Jennie'den
Jungkook dolu ve titreyen sesiyle bize baktı. Hepimiz ne olduğunu merakla bekliyorduk.Jungkook hiçbir şey demeden olduğu yerde ağlamaya başladı. Lisa endişeyle jungkook un kafasını göğsüne yasladı.
"Sakin ol sevgilim" sesizce kulağına fısıldadı.
"Jungkook ne oldu abicim söyle artık" jimin bağırarak söylediğinde jungkook doğruldu.
"T- Taehyung"
"Ne olmuş ona" dedi rose sesini yükselterek.
"T taehyung kaza geçirmiş"
Dolan gözlerim yaşadığım şok. Yavaş yavaş bedenimin ısınmasıyla gözlerimden yanağıma bir damla aktı. Yanağımdan aşağıya süzülürken nefes alış verişimde hızlanmıştı.
Kızlar hemen yanıma gelip bana sarılmışlardı. Taehyung öldü mü.
Jimin , jin , jungkook şuan onlarla aynı durumdaydım. Jin burnunu çekip akan gözyaşını sildi.
"Daha ne bekliyoruz hadisenize" bağırışıyla arabaya binmiştik. Yolda aklıma binbir türlü şey geliyordu.
Ellerim ve vücudum titrerken jisoo beni göğsüne yasladı. "Sakin ol jennie ona bir şey olmayacak"
Hastaneye vardığımızda koşar adımlarla içeri girip danışmana taehyung u sorduk.
"Kendisi şuan ameliyattan çıkmak üzere"
Koşarak ameliyathane nin önüne geldik. Onu bekliyorduk.
Kendimi asla affetmiyeceğim. Benim yüzümden o şuan bu halde. Ya ölseydi jennie. Salak kafam.
Doktor ameliyattan çıkınca yanımıza geldi.
"Açıkçası ameliyat güzel geçti. Fakat.."
"Fakat ne söylesene be adam!!" Bağırışımla doktor yerinden şıçradı.
"Fakat durumu hala çok kötü. Yoğun bakıma alacağız. Bundan sonra iş taehyung a kaldı. Yaşama kendi tutunacak"
"Biri şu adamı sustursun. Ne diyorsun sen be" adıma yürürken arkamdan jimin gelip beni tuttu.
"Düzgün konuş taehyung ölmicek" biryandan ağlarken bir yandan jimin beni tutarken debeleniyordum.
En sonunda dayanamadım. Yere çöküp ağlamaya başladım.
Herşey bitti mi.....
Yoğun bakıma aldıklarında odasının önündeki camdan onu izliyordum.
Elimi cama yaklaştırıp yüzüne tuttup. Aklıma onla geçirdiğim her dakika gelirken göz yaşlarım daha da artıyordu.
Gözümü kırpmadan ona bakıyordum.
Doktor gelip "İçeri bir kişi alabiliriz sadece" dedi.
"Kim giriyor" diye sormuştu doktor. "Jennie!" Demişti jin. Nasıl ben. Onu bu hale getiren asıl kişi benim.
Başımı arkaya döndürdüğümde jungkook ve jimin bana 'hadi jennie gir" der gibi bakıyorlardı.
Üstüme bir şeyler giydirip içeri girdim.
Onu o hakde görmeye dayanamam.
İçeri girmemle dolan göz yaşlarım durmadan akıyordu. Ona yaklaşıp yanına otırdum.
Bir şey takılı olan ellerini kaldırıp tuttum.
Bu gözler birdaha uyanmayacak mı?
"Taehyung iyileşeceksin. İyileşmek zorundasın. Sana söylemem gereken daha çok şey var...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay For Me
Ficțiune adolescențiSadece yeni bir okul ve hayat düşünmüştük. Bu yaşadıklarımızı nasıl anlatabilirm ki? Şu hayatta en aşık olmamam gereken adama aşık oldum. Salağın tekiyim. Ve hala ondan nefret ediyorum.. Birbirimize bu kadar bağlanacağımızı nereden bilebilirdik ki...