Rose'den
"Na na na bichi naunın solo. I'm going solo lo loo....." sikiyim ben seni jennie. "Noluyir beee" diye çağırarak yataktan kalktım. "Kalk hadeee okula geç kalacaz" dedi bağırarak. "Seni sikiyim jennie" "bende seni seviyorum rose" kafamı yastığa gömüp çığırdım. Sonra kalkıp hazırladım.Rose
(Rose nin saçları sarı farz edin)
Giyindikten sonra aşağıya kızların yanına indim. Herkes hazır görünüyordu.
LisaJisoo
Jennie
"Maşallah yine mük olduk" dedim. "Yanlız jennie yakıyorsun" diye ekledi jisoo. Kızlarla bugün Kahvaltımızı okulun yanında açılan kafede yapacaktık. Evden çıkıp yürümeye başladık.
°°°°°°°°°
Kafenin önüne geldiğimizde kurt gibi açtık. Zıplaya Zıplaya kafeye girdik. "yuhh amina koyam" Lisa nin sesiyle işaret ettiği yere Kafalarını zi çevirdik. Iyyyy bunlar ufaklık ve yandaşları. Bize bakıp göz devirdimler. Kızlarla masanın birine oturduk. Garson geldi siparişlerimizi sordu.
"Jisoo önden buyur" dedi jennie.Js: Biz ortaya bir BAP bir kimchi tabi kimpab da. Domuz Pastırmalı erişte, 4 tane sebzeli ramen, ımmm 2 adet dobbokki ve tabi yanına 2 adet tobbokki ve son olarak ımmm 5 bardak portakal suyu" Biz kızlarla gayet normal karşılarken, garson un ağzı açıldı. Arka masadan oturan ufaklık ve arkadaşları da ağızlarını 1 80 açtı.
Garson sessiz cd " Efendim 4 kişi siniz 5 portakal suyu fazla gelmesin" kızım sen niye bunu dedin. Jisoo kaşlarini çatıp kıza döndü. "Belki 1 bardak fazla içecem sanane" kız ürkek bir şekilde yanımızdan ayrıldı.
Jin'den
Jisoo nun siparisi üzerine arkama dönüp onlara baktım. "Bu kız benim kadın versiyonum" dedim hayran hayran. "Ohaaa amk 1 yıllık yemek söylediler" diye arkasına döndü jungkook.Garson bizim masaya geldiğinde siparis vermeye başladım. "Arka masadikilerin söyledikleri nin aynısın dan istiyorum" dedim büyük bir şevkle.
Garson Kız gittikten sonra ayağa kalkıp jisoo ların yanına gittik. Bizi görünce yüzleri düştü.
Jm: Siz bizi mi takip ediyorsun
Rs: Evet. Jimin I çok özledim bir yanına gideyim dedim.
Jk: Her yerde karşımıza çıkırsunuz
Ls: Biz gidelim Tzuyu cun gelsin o zaman
Tae: Bizimle ilgilendiğinizi düşünmeye baslayacağız
Jn: Hah öylemi. Piçlerle işimiz olmaz
Jin: şimdi piç demi olduk
Js: degilmiydiniz zaten
Jin: Değildik bayan aç
Js: Aç mi
Jk: 1 yıllık yemeğimizi siparis ettin resmen
Js: Sg. Defolup gidin bir yaa
Jm: Aaa ama daha yeni geldik.
Rs: Hade ufaklık al yandaşlarınıda git.
Jin: Yürüyün gidelim. Açım zaten şunları tipi bile beni yemekten tiskindiriyir
Js: senin tipinde beni yaşamaktan tiskindiriyir
Tae: HöhöBeylerle sabah ki atışma zevkimizi aldık ve yerimize geri döndük. "Ne gıcık sürtük bunlar" dedi tae. "Bana ufaklık diyip duruyor sikecem kızı ya bir gün " jk gülerek jimine karşılık verdi. " yanlız knk o seni sikmesin" dedi. "Ne alakası var oğlum" dedi jimin. "Yani hani geçenlerde chim chim e tekme yi çaktı ya anlarsın" jimin yüzünü ekşitip "Boş yapma amk evladi" hepimiz jimine gulerken yemekler geldi. Sonra tıkınmaya başladık.
Rose'den
"Amk veledi neymiş 1 yıllık yemeği mis , jini ye sen" hepimiz jisoo ya gulerken Yemeklerimiz geldi bizde tıkanmaya başladık.
