Taehyung'dan
O şerefsizle buluşmaya mı gidecekti gerçekten. Hayır jennie asla öyle bir şey yapmaz.Yoksa yapar mı...
Evden telaşla çıkıp arabama bindim. Arkamdan bağıranları takmadan arabayı çalıştırdım. Nereye gidecekler.
Kızların evine sürdüğümde jennie Min hoo denen veledin arabasına biniyordu. Aişşşşş kafayı yiyecem.
Çocuk jennie ye yaklaşıp sarıldı mı az önce yoksa ben mi yanlış gördüm.
Sakin taehyung...
Sakin taehyung....
Araba ilerlemeye başladığında arkasından yavaş yavaş takip etmeye başladım.
Araba şık bir mekanın önünde durdu. Jennie arabadan indi. Tanrım yine her zaman ki gibi çook güzel.
Odaklan taehyung...
Arabadan inip arkalarından mekana girdim. Umarım rezervasyona gerek kalmaz.
Masaya uturduklarında kapıdan içeri girdim. Garson önüme çıktı.
"Kaç kişsiniz efendim"
"1" dediğimde bana acınası gözlerle baktı.
Beni jennie nin çarptazındaki masaya oturtup siparişimi istedi. "London steak" dediğinde gitti.
Yemeklerini yemeğe başladılar. Jennie ona gülmesene. Aişşşş sinirim bozuldı.
Jennie'den
Min Hoo gerçekten çok eğlenceli biri."Ee jen senin hayalin ne"
"Benim öyle pek bir hayalim yok. Babamın şirketinin başına geçecekmişim babam öyle diyor"
"Siz taehyung la sevgili miydiniz"
"Evet ne oldu ki"
"Derste bana öldürücü bakışlar atıyor da"
"Sen onu takma kafana"
"Takmam ama bir gün ağız burun dalacak"
"Öyle bir şey yapamaz merak etme"
"Yemeğin bittiyse kalkalım mı"
"Olur"
Min hoo ya ne kadar ısrar etsemde bana hesabı ödettirmedi.
Mekandan çıkıp arabasına bindik. Evimin önüne geldiğinde arabadan inip arkamı döndüm. Elimle önce sen git işareti yaptım. Bana gülümseyerek el salladı. Arabayı sürdükten sonra bir süre arkasından baktım.
Evin bahçesine doğru yürürken bileğimi tutan bir elle yerimden sıçradım. Beni kendine çekip kendine yaklaştırdı.
Gözlerim kapalıydı. Hangi sapıksa bu artık.
Bir dk bu koku. Bu koku çok tanıdık.
Taehyung..
Gözlerimi hızlıca açıp dibimde olan kişiye baktım. Gözleri gözlerime deyiyırdı.
"Senin ne işin var burada"
"O çocuk sevgilin mi jennie" sinirle bileğimi tutmaya devam ediyordu.
"Sanane taehyung" dedim.
"Jennie lütfen beni bırakma ben sensiz yaşayamam"
"Bende kendime öyle diyordum ama sonradan nasıl bir insan olduğunu öğrendim"
"Ben sana zarar vermek istermiyim jennie"
"Orasını o gece gayet net yaşadım"
"Bebeği aldırdın mı gerçekten"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay For Me
Fiksi RemajaSadece yeni bir okul ve hayat düşünmüştük. Bu yaşadıklarımızı nasıl anlatabilirm ki? Şu hayatta en aşık olmamam gereken adama aşık oldum. Salağın tekiyim. Ve hala ondan nefret ediyorum.. Birbirimize bu kadar bağlanacağımızı nereden bilebilirdik ki...