Rose'den
Jennie ve taehyung da eve geri dönmüştü. Ama jimin hala yoktu.
Dün bana söylediklerinden sonra birdaha onu aramadım. Belli ki artık beni sevmiyor. Ya da başka bir şeyler var...
Tatile diye gelmiştik oysa ama benim günlerim cehennem ızdırap günleri gibi geçiyordu.
Daha geleli 2 gün olmuştu....
"Rose bir şeyler ye. Yakında cebime sığacan" jisoo nun kolumu dürtmesiyle irkilip düşüncelerimden ayrıldım.
Çatalı alıp ağzıma götürdüğümde yavaş yavaş çiğniyorudum.
"Eee bugün denize mi girsek" jin in sesiyle ona dönüp baktık.
Herkes olur anlamıda başını sallarken ben ifadesizce yemeğimi yemeye devam ettim.
"Rose sen iyi misin" karşımda oturan ve bana meraklı gözlerle bakan taehyung a gülümsedim. Yapmacık bir şekilde..
"Hıhı iyiyim merak etmeyin" dedim.
"Emin misin" jungkook başını eğip gözlerime baktığında kafamı ona çevirdim.
"Evet merak edilecek bir durum yok" dedim çatalı masaya bırakarak.
Sandalyemi geri çekip ayağa kalktım. "Müsadenizle ben biraz dinleneceğim" deyip hızlı adımlarla mutfaktan çıktım.
Odama gitmeyecektim. Oarmak ucuyla evden çıkıp sahile koştum. Çıplak ayaklarım kumları hissedebiliyordu.
Aklıma dün geliyordu. Bana veda etmişti. Sanırım artık Jirose diye bir şey yok....
Lalisa'dan
Rose nin gözümün önünde acı çekmesi zoruma gidiyor. O bunları hakedecek hiçbir şey yapmadı.
"O iyi değil" dedim arkasından.
"Jimin nerede bileniniz var mı" dedi jin ağzına çatalı götürerek.
"Vallaha en son o gece gördüm. Birdaha da görmedim" dedi jungkook kaşını kaldırarak.
Jisoo elini yumruk yapıp masaya vurdu. "O ufaklığı elime bir geçireyim var yaaaa.."
"Jisoo sende ufaklıksın ve jimin durduk yere böyle bişi yapmaz" dedi jin gülerek.
"Ne demek istiyorsunuz" dedi jennie kaşını kaldırarak.
"Yani şu ki ona o gece net bir şey olmuş. Bizim ufak serçe parmaklıdan böyle tepkiler çıkacağını düşünebilir mi insan" dedi jungkook.
"Bencede. Hem jennie yi geç taehyung a bile laf söyledi. Düşünün jimin taehyung a el kaldırdı" dedi jin üstüne basa basa..
"Haklılar da ne oldu ki bu çocuğa" diye lafa girdim.
"Kendimi çok suçlu hissediyorum" dedi jennie kollarını bağlayarak.
"Jennie kendini suçlamayı kes" dedi taehyung ona dönerek. "Neden yaa. Arkadaşlarım benim yüzümden aralarını bozuyor bense burada oturmuş kahvaltı ediyroum"
"Jennie, jimin ergense biz ne yapak" dedim ellerimi kaldırarak.
"Başına bir iş gelmiş olabilir.mi" dedi jisoo kaşlarını çatıp.
Hepimiz bir an doğrulup boşluğa baktık.
"Yok canım" dedi jin gülerek.
Aynen ya bir şey gelmez... Ufak prensin gücü adınaaa.... Vuhuuuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay For Me
Teen FictionSadece yeni bir okul ve hayat düşünmüştük. Bu yaşadıklarımızı nasıl anlatabilirm ki? Şu hayatta en aşık olmamam gereken adama aşık oldum. Salağın tekiyim. Ve hala ondan nefret ediyorum.. Birbirimize bu kadar bağlanacağımızı nereden bilebilirdik ki...