1,4

2K 138 8
                                    

Jennie'den
Ohhh ne ala memleket jennie sende gitmek istermisin diye soran yoka.

Sabah uyandığımda başımda köpek yavrusu gibi bekleyen kılzar vardı. Dün bana gidip gitmeyeceğimi sormadıkları için beni ikna etmeye geldiler.

"Hiç boşuna öyle bakmayın oazar pazar uyuacam ben siz gidin" deyip başımı yastığa geri koydum. "Hadi jen mızmızlık yapma" dedi lisa. Belli oda jungkook u seviyor.

Çok ısrar ettikleri için kabul etmek zorunda kaldım. "Taam hazırlanın" dememle yataktan sıçrayıp odalarına gittiler. Bende kalkıp hızrlandım.

Mayolarımızı giyip üstüne elbise geçirdik. Çantalarımızı ve havlularımızı alıp evden çıktık. Üfff bizi jisoo götürecek. Şimdi 2 gün e anca varırız.

Sahile vardığımızda erkekler 6 tane şezlong u kiralamışlardı. Güneş gözlüğümü takıp arabadan indim. Üstlerinde bir şey yoktu altlarında mayo vardı. Taehyung bu kadar kaslı mu amk.

Onlara yaklaştığımda selam verip şezlonglara geçtik. Ben ve jisoo güneşlenecektik. Üstümüzdeki elbiseyi çıkardığımızda erkekler bizi süzdü. "Ne bakıyorsunuz be" dedi lisa azarlayıcı bir ses tonuyla. Bakışarını ve kafalarını başka tarafa çektiler.

"Hadi denize girelim lisa" diye bağırdı rose. Birlikte denize girdiler. Arkalarından jungkook ve jimin de gitti.

Bizde jisoo ile güneş gözlüklerimizi takıp şezlonga uzandık. Önümüzde dikilen tae ve jin e baktık. "Bir şey mi var" dedim. Cevap vermeden şezlonga yaklaşıp ayak uçlarımıza oturdular. Jin jisoo ya baktı. "Jisoo hadi denize girelim" dedi. "Sen gir" demesiyle jin onu kucağına alıp denize koştu. Bizde arkalarından güldük.

"Hadi jennie bizde girelim" başımı hayır anlamında salladığımda kalkıp beni bileğimden tuttup denize sürükledi.

Denizde hepberaber gülüp eğleniyorduk. Taehyung ıslak uzun ve siyah saçlarıyla çok cool duruyordu. Ağzının suyunu sil jennie.

"Hadi deve güreşi yapalım" dedi jungkook. Rose "siz yapın ben çıkıyorum" diyip sudan çıktı. Arkasındanda jimin çıktı.

"Bana uyar" dedi jisoo. "Eee kim kim" dedim. "Jisoo benim omzuma çıksın" demesiyle jisoo yu omuzunu aldı. "Jin omuzların 3 oda 1 salon mübarek" dedi. Dediği üzerine hepimiz hülmee başldık. Bende taehyung un omzuna çıktım. Lisa da jungkook un. "O zaman başla" deyip oyuna başladık.

Rose'den
Denizden çıkıp ıslak saçlarımı ve bedenimi kuruladım. Jimin yanıma geldi. "Biraz konuşalım mı" demesiyle ayağa kalkıp tam gidecekken kolumu tuttu."lütfen rose" başımı onaylayıp şezlonga otırdum.

"Ben dün olanlar için özür dilerim rose. Sadece kıskandım ve sinirlendim" beni mi kıskandı. İyide neden. "Bende özğr dilerim" dedim.
"Ne için" demesiyle ona döndüm. "Ssnden nefret ettiğimi söylediğim için" dedim. "Yani benden nefret etmiyormusun"

"Hayır jimin etmiyorum. Edemem"dememle sevinçle bana sarıldı. Bende ona karşılık verdim. Ondan ayrılmak içün geri yaslandım. Ama bana daha sıkı sarıldı. "Lütfen biraz böyle kalalım" demesyle kendimi Jimin in kollarına bıraktım.

Lisa'dan
Artık jungkook un omuzundan inmek istiyorum. "İndirir misin beni" dememle beni suya geri indirdi. "Bir sorun mu var Lisa" dediğinde ona bağırdım. "SANANE". Yüzü düşmüş gibiydi. "Pardon seni rahatsız etmek istemiyordum" dedi. Ahhhh ben niye bağırdım ki şimdi bu çocuğa. Sonra bizden uzaklaşıp sudan çıktı. Hepimiz arkasından bakarken o bize bakmadan gitt. Jin " Tae yürü yanına gidelim" demesiyle jisoo ve jennie yi omuzlarından indirdiler. Ve jungkook un arkasından gittiler.

Stay For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin