Jimin'den
"Hadi yarın akşam birlikte kahvaltıya gidelim" jin in çığırışıyla kafamızı ona döndük. "Szi gidin ben gelmeyeceğim" dedi jisoo.
Kızlar dışında hepimiz şaşkınca ona bakıyorduk. Jisoo kahvaltıya gelmeyecek. Bu lisa nın rose ye gönüllü olarak çilekli süt vermesi kadar imkansız bişi.
Jin jisoo ya bir adım attı. "Jisoo sen iyi misin...Ateşin falan mı var.....Hasta falan mı oldun!?"
Jisoo alnındaki jin in elini ittirdi. "İyiyim jin!"
Jennie ve lisa hepimize göz devirip başla tarafa baktılar. "Ben de gelmeyeceğim" dedi ikiside.
Rose yaklaşıp koltuğa oturdu. "Bende gelmeyeceğim"
Kaşımı çatıp rose ye baktım. "Güzelim siz iyi misiniz"
Jungkook kafasını kaşıyıp Lisa'ya baktı. "Dün annenlerle ne konuştunuz biz yokken; dünden beri bir garipsiniz"
"Offf Jungkook iyiyiz dedik ya!!!" Lisa nın sertç çıkışıyla duraksadık. Jungkook alınmış gibi duruyordu. "Peki"
Taehyung jennie ye yaklaşıp kendine yaklaştırdı. "Sevgilim sen iyi misin peki"
Jennie göz devirip of ladı. "Evet taehyung evet!!"
Bunlarda bir şey var ama ne....
Aradan yaklaşık yarım saat geçti. Kızlar kara kara düşünüyorken bizde onları izliyorduk. Tek kelime dahi etmiyorduk.
"Jungkook bben özür dilerim sana sert çıkışmamalıydım" lisa jungkook a bir adım atınca onları izlemeye başladım.
"Sadece biraz canım sıkkım o kadar. Seni üzmek istemezdim"
Jungkook gülümseyip lisa nın omuzuna kolunu attı. "Sana kırılamam ki ben"
Jennie de aynı şekilde taehyung a yaklaştı. "Özür dilerim ta ta. Bu aralar pek keyfim yok da"
İkiside sarılırken gözüm rose ye kaydı. Gözleri dolmuş bir şekilde etrafa bakıyırdu. Gözleri iki boncuk tanesi gibiydi.
Onunla şuan konuşamam ama bir sıkıntı net var.
"O zaman hadi yarın bize gidiyoruz" dedi taehyung gülerek. "Yani sahil evine"
Kızlar somurtarak başlarıyla onayladıklarında hala Rose yi izliyordum. Hala gözleri doluydu. Bana bakıyordu. Benim ona baktığımı görünce hemen gözlerini kaçırıp başka bir yere baktı.
Rose ayağa kalkıp bize baktı. "Bu akşam burada kalırmısınız.... Lütfen" sesi buruk geldiği için jin tae ve jk bir şey varmış gibi direkt bana döndüler.
'Konuşacağım' dermiş gibi baktığımda başlarıyla onaylayıp kendi sevgililerine döndüler. "Eve jin bben seninle uyumak istiyırum"
Jisoo nunda sesi buruk geliyordu. Artık net eminim kesin bunlarda bir şey var.
Jungkook lisa ya dönüp yanağına küçük bir öpücük kondurdu. "Peki tamam kalalım"
Kızlar zar zor gülümseyip gözlerini kaçırdılar. Jennie'nin , Lisa'nın , Jisoo'nun hepsinin gözleri doluydu.
Tanrım öleceğim şimdi. Rose yi böyle görmeğe dayanamıyorum.
Jin yaslandığı duvardan ayrılıp bize baktı. "Ee hadi o zaman yataklara; haa bu arada tae ve jen arada sizi kontrole gelmeme gerek var mı?"
Jin sırıtırken taehyung omzuna bir tane vurdu. Ama yavaşça. "Hey acıdı!"
"Atma lan yavaş vurduk" dedi taehyung kaşlarnı çatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay For Me
Teen FictionSadece yeni bir okul ve hayat düşünmüştük. Bu yaşadıklarımızı nasıl anlatabilirm ki? Şu hayatta en aşık olmamam gereken adama aşık oldum. Salağın tekiyim. Ve hala ondan nefret ediyorum.. Birbirimize bu kadar bağlanacağımızı nereden bilebilirdik ki...