Jennie'den
"Seni dinliyorum jen" sesiyle tüğlerim diken diken oldu.Yapabilirsin jennie...
Yapmak zorundasın....
Bilmeye hakkı var.....
"Taehyung öncelikle senden özür dilerim ve seni çok seviyorum" sesim titrerken bir şey demeden beni endişeyle izliyordu.
"Jennie kötü bir şey mi oldu" ses tonu çok acı çektiriyordu bana. Ondan bunu asla saklamamalıydım.
Yapabilirsin jennie.....
Hadi jennie......
"Taehyung"
"Jennie söyle artık endişeleniyorum" bu ses tonu.
"Akşam bizimkilerle beraber eğlenceye gidelim mi ne dersin"
Yapamadım....
"Bu muydu jennie" ohh çekip arkasına yaslandı. "Evet başka ne olabilir ki" dedim boğuk sesimle.
"Endişelendim kötü bir şey oldu diye"
"O zmana ben bizimkilere haber vereyim" deyip ayağa kalktı. Mutfaktan çıkana kadar arkasından gülümsedim.
Çıkmasıyla yüzümü düşürüp gözlermin dolması bir oldu. Sessiz bir şekilde ağlıyordum.
"Jen iyi misin" omzuma dokunan el ile arkama döndüm.
Bu Rose...
"İyiyim" dedim ağlayan ses tonumla. Yanımdaki sandalyeye oturup saçlarımı okşamaya başladı.
"Ona söyleyemedin değil mi" dedi. Başımı 'evet' anlamında sallayıp akan göz yaşlarımı elimin tersiyle sildim.
"Jennie daha fazla saklaymazsın. Bilmesi en doğal hakkı"
Rose haklıydı. Daha fazla saklamamalıydım. "Söyleyeceğim ama o bana öyle bakarken söyleyemiyorum" dedim.
Bana sarılıp "Başaracaksın jen" dediğinde içim rahatladı. Evet söyleyeceğim.
Akşam üstü
"Hadi beeee!!!!"
"Salak veletler!!! 10 saat sizi mi bekleyeceğiz biz burada"
Jisoo ve jin in bağırışlarıyla beyaz spor ayakkabılarımı giyip aşağıya koştum. Herkes hazırdı.
Bana bakıyorlardı.
"Geldik işte bağırıp durmayın be!!" Arkamdan bağırarak gelen lisa ile yanlarına yürüdük.
"Al birini vur ötekini" dedi Rose gülerek.
Evden çıkıp arabalara bindik.
Akiam yemeği için deniz kenarında bir yere gidecektik.
Geldiğimizde kumsalın içinde 8 kişilik bir masa vardı. Yaklaşıp bir yere oturdum. Jimin ve taehyung iki yanıma geçtiler.
"Offf Jisoo yeter artık bıktım ben yaa" jin in çığırışları ile ona döndük.
"Bende bıktım Lisaaa! Hep bu yaşlı teyze ve amcalarla mı takılacaz biz" jungkook a dişimi sıkarak bakıyordum.
Bana teyze mi dedi o....
Lisa jungkook u dürtüp bize döndü. "Kusura bakmayın" dedi gülerek.
"Bakarız! Bakarız dimi Rose. Hadi kalk gidelim bak buranın havası bozuldu" degip ayaklandı jimin.
"Jimin! Saçmalama onlar bizim arkadaşlarımız" diye bağırdı rose.
Jimin suratını düşürüp yerne geri oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay For Me
JugendliteraturSadece yeni bir okul ve hayat düşünmüştük. Bu yaşadıklarımızı nasıl anlatabilirm ki? Şu hayatta en aşık olmamam gereken adama aşık oldum. Salağın tekiyim. Ve hala ondan nefret ediyorum.. Birbirimize bu kadar bağlanacağımızı nereden bilebilirdik ki...