Jennie'den
"HAMİLE DERKEN" çığırmamla herkes kafasını bana çevirdi. Sandalyelerinden ayağa kalkıp bana baktılar."Ne DİYORSUNUZ SİZ" bağırırken bir yandan da göz yaşlarıma hakim olamıyordum. Taehyung bana bir adım attığın "YAKLAŞMA" diye bağırdım. Jisoo ve kızlar bana bakıp gözler doluyordu.
"Taehyung ne diyor bunlar" dedim. Bbu nasıl olur. "Jennie" diye bir adım attı bana.
"Bbben ggerçekten .." nefes alıp verme alışverişim hızlanırken tae ya ağlayarak bakıyordum. Oda benden farksızdı.
Göz yaşlarımı silip tae ya bir adım attım. "Jennie sakin ol" dedi jin. "HEPİNiZ susacaksınız" diye bağırdım. Taehyung döndüm.
"Jisoo doğru mu söylüyor taehyung" dedim sertçe. "Jjen-"
"Soruma cevap ver jisoo doğru mu söylüyor dedim sana taehyung" bağırmamla başını eğip cevap vermedi. İç çekip derin nefes alıp karnımı tuttup.
Şuan yaşadığım pişmanlık ve hayal kırıklığı.
"Ben seni sevdim taehyung"
"J-JEnnie"
"Ben sana güvendim"
"Lütfen yapma"
"Anlaşılan hata etmişim" dedim bir anda ciddileşerek.
Bana 1 adım attığında bağırdım. "Sakın yaklaşma" deyip sandalyeden çantamı alıp hızlıca mekanı terk ettim.
Rose'den
Jennie koşarak giderken arkadından baktım. Yaşadığı şeyi asla ama asla hiçbirimiz anlayamayız. Biz de kızlarla sandalyelerden eşyalarımı aldık. Arkamıza dönüp 1 adım attık."Jisoo" arkadan jin in bağırmasıyla duraksayıp arkamıza geri döndük.
"Rose yapma" dedi jimin bana. Jisoo taehyung a yaklaşıp " Birdaha jennie dediğini bile duymayacağım taehyung" deyip yanımıza geldi. Sonra ekledi.
"Bu yüzlere son bir kez daha bakın , çünkü birdaha göremeyeceksiniz" dedi sertçe.
4 üde ağlarken arkamızdan isimlerimizi sayıkladılar. Jimin artık bitti Rose bitti.
Koşarak eve girdik. Jennie odada ağlıyordu. Odaya geldiğimizde ona sarılıp ağlamaya başladık. "Merak etme jen biz senin arkandayız" dedi jisoo.
Birbirimizden ayrılıp göz yaşlarımızı sildik. "Yürüyün bu puştların yanında daha fazla kalamayız" diye bağırdı jisoo.
Arabaya bindiğimizde sahilden koşarak 4 ü geliyorlardı. İsimlerimizi bağırıyprlardı. Artık bitti jimin bitti.
Jisoo arabayı çalıştırdığında bağırmaya devam ettiler. "Nereye gidiyoruz" dedi lisa titreyen sesiyle. Jennie atlayıp "hastaneye sür jisoo" dedi. Bebeği aldırmak zorunda 19 yaşında anne olmamalı.
Hastaneye vardığımızda doktorlardan biri yüklü miktar para ile kabul edip bebeği aldı.
Jennie odadan çıktığında hepimiz ona dolu gözlerle bakıyorduj.
Eve geldiğimizde koşarak odasına çıktı. Bizde arkasından çıkıp odasına daldık. Yatağında oturark ağlıyordu.
"Ben bir katilim" dediğinde yüzüne baktık. Boş bir noktaya bakıyordu. "Sen katil falan değilsin jen" dedim titreyen sesimle. "Bben ufacık masum bir cana kıydım az önce" diye bağırdı.
O ağlarken tüm gece yanından hiç ayrılmadık. Ağlayarak uyuya kaldık 4 ümüzde.
Jimin'den
Rose gitmişti ve diğerleride. Bizde sahil evine girdik. Yanlarına giterdik ama jin bizi engelledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay For Me
Teen FictionSadece yeni bir okul ve hayat düşünmüştük. Bu yaşadıklarımızı nasıl anlatabilirm ki? Şu hayatta en aşık olmamam gereken adama aşık oldum. Salağın tekiyim. Ve hala ondan nefret ediyorum.. Birbirimize bu kadar bağlanacağımızı nereden bilebilirdik ki...