4,2

796 74 26
                                    

Lisa'dan

Jungkook un derdini anlayamamaıştım.

Jennie ye kızgın oldukları için bizden mi çıkarıyorlardı. Yoksa başka şeyler mi var.

Sabah bunları düşünmeyi kesip yataktan kalktım. Rose bütün gece sessizce ağlamıştı. Amk jimin i kıza be yaptıysa artık...

Yüzüne baktığımda burnunu çekip süzülen göz yaşlarını siliyordu. Yanına yaklaşıp yatağına oturdum. Başını tutup göğsüme yasladım. Saçlarını okşarken iç çekiyordu.

Kendini birazcık toparlayıp yüzüme baktı. "Beni bırakıp gitti lisa" dedi titreyen sesiyle.

"Rose sakin ol jimin seni çok seviyor sinirliydi dün o yüzden gitti" dedi kaşlarımı kaldırarak.

Burnunu çekip bana baktı. "Sen jungkook la konuştun mu hiç" dedi.

Offlayarak iç çekip gözlerimi yukarı kaldırdım. Mala bağladı iyice...

Ayağa kalkıp banyoya gittim. Jennie ve taehyung da gitti.

Üstümü değiştirip aşağıya indim. Hala dünkü dedikleri kalbimin üstüne saplanmış kazık gibi duruyordu.

Mutfağa girdiğimde oturmuş kahvesini yudumluyordu. Beni fark edince gözlerini kaçırıp camdan dışarıyı izlemeye başladı.

Yanına yaklaşıp karşısına oturdum. "Derdin ne senin jungkook"

Yutkunup gözlerini kaçırmaya devam etti.

"Gözlerimin içine bak jungkook"

"Bakamam"

"Nedenmiş o çok mu tiskindiriciyim"

"Saçmalama lalisa. Sadece. Bakarsam kaybolurum"

Sertçe yutkundum. "Peki dün neden öyle davrandın"

"Jennie ye kızgındım lisa" dedi gözlerini yüzümde gezdirerek.

"Jennie ye kızgın olmanın bir anlamı var mı.... yok. Onların işine karışma"

"Üfff taam birazcık haklı olabilirsin." Kaşımı kaldırıp gözlerine bakmaya devam ettim.

"Birazcık mı!?"

Ayağa kalkıp bana baktı. "Tamam işte haklısın"

"Hah şunu bileydin" dedim arkama yaslanarak.

Yanıma gelip oturdu. "Dün için özür dilerim Lisa bben sinirliydim ve istemeden seni daha doğrusu hepinizi kırdım"

Dudaklarımı büzüp ona baktım. "Hemde çook"

"Beni affedermisin" dedi gözlerimd bakarak. Başka yöne bakıp "Bilmiyorum" dedim.

"Çilekli sütlerim var"

"Affedildin" deyip boynuna sarıldım. "Jungkook bu on uyarım bir dahakine seni tekmeler uzaya gönderirim haberin olsun"

"Ona me şüphe" deyip kahvesini alıp dudaklarına götürdü.

Bana uzattığında bende bir yudum aldım. O da dudağına geri götürüp bir yudum aldı.

"Senin dudaklarımdan içmek daha keyifli" deyip gülümsedi.

Omzuna vurup gülmeye başladım. "Aihşşş benim kart zamparam" dedim.

Barışmamaıza sevindim. Onunla asla küs kalamamak sinirimi bozuyor. Çocuk beni kendine çekiyor resmen.

"Jimin in nerede olduğunu biliyor musun"

"Hayır."

"Gelsin o bi ağzına sıçacam benim Rosem i bütün gece ağlatmak neymiş gösterecem"

Stay For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin