Lisa'dan
Yeeeeeeee. Sonunda teneffüs. Sevinçle yerimde zıplamaya başladım. Neşe mi bölen Tzuyu ların sınıfa girmesi oldu. Sinirli görünüyorlardı. Sana herkese boşalt sınıfı diye bağırdı. Herkes hızlıca sınıfı boşaltırken biz kızlarla yerimize oturduk. Onlar dedi diye sınıftan çıkacak halimiz yok dimi.Tzuyu gelip sırama vurdu. "Boşalt dedik anlamdınız mı" ben bu kızı sikerim. "Bekle çıkarız Tzuyu cum" dedim alaylı bir tavırla. Bizle uğraşmayip sevgililerine döndüler.
Joy: Taehyung nasıl bizi savunmazsınız
Jn: Makyajlı suratından bıktı herhalde.
Seulgi:Bu sarı sürtük sana yatma teklifi etti dimi.
Rose ayağa kalktı. Sikti kızım seni
Rs: Ne diyorsun sen be
Sana: Yalan mı geldiğiniz den beri yapıştınız
Rs: şu orospularınızı susturacak misiniz yoksa biz susturalim mi.
Tzuyu: Biz mi siz mi
Ls: Bana bak kızım. Senin suratını trafik lambalarına benzetirim. Gelen geçene parlarsın.
Jn: Derdiniz ne kızım bizimle sizi ispitleyen sevgilileriniz.
Tae: Teşekkür kelimesinden bir haberiniz
Ls:Size orda bizi savunun diyen olmadı.
Jk: Şimdi öyle mi oldu
Rs: Kafanıza silah dayadık sanki
Jm: Bu sürtük leri savunan da kabahat.
Rs: Bana bak ufaklık bizimle uğraşmayi kesin yeter be.
Joy: sizde sevgililerimizin peşini bırakın.
Ls: Allahım. Bu kızlar kıt herhalde. Kıtmısınız siz.
Tzuyu: Gözlerini boyadınız
Js: Sonunda gözleri açılıyor. Güzel görmeye başladılar Anlaşılan.
Sana: Bana bak jisoo jinden uzak dur
Js:Sanane kızım sevgilisi misin değilsin sanane
Jin: suan 2 kız benim için tartışıyor
Sana/js: SEN SUS JINNNN
Joy: Taehyung kaç para teklif etti de kabul ettin jennieYuhhhh amina kız geberdi kesin. Jennie bu kızı net hamile bırakır.
Tae: Joy YETER.
Jn: Siktim seni kızım.
Jennie tam joy un üstüne atlayackti ki bilin bakalım kimler geldi ve tuttu. Kai jennie yi belinden kavrayıp tuttu. Chanyoul elini rose nin omzuna attı. Suho yanıma geldi. Sehun da gidip jisoo nun elini tuttu. Joy lar ve taelar bize şaşkın şaşkın bakmaya başladılar.Kai: Jennie sakin.
Jn: dokunma bana sakin.
Rose omzunda ki eli itti. " iyi pezevenk lafın üstüne gelirmiş" dedi. Jisoo da elini Sehun da kurtarıp. "Bende bazı pezevenkler eksik demiştim tamda" dedi sinirle.Suho:beni ozledin mi lisa
Ls: lütfen siktirip gidin.Tzuyu ve arkadaşları dudaklarını yalayip Suho lara yaklaştı lar. Ellerini uzatıp isimleri söyleyip tanıştılar.
Kai: Joy du değil mi.
Joy:evet
Sehun: jisoo cum ne güzel arkadaşlarınız varmış sizin
Sana:a Teşekkürler.
Tzuyu: Asıl çok yakışıklı sevgilileri varmış
Chanyeol: eski sevgiliKızlarla şaşkın şaşkın onları izliyorduk.
Chanyoul: sizin sevgiliniz var mı diye sordu seulgi ye. Seulgi ve diğerleri tam sürtükler " Artık yok" dediler. Aman tanrım.
Rs: Orospu yuvarlanip pezevengini bulurmuş. Dedi
Bts hayal kırıklığına uğramış gibi gözükmüyordu aksine mutlu görünüyorlardı. Bizim orospu ve pezevenkler birlikte sınıftan çıktılar. Biz erkeklerle Ohhh olsun size demiş gibi bakıyorduk.
Jennie " Bize savunduğunuz sürtüklere bakın yeni sevgili bulmuşlar galiba" dedi gülerek. "Jungkook Tzuyu cun gidiyor peşinden gitmeyecek misin" dedim. "Asıl jimin seulgi ye daha öpücük vermedi" dedi rose. Kızlarla gülüp eğleniyorduk.
Erkekler ise mosmor olmuşlardı. Jin de bizimle birlikte gülüyordu. "Oğlum sizi salak yerine koydular. Salaksiniz vallahi HAHAHAH"
"Sus bi hyung yaa" dedi jungkook.Bozulmuşlar belli ki. Yerlerine oturup konuşmadan önlerine bakıyorlar. Jin ise "Salak lar" diyerek onlara gülüyordu. Cidden Salak lar.
Zil çalışmıştı. Herkes içeri giriyordu. Kai ve joy larda içeri sarmaş dolaş girdiler. "Şerefsizler" dedi jisoo. "Aman kızlar boşverin 1 taşla 2 kuş. Hem Kai lerden kurtulduk hemde joy lardan" dedi jennie. Gülümsedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay For Me
Teen FictionSadece yeni bir okul ve hayat düşünmüştük. Bu yaşadıklarımızı nasıl anlatabilirm ki? Şu hayatta en aşık olmamam gereken adama aşık oldum. Salağın tekiyim. Ve hala ondan nefret ediyorum.. Birbirimize bu kadar bağlanacağımızı nereden bilebilirdik ki...