Másnap reggel elég későn tértem magamhoz, ugyanis egész éjjel azon járt az eszem, ami aznap történt. Bucky-val, aztán Thor-ral. Utóbbival mondjuk pont, hogy nem történt semmi, amitől még jobban kivoltam. Mégis mi ez az egész? Miért akart megcsókolni? Mindenki szerint érez irántam valamit, de hát alig ismer. Oké, mikor a fejem búbjáig belehabarodtam Bucky-ba, csupán annyit tudtam róla, hogy egy bérgyilkos... Miért ne kedvelhetett volna meg Thor ilyen rövid idő alatt?
Ahogy próbáltam magam győzködni a pro és kontra érvekkel, felöltöztem, és kisétáltam a szobából. Thor átadta James-nek, a Nagyinak és nekem a szobáját, még valahonnan plusz ágyat is szerzett.
A konyhába kiérve meglepve láttam, hogy a Nagyi és Korg együtt sütögetnek valamit. El sem akartam hinni, hogy az én nagymamám, aki két lábbal a földön járt mindig, most egy földönkívülivel társalog a konyhapult mögött.- Jó reggelt! - köszöntem rájuk.
- Á! Christine! - kiáltott fel Korg, monoton, vékony hangján - Készen van a reggeli. - lelkesen nyújtott felém egy tányért, amin mindenféle finomság volt profi módon elrendezve.
- Köszönöm. - feleltem, miközben összefutott a nyál a számban. Visszagondolva, meg sem tudtam volna mondani, hogy mikor ettem utoljára. - James?
- Odakint. - mutatott a Nagyi sejtelmes mosollyal az udvar felé. Követtem útbaigazítását, és az ajtó felé vettem az irányt. Ahogy közeledtem arra, hangok ütötték meg a fülemet.
- Megtanítasz majd úgy harcolni, ahogy te is tudsz? - hallottam James kérlelő hangját.
- Miért akarsz harcolni? - kérdezett vissza Thor. Kikukucskálva az ajtón láttam, hogy mind a ketten a lépcsőn ülnek. Nem akartam hallgatózni, de James szavai után ledermedtem.
- Meg akarom védeni anyát. Nem akarom, hogy valaki bántsa őt. - hangja dühösnek hatott.
- Ki bántaná?
- Az apukám. - mondta mérgesen.
- Az apukád? - kérdezett vissza döbbenten Thor - Az apukád nem hinném, hogy bántaná őt.
- Miből gondolod? Hiszen téged is bántott.
- De engem nem szeret. Az anyukádat meg igen. És valószínű, hogy pont ezért kaptam tőle én is.
- Mert te is szereted az anyukámat? - hangzott el a kérdés, amitől szerintem Thor is ugyan úgy meglepődött, mint én.
- Miért kérdezed ezt? - tért ki ügyesen az istenség a kérdés elől.
- Nem lenne baj. - rántotta meg a vállát a kisfiam.
- Nem? - mosolygott Thor.
- Nem. Csak miattad ne sírjon annyit, mint az apukám miatt.
- Jól van, kisember. - kócolta össze James haját, de ő tovább folytatta.
- Anyuci nagyon szép, és okos is. Megértem, ha tetszik neked. - mondta nagy komolysággal a kisfiam.
- És nagyon kíváncsi is. - fordult hátra hirtelen Thor, és felhúzott szemöldökkel nézett a szemembe.
- Mi folyik itt? - léptem ki az ajtón, és leültem James másik oldalára, kezemben a tányérral. Persze igyekeztem úgy tenni, mintha semmit sem hallottam volna.
- Semmi különös. - válaszolt rögtön Thor, de James ugyan abban a pillanatban az ellenkezőjéről nyilatkozott.
- Rólad beszélgettünk.
- Tényleg? - néztem kérdőn Thor-ra, aki lehajtott fejjel pislogott rám.
- Igen. - folytatta beszámolóját James - Thor megtanít majd harcolni. Úgy, ahogy ő tud.
YOU ARE READING
New Life [Bucky Barnes Fanfiction] - BEFEJEZETT
FanfictionMi történne akkor, ha a Tél Katonája hátrahagyott volna valakit, mikor Wakandába került? Christine Bradley CIA ügynök volt, Sharon Carter társa, míg nem történt meg az a dolog, ami az egész életét megváltoztatta. /A történet erősen hajlik a Végtele...