25. fejezet: Irodai meló

1.4K 110 6
                                    

Furcsa volt belegondolni, hogy Steve nemrég még itt volt velünk fiatalon. Nekünk csupán pár másodperc volt, ami neki jó ötven év. Bucky és ő még órákon át beszélgettek, közben én segítettem Bruce-nak összeszedni a megmaradt dolgokat a laborból. Már persze ami maradt belőle, és amit megtaláltunk a romok alatt.
Dr. Strange hazateleportálta a harcosaink nagy részét, a többi pedig itt maradt segíteni.
Fogalmunk sem volt, hogy mihez fogunk kezdeni ezek után.

- Steve, Tony és Nat nélkül semmi nem lesz ugyan olyan. - szólt Bruce, és mintha a gondolataimban olvasott volna.

- Éppen erre gondoltam. - húztam el a számat. Az utóbbi öt évben Nat és Steve tartották fent ezt a helyet, és ők tartották a kapcsolatot minden társunkkal, szerte az univerzumban.

- Sokan megmaradtunk, a veszteségek ellenére is. De mi lesz ezután?

- Nem tudom, Bruce.

- Valakinek ez volt az otthona, és a Bosszúállók voltak a családja. - sorolta tovább - Wanda, Sam és akik most jöttek vissza... Velük mi lesz?

- Mindig lesz rosszfiú, aki ellen kellenek majd a Bosszúállók.

- És ki fogja őket vezetni? - kérdezte, miközben fél kézzel hajigálta a romokat.

- Hát majd te! - rántottam meg a vállamat.

- Nem. Én nem lennék rá képes. - ellenkezett azonnal.

- Pedig az eredetiek közül csak te maradtál Clint és Thor mellett. Clint nem hinném, hogy most egy darabig elhagyná a családját, Thor meg... hát ő Thor. Utazgat az űrben, meg a világok között. Nem lenne jó vezető. Ellenben veled... Okos vagy, és most már nem kell parancsolnod a zöld embernek, mivel most már te magad vagy az. - soroltam az érveimet - Rhodey, Wanda és Sam is itt lesznek, hogy segítsenek.

- És te?

- Mi van velem?

- Te hol leszel?

- Otthon a fiammal, és remélhetőleg az apjával. - mondatom végét már halkabbra vettem.

- Most már te is Bosszúálló vagy.

- Mi vagyok? - nevettem fel hangosan.

- Bosszúálló. - ismételte meg Bruce, mintha elsőre nem hallottam volna tisztán.

- Nem vagyok az. Azért, mert veletek tartottam és segítettem, nem lettem a világ megmentője. - tiltakoztam.

- Az vagy. - mondta határozottan - Szóval ha gondolod, segíthetnél összakapni a megmaradt bandát.

- Nem igazán szeretnék kockáztatni. Ott a fiam.

- Nem is kell. Ne kell élesbe menned, csak legyél itt. Mint egy irodai munka. - nézett rám a szemüvege felett, úgy várta válaszomat.

- Na és Bucky? Vele mit csinálok? Nem akarom belekeverni semmibe sem.

- Szerintem ő amúgy is benne van ebben az egészben. Úgymond ebbe született.

- Nem is tudom, Bruce. - gondolkodtam el - Még átgondolom, rendben?

- Legyen. - mosolygott a zöld ember.

- Most, hogy nincs Tony... - kezdtem bele egy kényesebb témába - Hogy lesz minden helyrehozva itt?

- Nem tudom...

- Nekem lenne egy ötletem! - hallottuk meg Shuri hangját, akit bátyja követett, átmászva egy-két nagyobb romon.

- Jól vagytok? - mosolyogtam rá a wakandai királyi család tagjaira.

New Life [Bucky Barnes Fanfiction] - BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now