda sızlıya kabloyu taktım. Ben ne ara gelmiştimde serum bağlamışlardı.
Elim karnıma gittiğinde doktor yeniden konuştu. "Maalesef bebeğinizi kaybettik, buraya geldiğinizde çok fazla kan kaybetmiştiniz." Dünyam o an yıkılıvermişti.
"Gidin.... Gidin!" Yalnız kalmak istiyordum. Yalnız kalmak istiyordum. Doktor yine bir şeyler söyleyerek çıkmıştı. Kapının kapanma sesiyle birlikte elimi ağzıma götürerek ağlamaya başladım. Bebeğim ölmüştü, o benim son şansımdi bir daha bebek sahibi olamayacaktım.
Kapı açıldığında başımı çevirerek o yöne baktım. Miraç'i gördüğüm anda ağzımdan hıçkırık çıkmıştı. Elimi ona uzattığımda yanıma gelerek elimden tuttu. "Duru kendini nasıl hissediyorsun?" Nasıl mı ölüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEY SERİSİ ~ TAMAMLANDI
Genç KurguHER BÖLÜMDE FARKLI BİR KURGU FARKLI BİR AŞK VARDIR... VE HİÇBİR YERDE OKUYAMACAĞINIZ TEK BÖLÜMLÜK KURGULAR... BİR BÖLÜM BİR HİKÂYE... BİR KİTAP BİN AŞK... WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ... Siz adına ne derseniz deyin bu bir aşk hikâyesi size çok yakın olan...