1,7

1.7K 123 12
                                    

Jennie'den
"Ya oynamıyorsam" bana bir adım attı. Daha doğrusu iyice dibime girdi. Yüzlerimiz birbirine çok yakındı. Nefesi bedenime değerken "O zaman özür dilerim" diyip dudağıma yapıştı.

Ona karşılık verdim. Çok şiddetli ve tutkulu öpüyordu beni. Bende ona karşılık veriyorudum. Tae nın hızına ve şiddetine yetişmeye çalışıyordum.

Birbirimizden ayrıldığımızda nefes nefeseydik. Anlı alnıma değiyordu. Birbirimizin yüzüne nefes veriyorduk. Bir yandan da gülüyorduk.
"Seni seviyorum taehyung" dedim nefes nefese. "Ben seni daha çok seviyorum" dedi. Birbirimizden ayrıldığımızda önümüzü denize döndük.

Ben denizi izlemek yerine taehyung a bakıyordum. Oda kafasını bana çevirdiğinde dayanamayıp birdaha dudağına yapıştım.

Bana karşılık verirken kendimi durduramıyordum. En sonunda ayrılıp beline sarıldım. "Baya yeteneklisin kim tae beni kendine aşık ettin" dedim. Kafamı yukarı kaldırıp yüzüne bakarak. "Bana aşık mı oldun" dedi şaşkınlıkla. "Tabiki şapşal sana aşık oldum" dedim. Birbirimize sarılırken bir çığlık sesi duyduk. Kafamızı sesin geldiği yöne çevirdiğimizde Lisa ve jungkook yerlerinde sıçrıyordu. "Biliyorduk taennie shipi gerçek" diye bize koştular.

"Tebrik ederim kardeşim" deyip elini sıkıp sarıldı jin tae ya. "Siz ne zamandır buradasınız" dedim. "Siz öpüşmeye başladığından beri" dedi lisa. Benim gözlerim pörtlerken tae gülüyordu.

"Hadi gelin içeri geçelim artık" dedi taehyung. Hepimiz birlikte içeri yürüdük.

İçeri girdiğimizde Jimin ve rose televizyon izliyorlardı. "Rose biliyormusun artık aramızdaki tek sap sensin" diye rose nin üstüne atladı lisa. Rose ihanet etmişim gibi bana baktı.
"Sende mi jen" deyip bana sarıldı ve tebrik etti. Jimin de bizi tebrik etti.

Jisoo oflayarak "offff bugün dönmek zorundayız dimi " dedi. "Evet yarın okul var" dedim. "E isterseniz bir gün daha kalalım" dedi jungkook. "Hayır artık gidelim arık zaten bir gün asdık" dedi Rose. Hepimiz ona hak verdik.

Arabaya binip eve getirdi tae bizi. "Görüşürüz sevgilim" dedi lisa. "Yarın görüşürüz eatjin im" dedi jisoo. Benimde demem gerekiyor sanırım. Utanarak "yarın görüşürüz taf tafım" dedim. Bana şaşkın şaşkın bakmaya başladılar. Tae da dahil. Rose " üfff bay işte gidin artık" demesiyle bizi zorla eve soktu.

"Sap ağla" dedi lisa. "Göröşöröz sövgölöm" deyip lisa nın taklidini yaptı rose. "Ne yesek" dedi jisoo. "Ben şimdi size soju ve tobbokki almaya gidiyim" dedim. Bana öpücük atıp koltuklara oturdular.

Bende evden çıkıp yandaki markete gittim. 1 şişe soju ve 2 tane dobokki aldım. Daha fazla soju alamam çünkü alırsam hepsini içeriz ama yarın okul var.

Eve vardığımda mutfağa gidip sofrayı hasırladım. Kızları çağırıp masaya oturduk. Sonra tıkınmaya başladık.

Yemeğim bitmişti. En yavaş yiyen rose olduğum için genellikle  hep sofrayı o toplardı.

Odama çekilip telefonumu elime alıp taehyung un instagramına girdim. Yaaaaaa tae ❤️

@kim_tae

@kim_tae

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Stay For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin