1,3

2K 138 11
                                    

Rose'den
"Merhaba rose seni özldimde ziyarete gel- sen iyi misin" karşımda duran junhee ye bakıp ağlamaya başladım. Bana yaklaşıp içeri girdi ve kapıyı kapattı. Bana sarılınca içim ısınmıştı.

Bende ona sarılıyordum ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Başımı okşamaya başlamıştı. "Rose sakin ol" diye beni sakinleştirmeye çalışıyordu. "Ne oldu anlat bana" dedi. Üzgünüm Junhee ama bunu sana anlatamam.

"Hiçbir şey sorma sadece sarıl bana" dememle bana sıksıkı sarılmıştı. Junhee ye çok ihtiyacım vardı. O benim canım. "Şşşş sakin ol geçti" saçımı okşaması bile bana hızur veriyor. Ama ona karşı bir duygu beslemiyorum. O sadece küçüklüğümden beri hep arkamda olan kahramanım. Baya bi ağladıktan sonra gözlerim kapanırken  yavaş yavaş kendimi uykunun kollarına bıraktım.
**********
Gözlerimi açtığımda Junhee yanımda yoktu. Allahtan bugün cumartesi okul yok. Bir kaç dk sonra Junhee mutfaktan geldi. "Rose cuğuma bir sürü şey hazırladım" Junhee gerçekten çok güzel yemek yapar. Koşarak mutfağa gittim. Masaya baktığımda ağzım 1 80 açıldı.

"Rosem için çikolatalı pasta,çilekli pasta, puding, browni, kimpab, ddobbokki" bunlar benim en sevgiğim şeyler. Masaya oturduğumuzda ben hayvan gibi tıkınmaya başladım.

"Sende yesen" "sen ye bi yerim ben" çikolatalrı tıkınmaya başladım sonra. Birden duraksadım. Junhee elinindudağıma yaklaştırıp kenarını sildi. "Umarım bu gidişle boğulmazsın" deyip parmağındaki çikolatayı yaladı. Ona uzun uzun baktım. "İyi ki seninle tanışmışım Junhee"
"Bende rose cim" yemeğim bittikren sonra salona geçtim.

Koltuğa oturup televizyonu açtım. Sonra elime sessizde olan teledonumu aldım. Anskm 12 vevapsız arama olmus. 4 lisa 4 jennie 4 jisoo. Ebemi sikecekler.

Cesaretimi toplayıp jisoo yu aradım. Aramamla telefonu hemen açtı.
"Rose lan amk veledi
-jisoo sak
Salak mısın kızım sen. Meraktan öldürmek mi istiyon bizi
- jisoo ben iyi değildim ve eve geldim.
İyi misin Rose ne oldu. Hemsn oraya geliyoruz.
- tamam gelince anlatırum. Şeyy jimin orada mı?
Evet burada Rose nerede diye sorduk. Ağzını bıçak açmıyor odasına kapandı.
-tamam gelin siz bekliyorum
Buyyy aşkım
-byy"
Mutfaktan Junhee gelince " ben gideyim artık Rose işlerim var" "tamam" " ama bak iyi değilsen kalırım." "İyiyim Junhee" dedikten sonra onu uğurladım. Gitmeden sıkı sıkı sarıldık. Sonra salona geçip televizyon izlemeye başladım.

Jimin'den
Rose bırakıp hızlıca eve gidip odama kapandım. Benim sorunum ne. Aptalsın Park Jimin aptal. Seni sevmeyen bir kızın artık senden nefret etmesini sağladın. Ne olacaktıki. Yazık sana Jimin yazık. Ne sandım ki Rose nin bana aşık olacağını falan mı. O benden nefret ediyor.

Düşüncelerimi bozan kapı sesi oldu. " gelme" diye bağırsamda. İçeri Tehyung girdi. "İyike bir gelme dedik" diyip yattım. Gelip yatağıma oturdu. "Rose ile aranızda ne oldu bilmiyorum ama kız iyi değil Jimin" hemen yattığım yerden kalkıp tae ya baktım. "Bir şey mi olmuş"
"Hayır ama aranızda ne oldu Jimin" offladım. Tae ye anlatabilirdim. O benim en yakınım
~olanları anlatır~
"Off Jimin of senin bu ergenliğin beni öldürecek"
"Ne ergenliği oğlum ya kıskandım"
"Haklısın ama sinirini Rose den çıkarmana gerek yoktu"
"Haklısın benim ondan ikimizi öldürtecek kadar nefret ettiğimi düşünüyor" dedim.
"Haklı. Kızlar gitti eve aşağıya gel istiyorsan" deyip odadan çıktı.

Amk ben ne yaptım. Rose u yarın da göremem tatil. O zaman jin Jisooları bir yere davet eder. O zaman görürüm. Koşarak aşağıya indim.

Bizimkiler oturmuş televizyon izliyorlardı. Jin in yanına kıvrıldım. Jin ve Jungkook bana bakıp " Tı tı tı kızıda kendini de öldürtecektin" demeleriyle tae ya baktım. Ellerini havaya kaldırıp üzgünüm bakışı attı. Sonra olayları anlatmaya başladım.

Jk: vallaha bence Jimin haklı kıskançlık
Jin: neden kızkanıyorsun ki oğlum sevgili falan değilsiniz
Jk/tae: ayn amk
Jm: ben Rose yi seviyorum
Jk/tae/jin: ohaaaaaaaaa
Jk: sarı sürtük ve jimin hı
Jm: düzgün konuş lan amk veledi.
Jk: taam. Beyler bende lisa dan holanıyorum.
Jm/jk/tae: ohaaaaaa
Jin: kahküllü sürtük ha
Jk: hyung!!!
Jin: tamam şaka yaptık
Tae: e git söyle
Jk: şimdi mi?
Jin: evet sen sonuçta bazı arkadaşlar gibi kızın hayatını tehlikeye atmadın.
Jin e öldürücü bakışlr atarken jungkook koşarak evden çıktı.

Lisa'dan
Kızlarla eve varıp Rose yi çoktan dinlemiştik. Ahhh kıyamam güzelime ne kadar da korkmuş. Amına kodumun Jimini onu okulda sikecem. Kızlarla sohbet etmeye başladık sonra.
Js: kızlar benim canım çikolata ve ramen çekti.
Jn: gecenin bu saatinde
Ls: tamam ben gidip alırım.
Rs/js/jn: dikkatli ol
Evden çıkıp evin iki sokak ötesindeki markete doğru ilerlemeye başladım. Hava çok karanlık ve heryer çok ıssız. Korkuyorum. Keşke jennie ile birlikte gelseydim.

Markete vardığımda ramen ve çikolata alıp eve doğru ilerlemeye başladım. Omzumda bir el hissedince irkilip arkama döndüm. "Lisa üzgünüm korlutmak istemezdim iyi misin"
Jungkook un burada ne işi var. "Sıkıntı yok. Da senin burada ne işin var" "seninle konuşmam gereken çok önemli bir konu var. Sahile inelim mi" başımla onaylayıp arabasına bindik.

Sahile vardığımızda inip sahile yaklaşıp yürümeye başladık. "Lisa ben sana çok önemli birşey söyleyecem"
"Söyle hadi bekliyorum" ne diyecek ki acaba
"Lisa ben seni seviyorum" ağzım 5 karış açıkması ardından ellerim heyecandan titremeye başladı. Amk oha ne diyor bu.

"Bir şey demeyecek misin" demesiyle kendimi toparladım. "Bben bben be diyeceğimi bilmiyorum. Bana zaman ver düşünmem lazım" deyip koşarak oradan uzaklaştım. Allahım bismillah.

Eve vardığımda kapıyı açan kızlara ramen leri fırlatıp odama geçtim.

İnanmıyorum Jungkook bbeni seviyor. Ama ben daha önce hiç böyle görmedim ki onu. 2 dk sonra odama kızlar daldı. "Ne oldu lisa iyi misin" Rose un dediği üzerine doğruldum ve kızlara olanlrı anlatmaya başladım.

Rs: oha amk çüş
Jn: ben anlamıştım zaten
Js: sen ne dedin peki
Ls: ne diyecem düşünmem lazım dedim kaçtım.
Rs: salak ne kaçıyon
Ls: heyecandan ne yapacağımı şaşırdım
Jn: peki sen de seviyoemusun
Ls: bilmiyorum ama düşünecem sanırım
Rs: allahım sen bizi erkekerin gazabından koru yarabbim
Ls/js/jn: AMİN
Sonra kızlarla gülüp aşağıya indik. Film izleyip ramen yedik. Jisoo nun telefonu çaldı. Jin aramış sanırım konuşması bittikten sonra ona ne diyo diye sorduk. "Yarın sahile gidelim mi denize falan gireriz diyor. Bende bir kızlara sorayım dedim" kızlarla denize bayılırdık ama ne ben jungkook u görmek istiyordum neden rose jimini.

Ben ve Rose hayır anlamında başımızı salladık. "Hadi ya gidelim işte hem denize gireriz çilekli süt içeriz" ahhh unnie tam kalbimden vurdun. Başımla onayladığımda rose da mecbur onayladı.

Jungkook'tan
Hepimiz Jin in telefonunun çalmasını bekliyorduk merakla.

Ve işte çaldı. Jin açıp sevinçle konuştu. Telefonu kapatıp bize döndü. "Herkes yatağa yarın plaja gidecez" demesiyle ben tae ve jimin yerimizde sıçradık. Sonra hoplaya zıpalaya odama çıktım. Hemen uyumam gerek ne kadar hızlı uyursam Lisa yı o kadar az özlerim.


Arkadaşlar yeni bölümde ne yapayım lisa jungkook a aşık olsun mu olmasın mı. Rose jimin ile barışsın mı barışmasın mı yorumlarını bekliyorum.😘❤️

Stay For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin