- Mi volt ez? - kaptam ijedten a fejemet a hatalmas ablakok felé.
- Fogalmam sincs, de nem hangzott jól. - állt fel Bucky mellőlem. Egyikünk sem foglalkozott azzal, hogy pár másodperce milyen közel voltunk egymáshoz. Mindketten azonnal az ajtó felé rohantunk, és a labort vettük célba. A folyosókon is káosz uralkodott. Az őrök felfegyverkezve rohantak minden irányba.
- Mi volt ez? - futottunk be a laborba, ahol már majdnem mindenki ott volt.
- Valami a pajzsnak ütközött. - mondta a király testőre, Okoye.
- És becsapódik még pár a búra mellé is. - hallottuk Rhodey hangját a fülesen keresztül, amit most már mindannyian viseltünk.
- Hol vagy? - kérdezte tőle Steve.
- A palota előtt, és jelentem, hogy csúnya világ lesz itt.
- A pajzs meddig bírja? - tette fel a kérdést Natasha.
- Reméljük, hogy elég ideig. - felete T'Challa.
- Hogy haladunk? - léptem Shuri és Bruce mellé, míg Bucky Steve-hez ment.
- Lassan, de biztosan. Mindjárt elkezdem kiszedni a helyéről. De ahhoz is idő kell.
- Meg kell semmisítenünk a követ! - próbált felkelni Vízió az asztalról.
- Feküdj szépen vissza! - parancsolt rá Nat.
- Shuri és Wanda! - emelte fel hangját a Kapitány - Ti maradjatok itt, és folytassátok. - majd Wanda-hoz fordult - Ha a kő kikerül a fejéből, égesd porrá!
- Úgy lesz!
- Mi pedig kimegyünk! Ürítsük ki a várost, aktíváljuk a védelmi rendszert. - mondta a király - Ő pedig kapjon egy pajzsot! - mutatott Steve felé. Mikor az egész csapat elindult a laborból, Bucky lemaradva a többiektől, visszahúzott.
- Te maradj itt Shuri-ékkal. - hangja parancsoló volt.
- Tessék? - néztem rá furcsállóan - Miért kellene itt maradnom? Segíteni jöttem.
- Úgy segítesz, ha nem esik bajod. - kulcsolta ujjait az enyémek közé - Kérlek! Nem azért mondom, mert nem akarom, hogy segíts, vagy mert nem lennél nagy segítség. Csak... Nem veszíthetlek el újra! Maradj itt, biztonságban.
- Tudok harcolni! - erősködtem - Nem lesz bajom.
- De én nem tudok úgy csatába menni, hogy közbe azt figyelem, hogy hol és hogy vagy.
- Bucky... - kezdtem bele, de félbeszakított.
- Maradj itt! Kérlek! Ha nagyobb lesz a baj, akkor úgyis ki kell jönnötök. De addig maradj itt. Ezen hallani fogsz mindent! - mutatott a fülesére.
- Ja! Most is hall mindenki! - kiáltott fel Sam a fülemben, mire elkezdtem nevetni. Wanda és Shuri is halkan kuncogott mögöttünk.
- Fogd be, tollas! - mondta bosszúsan Bucky.
- Chris! - szólalt meg ezúttal Steve is a rádión - Maradj ott!
- Jó! - adtam fel nagy nehezen, és szúrósan néztem a velem szemben álló férfira, aki csak mosolygott rám - De ha odakint romlik a helyzet, már itt sem vagyok.
- El is várom! Vigyázz magadra, mert még nem fejeztünk be egy beszélgetést. - kacsintott rám, majd kirohant az ajtón.
- Szóval ő az a titokzatos szerelem. - szólt Wanda, majd elgondolkodott - Szerencsétlen végighallgatta, ahogy róla beszélünk.
ESTÁS LEYENDO
New Life [Bucky Barnes Fanfiction] - BEFEJEZETT
FanficMi történne akkor, ha a Tél Katonája hátrahagyott volna valakit, mikor Wakandába került? Christine Bradley CIA ügynök volt, Sharon Carter társa, míg nem történt meg az a dolog, ami az egész életét megváltoztatta. /A történet erősen hajlik a Végtele...