*****************
Yemeklerimiz bittiğinde hepimiz mutluyduk. Jennie saatine bakıp " Kızlar Kalkın çabuk derse son 2 dk kalmış." Diye haykırdı. "Ne olacak okul şurası" dedi Lisa. "Öyle demeyin ders ingilizce içimizden geçer vallaha karı" dedim. Herkes bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Aslında ben onun içinden geçerim ama " Bakmayın öyle o karı beynimi yiyo tartışmak istemiyom onla" dediğimde 3 üde bana hak verdi.Kafeden çıkıp koşarak okula gittik. Sınıfa nefes nefese vardığımızda hoca sınıfta değildi. Amk nerdeyse 5 dk geciktik hoca nasıl yok. Jennie başına vurup " aaaa doğru ya bugün o izinli" dedi. Biz jennie ye bakarak "salak boşuna mi koşturdun bizi" dedi jisoo.
Kızlarla yerimize oturup sohbet etmeye başladık. Biz sohbet ederken içeri bizim ufaklık ve arkadaşları girdi. Ardından da biyoloji hocası. "Evet çocuklar ingilizce hocanız olmadığı için dersi ben aldım. Biyoloji işleyecegiz." Offff be. Neyse kızlarla sohbet ederiz.
Ders başladığında bizde sohbete başladık . "Kızlar yeter, tae sen jennie nin yanına, rose sende jiminin yanına, jisoo jin in yanına geç, jungkook sende Lisa nin" 8 zimizde aynı anda neeee!!!!! Diye Haykirdik. Onun dediğini yapmak zorundaydık 60 yaşında kadın.
Somurtarak jisoo ile yerimizden kalkıp jimin ve jin in yanına geçtik. Tae ve Jungkook ta bizim yerlerimize gectiler. "Üfff çenenizi sikiyim" dedi jimin bana. Hemen arkamızda oturan jin "aynen 2 dk konuşmadan durssaniz ölürsünüz, san - aahhh " jin sözünü tamamlamadan jisoo onu cim cimcirmişti. Off layarak dersi dinlemeye başladık.
Jennie'den
"Yaaaa Taehyung çek şu kolunu rahatsız oluyorum" diye huysuzlandim. "Bende senin tipinden rahatsız oluyorum ama susuyorum" dedi. Bak çocuk elimde kalacan "yaaa amk jungkook u çev şuradan bacağını. Sırayı kaplıyorsun" diye jungkook u ittiriyirdu lisa. "Üffff bunu bana sabah dünyaları yiyen biri mi söylüyor" diye ekledi. Lisa ellerini açıp kafasını yukarı kaldırdı. "Allahım biz ne günah işledikte sen yanımıza 2 virus koydun" diye isyan ediyordu. "Bizde size çok meraklı değiliz herhalde" dedi tae. Offff derste bitmek bilmedi.
**********************
Zil çaldığında derste acayip içimizde kalan şeyi yaptık. Tae ve Jungkook yerinden kalkmadan önce lisa ve ben ayaklarınızı kaldırıp onlara tekme atıp sıradan düşmelerini sağladık. Yere yapıştı lar Allahın ezikleri. Hemen doğrulup ayağa kalktılar.
Jk: siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz.
Ls: o gün matrix te içimde kaldı
Tae: e tekme varya jennie-
Jn: sana girsin taehyung
Lisa ile birlikte piç piç gülüyorduk. Jk ve tae sinirden ellerini sıkıyorlardı. Kızlarla sonra gülerek sınıftan çıkıp aşağıya indik. Çardak ta oturup Çilekli süt içmeye başladık.Zil çaldığında tekrar sınıfa çıkmak için koridor a yöneldik. Sınıf kapısı görünüyordu. Koridor bom boştu neden ki acapa. Bir anda bir el kolumu tutup beni sürüklemeye başladı. Aynı şekilde kızlarda sürükleniyordu. Kimsiniz oğlum siz..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay For Me
أدب المراهقينSadece yeni bir okul ve hayat düşünmüştük. Bu yaşadıklarımızı nasıl anlatabilirm ki? Şu hayatta en aşık olmamam gereken adama aşık oldum. Salağın tekiyim. Ve hala ondan nefret ediyorum.. Birbirimize bu kadar bağlanacağımızı nereden bilebilirdik ki...