1,1

2.2K 143 49
                                    

Jungkook'tan
"Aaaaaaaa" sabah çığlık sesiyle gözümü açtım. Çok yüksek değildi ama beni uyandırmıştı. Lisa bana şaşkın şaşkın bakıp yorganı üstüne iyice çekmişti. "Pis sapık niye yanımda yatıyon, nereye getirdin beni, n'aptın bana" diye tepiniyordu. Gözleri üstüne gittiğinde tişörtü görüp daha da debelenmeye başladı.

"Lisa sakin aramızda hiçbirşey olmadı. Üstünü yan komşu Min Young teyze değiştirdi. Ve yerde yaramayacağıma göre mecbur burada yattım ve burası benim odam" söylediklerime biraz sakinleşmişti.

Ohhh çekip geri yattı. Gülümseyerek " Umutlanma sana bakmam" dedim. "Sen bana kurban ol kurban" diyip gözlerimi yumup uyumaya devam etti. Aishhh bu kız beni delirtecek. "Benimde uykum var yanına yatabilir miyim" dedim mız mız bir şekilde. Gözlerini açıp gülümsedi " Yat ama yanlış anlama sakın canım" deyip gözlerini geri yumdu. Bende yanına uzandım ve uyumaya devam ettim.

Jin'den
Sabah uyandığımda jisoo nun kafası hala göğsümdeydi ve bana sarılıyordu. Bu an hiç bitmesin. Onu öyle gördükçe daha sıkı sarılıyordum. Bir anda doğruldu. "Günaydın" dedim gülümseyerek. Bana uzunca ve keskin bir bakış attı. "Burası neresi ve ben neden sana sarılıyorum" dedi. Sertçe yutkundum. Jisoo bir şeyleri yanlış anlarsa beni buracıkta siker. "Burası benim odam ve asıl ben sana soruyorum neden bana sarılıyorsun" kalırsınız böyle Jisoo hanım.

Uykusu vardı belli ki "bilmem ama biraz daha sarılabilirmiyim" dediği üzerine şaşırdım. Her geçen gün beni daha da şaşırtıyorsun Kim Jisoo. Başımı olumlu anlamda salladığımda geri aynı pozisyonumuza döndük. "Jin kalbine söyle daha yavaş atsın uyuyamıyorum" dediği üzerine gözlerim pörtledi. Siktir. "Tamam söylerim" diyip gölerimi yumdum.

Jennie'den
Gözlerimi açtığımda taehyung ile burun buruna yatıyorduk. O uyanıkmış belli ki. Beni izliyormuş sanırım. "Günaydın" demesiyle irkilip yatakta oturur pozisyona geldim. "Neresi burası" "benim odam" "peki ben niye buradayım" "dün kör kütük sarhoş olduğunuz için olabile mi" allahım dün umarım onla aramda bir şey olmamıştır. "Şey biz dün" "meraka etme aramızda hiç birşey olmadı" içim rahatladı. Ama hala uykum vardı. Taehyung un yanına geri yattım.

"Biraz daha uyuyabilir miyim" dedim. Bana gülümsedi. Tanrum yiyecem ben bu çocu. Yanına geri yatıp kafamı ona çevirip gözlerimi yumdum. Bana huzur veriyorsun Kim taehyung.

Rose'den
Gözlerimi açtığımda vücudumun üstünde büyük bir ağırlık hissettim. Yanımda yatan jimin ve üzerime attığı bacağı aq ne oluyor şu anda. Yerimde kıpırdanırken jimin uyandı . "Ufak prensliğin kalmamış öküz kaldır bacağını üstümden" bana bakıp bacağını kaldırdı. Bende hemen olduğum yerde doğruldum. "Benim senin odanda ne işim var. Ve neden senin yatağındayım Park Jimin"

"Dün ananın takkası kadar sarhoş olmasaydın seni buraya getirip yatağıma yatırmazdım" yatağında yatmıştım ve sarhoş olmuştum. Üstümde de jimin in tişörtü vardı. "Yoksa biz dün g-" lafımı bitirmeden sırıtarak "hamile olabilirsin Rose" deri. Şaka mı bu lan. Elimi karnıma götürüp boncuk bomcuk jimin in gözlerine bakıyordum.

"Şaka şaka senle işim olmaz benim kızım" dediğinde içim rahatladı. "Salak çocuk bunun şakası bile çok kötü" diyip kapıyı çarparak odadan çıktım.

Aşağıya salona indim. Koskocaman bir salon ve mutfak vardı. Üstümdeki tişört bana elbise gibi oluyordu. Sallana sallana evi dolaşmaya başladım. Yukarı geri çıkıp etrafa bakınmaya başladım.

Koridorun sonundaki odadan kapı sesi geldi. Başımı o yöne çevirdiğimde tam önünmde jimin duruyordu. Ve üstü çıplak altında da banyo havlusu vardı.

Ben tam çığlık atacakken eliyle ağzımı kapatıp duvara yapıştırdı beni. Islaklığını üstümde hissedebiliyorum.

Duvarda tepinmeye başladım sonrada jimin el birlikte yere düştük. Jimin üstümde havluyla bende altındaydım. Sanırım biraz fazla ses yaptık.

Odaların kapısı açıldı. Ve herkes koridora çıkıp bize bakmaya başladı. Kızlar beni öldürecek gibi bakıyorlardı. Erkekler ise gülüyorlardı.

"İstersen kalk artık üstümden Park Jimin" halinden memnun görünüyordu." Hay hay Park Rose" deyip havlusuyla kalktı üstümden.

Bende ayağa kalktığında herkes bize bakıyordu. Anaskm jimin. "Jirose" deyip mal mal sırıtmaya başladı jungkook ve lisa. "Jungkook mal mal konuşma sikerim belanı ha" diye kızdı jimin.

Ortamın gerginliğini Jin bozdu " E hadi kahvaltı yapalım" dediği üzerine hepimiz koşarak aşağıya indik. Erkekler kahvaltı hazırlarken lisa ve jisoo televizyondan pes atıyorlardı.

Bizde jennie ile pg mobile oynuyorduk.

Taehyung'dan
Ohhh kızlar otursun erkekler çalışsın mis. "Rose şu amk piçini öldür"
"Tamamdır yes 20 kil oldu"
"Gel buraya amk piçi"
Jennie ve Rose gerçekten çok komik oyun oynuyorlar.
"Amk lisa sı pas at pas"
"Ya unnie bir dur... al sana pas"
"Jisoo topu sağ sol yaptı lisa al"
"Aldım unnie. Lili topu kaleye çaktı, Ve GOL!!!!"

4 ü birden çığırırken istemsizce yerimizden sıçradık. "Ağızlarını mı bantlansak acaba" dedim. "Saçmalama birde üstünde üslük kaçıralım" dedi jungkook. "Vallaha güzel fikir" diye söylendi jin.

Sofra hazırlandığında kızları çağırdık ve kahvaltı yapmaya başladık. "Bu kadar mu çok seviyorsunuz oyun oynamayı" diye sordu Jimin. Rose ağzı dolu olduğu için başını olumlu yönde salladı. "E o zaman kahvaltıdan sonra varmısınız pes atalım" dedim. "Kızlar erkeklere karşı" dedi lisa. "Kaybeden ne yapsın" dedi jisoo. "Kazananın istediğini" diye ekledi Jin.
*****************
Kahvaltımız bittiğinde koşarak salona gittik. Allahtan elimizde 8 kumanda var. "O zaman başla" maç başlamıştı.

Ls: unnie pas at
Js: geliyor lilim
Jk:hyung sende pas at
Jin: sus velet kafa kafamı karıştırıyon. Jimin al
Jm: bana neden verdim Lan önümde jennie var görmüyon mu
Jn: ahahah aldım topu rose kalede dur sen.
Jisoo: bana pas atın.
Jn: al jixhum
Js: geliyor taehyung VE GOL!!!!!
Jm: nasıl kalecisin oğlum
Tae: sus lan jennie ye topu kaptıran kimdi.
Js: hade devam.
*******
Maç birmişti ve kazanan kızlardı. Sevinçle birbirlerine sarıldılar.
Js: benim kölem jin olsun
Ls: bende jungkook u istiyom
Rs: benimki jimin
Jn: banada teahyung kalıyor
Ls: nasıl ezdik sizi ama
Rs: ağlamayın yada durun durun ağlayın
Jin: biz bir kere size izin verdik
Tae: aynen kızsınız falan
Jn/Js: yav he he he
Amk kızlar yendi offffff. Pislik yapar kesin jennie şimdi.

"Jin bize 4 tane a pardon 5 tane çilekli milshek yap" dedi jisoo. Jin üfleyerek mutfağa gitti. "Jungkook sende git ve bize  çikolatalı ve meyveli pasta al" jungkook omuzlarını silkip tam kapıdan çıkarken " regli misin" lisa nın gözleri pörtledi. "Sanane be ne diyorsam onu yap" kızlar utanırken bizde Jimin le sırıtıyorduk. Jungkook sonra gitti. Rose ağzını açmasıyla jimin duraksadı." Evet park jimin sıra sende. Gel ve omuzlarıma masaj yap" dediği üzerine jimin gidip masaj yapmaya başladı.

"Sende gel bay taehyung ve bana masaj yap" gidip jennie nin omzuna ellerimi koyup masaj yapmaya başladım. "Ayyy bende istiyom Jinnnnn gel ve bana masaj yap"
"Jisoo milkshek yapıyorum" "bittikten sonra gel o zaman" bune acımasızlık 24 saat buna katlanacaz artık.

10 dk sonra kapı çaldı. Bu gelen jungkook elinde pastalar vardı. Ve ped. Ne işi var bu çocuğun pedle. "Lisa istediklerini aldım. Al buda malum şeyin" deyip lisa ya elindeki pedi fırlattı ve konuşmaya devam etti. "Hangisini kullandığını bilmiyorum molped mi kotex mi bende ikisinden aldım" lisa utancından kıpkırmızı olurken "salak regli falan değilim" diye bağırdı.

"Haaa sen öyle pasta isteyince şey ettim"
"Her pasta isteyen regl mi oluyor" jungkook utanıp yanına gitti. "Lisa ben özür dilerim"
"Kabul etmiyorum" jungkook cebimden 5 tane çilekli süt çıkardı. Lisa sütleri görünce gözleri açıldı ve gülümsedi. "Tamam kabul" deyip sütü kaptı.

Amk kız vakum saniyesinde bitirdi sütlerin maşallah.....









Umarım bdğenmişsinizdir bu bölünde böyle oldu öptün sizi bayyy

Stay For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin