0,9

2.5K 160 54
                                    

Rose'den
Kızlarla kalkıp üstümüzü değiştirdik.

Yine taşız amk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yine taşız amk. Kızlarla giyindikten sonra kahvaltı yapmak için aşağıya indik. "Bugün ne yesek" dedim buz dolabını açıp. "Bugün canım tavuklu Ramen istedi." Dedi Lisa. Bende sonra dolaptan ramenleri çıkarıp hazırladım. Yedikten sonra evden çıktık.

Bugün okula arabayla gidecektik. Jennie nin arabasıyla. Kendisi çok hızlı kullanır. O yüzden Jisoo Jennie nin araba günlerinden nefret eder.

Jennie nin mükemmel lamborginisiyle okula gitmek hoşuma gidiyor. Babasını aldırmış işte kız. Ama ben salak gibi gidip BMV aldırdım. Sanki başka araba yokmuş gibi.

Okula Jisoo ile 10 dk da varırken Jennie ile 5 dk da varıyorduk. Arabadan indiğimizde bütün okul bize bakmaya başladı. Ne bakıyonuz amk hayatınızda hiç mi araba görmediniz. Fakirler

Taehyung'dan
Okul giriş kapısında bizimkilerle öyle sohbet ediyorduk. Okulun önüne yaklaşan lamborgini yi görünce öksürdüm. Acaba kimin velisi bu.

Amk yuh. Arabadan Jennie ve arkadaşları çıkıp yanımıza doğru yürüdüler. Biz onlara gülümseyerek "Bune çirkinlik kızlar gözlerimiz kamaştı" dedim. "Canım on sizin götlüğünüz" dedi Lisa. Sonra birbirimize bakıp gülmeye başladık. Aramızda nasıl bir ilişki var hala çözmüş değiliz.

"Hadi derse geçelim" dedi Jin. Kızlar olumlu anlamda başlarını salladı.

"ROSE" arkamızdan bağıran sese döndüğümüzde 4 tane erkek bize doğru geliyordu. Kızlar onları görünce mutlu oldular.

Oğlanlar iyice yaklaştığında birbirlerini sarıldılar. Kim amk bunlar.

"Junhee uzun zaman oldu görüşemedik" dedi Rose. Anladık adı Junhee imiş. "Jennie ne kadar güzel olmuşsun" dedi içlerinden biri. Kimsin oğlum sen." Teşekkür ederim Hanbin"

"Bobbyyy sen hiç değişmemişsin" diye kolunu omzuna attı Jisoo bobby denen çocuğun. "Sağol jichu sen daha güzel olmuşsun"

"Lalalisam nasıl bakalım. Hala çilekli süte devam mı" dedi içlerinden biri. "Çok iyi Chanwoonum , ve Tabiki devam" kızlar bizi bildiğin görmüyorlar. Jungkook bana yaklaşıp fısıldadı. "Yalnız Lisa değil lalisammm"

Jin kaşlarını çatıp önünde gülüşen bobby ve jisoo ya bakıyordu. Jimin öksürür gibi yaptı.
Rose hemen konuşmaya başladı. "Aaa bu arada tanıştırmayı unuttuk;

Bu bizim çocukluk arkadaşlarımız; junhee, bobby, hanbin ve en küçükleri chanwoo"
"Ya Rose küçük denmez ona sadece aralıkta doğdum o kadar" dedi chanwoo.

Junhee denen çocuk elini uzatıp tanıştığıma memnun oldum dedi. Rose lafına devam etti. "Bunlarda arkadaşlarımız Jin, jungkook, taehyung ve jimin" bizde elimizi uzatıp tanıştığımıza memnun olduk dedik.

Stay For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin