3,9

799 73 16
                                    

Taehyung'dan

Bugün sonunda taburcu oluyordum. Aklımda jennie nin bana dün dediği şey vardı. 'Ya olabilirsek' ne demek istemişti anlamıyorum.

Onu dedikten sonra odadan çıkıp gitmişti. Geldiğinde de tek kelime etmeden yatıp uyudu. Ne oluyor anlamak imkansız.

"Taehyung hadi gidiyoruz" jennie elindeki kağıtlarla odaya girdiğinde bende çantamı topluyordum.

"Şükür sonunda çıkıyorum şuradan" dedim gülerek. "Çok heveslenmeyin küçük bey daha evde de yatacaksınız" dedi gülerek.

Birlikte odadan çıktığımızda aşağıda liskook vardı. Jungkook bana yaklaşıp sarıldığında bende kollarımı sırtında birleştirdim.

"Kardeşimm bugün nasılsın"

"İyi olmaya çalışıyoruz. Jennie beni yatağa zincirlemese daha iyi olacam" deyip kafamı jen e çevirdim.

"Dinlenmen lazım taehyung. DİNLENMEN"

"Kız haklı aaa. Bu adam ölümden döndü" diye jennie nin arkasında durdu lisa. "Hadi evdekiler sizi bekliyor" deyip kapıyu açtı jungkook.

Arabaya binip eve bardığımızda herkese sarıldım. Salona geçip oturduğumuzda herkesin keyfi yerindeydi. Jennie dışında.

Kaç gündür çok durgun. Bu normal mi. Benim için mi üzülüyor yoksa. Ya da benden bir şey saklıyor.

Aklımda deli sorular var....

Jennie'den

"Tatile mi çıksak" dedi Rose gülerek. Hepimiz bir anda kafamızı ona çevirdik. "Nereden çıktı ki şimdi bu" dedim kaşımı kaldırarak.

"Bir yerden çıkmadı. Sadece hepimizin ihtiyacı var o kadar" dedi iç çekerek. Haklıydı. Gerçekten ihtiyacımız var..

"Vallaha bana uyar" dedi jisoo arkasına yaslanarak. "Tamam o zaman nereye gidelim" dedi Jimin meraklı gözlerle bakarak.

Lisa gözlerini pörtleterek doğruldu. "Fransa, Paris ne dersiniz" dedi.

"Çüşşş lisa daha yakın bir yer yokmuydu" dedi jungkook ağız burkarak.

"Maldivler. Hem orası yazın harika olur" dedi Rose gülerek. "Elin gurbet adası. Tı olmaz" dedi jimin iç çekerek.

Jisoo kaşını çatıp sertçe konuştu. "Cehennemin dimi ne dersiniz hem orasıda sıcak olur" dedi. Dudakları inceliyordu. "Sakin ol hayatım" dedi jün gülerek.

Jisoo yumruğunu sıkıp jimün ve jungkook a baktı. "Ne demek sakin ol heriflere yer beğendiremiyoruz ya"

"Bence busan a gidelim" dedim gülümseyerek. Hepsi bir anda bana baktı. "Hem deniz kenarı yüzeriz de" diye ekledim.

"Tamam bana uyar. Bizim orada deniz kenarında yazlık var orada kalırız" dedi jungkook telefonuna uzanıp.

"Sen nereden bilecen lan. Busan da ilk ben doğdum" dedi jimin.

"Aiss şu busan dırdırınızdan bıktım" dedi rose yakasını tutarak.

"Tamam o zmana gidiyoruz" dedi jin gülümseyerek.

Stay For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin