1,5

1.8K 124 7
                                    

Jennie'den
"jungkook aşkım özledin mi beni." Tzuyu hızlıca jungkook a sarıldı. Lisa tzuyu tutup çekti. "Ne yapıyorsun kızım sen çek o ellerini" deyip kızı ittirdi. Seulgi Jimin e yaklaştı. "Hayatım bu sarı sürtükle burada ne yapıyorsun" rose kıza bir adım attı. Jimin rose yi tuttu. "Erkek görünce yüz üstü bıraktığın sevgilin mi" dedi. "Ben onu yüz üstü bırakmadım hala birbirimizi seviyoruz biz" dedi seulgi.

"Defol git burdan seulgi. Seni sevdiğim falan yok" dedi jimin sertçe. "Ama tatlom-" rose bağırdı. "Kızım istemiyor seni istemiyor" deyip jimini korur gibi arkadına aldı.

"Ama ta tam beni özlemiştir" deyip tae ya bir adım attı Joy. Bu sefer sana yedirmeyecem bu çocuğu Joy. Joy un tae ya yaklaşmasını izin vermemek için tae nın önüne geçtim. "Seni özlediği falan yok" morardı. Tae ise arkamda gülümseyerek bana bakıyordu.

Sana yjin e yaklaştı. "Jin unutmadın dimi beni sevgilim" jisoo jin in kokuna girdi. "Nereden sevgilin oluyormuş" dedi. "Sanane acaba jisoo o beni seviyor bir kere" jisoo jin in önüne geçip "kızım senin anlayışın mı kıt sevmiyor çocuk seni" diye bağırdı. "Aramızdan çekil sever sürtük" offff Sana is the death. "Kızım bak seni öldürürüm beni sınama" deyip Sana yı ittirdi.

"Jungkook tan uzak dur lalisa" lisa mefes alıp jungkook un elini tuttu. "Kızım jungkook benim sevgilim sevgilim. S-e-v-g-i-l-i-m anladın mı" tzuyu suratını düşürdü. "Defolup gidin evinize" dedi tae.

4 üde dolu gözlerle sahile parkettikleri üstü açık aracına binip siktir olup gittiler. Erkekler sadece sırttı. Hiçbirşey demediler.

Yerlerimize oturduk. Derin bir oh çekip. Rose telefonunu uzatıp bana verdi. "Jen fotoğrafımı çeker misin" başımla onayladım. Fotoğraflarını çekip uzattım. Sonra elime telefonumu aldım.

@park_rosie

Mükemmel bir gece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mükemmel bir gece. 😊
Yorumlar
@jennie_kim: bebeğim mükemmelsin ❤️❣️
@lala_lisam: bizsiz hee
@park_rosie: teşekkürler aşko @jennie_kim
@park_rosie: aşkım gel yanıma çektirelim birlikte @lala_lisam
@kim_tae: rose ne ara foto çekildin.
@park_rosie: günaydın @kim_tae
@jimin_park: çok güzel bir fotoğraf rosie
@park_rosie: teşekkür ederim @jimin_park
@jeon_kook: @jimin_park ağzının suyunu sil.
@ab: amk kız taşşş
@rsnn: telefon numarası kaç acaba
@cano: @rsnn oşt sapık herif
@rsnn: @cano sanane be

Kafamı telefonumdan kaldırıp kenara attım. Sanırım şuan yaşadığım mutluluk. "Jisoo sahilde yürüyelim mi biraz" demesiyle jin ve jisoo yanımızdan kalkıp sahile yaklaşıp kenarında yürümeye başladılar. Lisa telefonunu jimine uzattı. "Küçük prens sevgilimle beni çeker misin" jimin alıp fotolarını çekip geri verdi. Şimdi kesin paylaşır. Görgüsüz.

@lala_lisam

Bu gece için teşekkür ederim aşkımm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu gece için teşekkür ederim aşkımm. İyike varsın😘❤️😍❣️ @jeon_kook
Yorumlar
@jennie_kim:aman iyike bir sevgili yaptın be
@park_rosie: görgüsüz Veled
@lsmnb: çok yakışıyorlar
@lala_lisam: kıskanmayın sizinde olur @jennie_kim  ve @park_rosie
@jeon_kook: Aşkım bende seni çookkk seviyorum 💓💕
@675: tüh be sevgili yapmış
@manotolog: bence iğreçler

Kafamı telefondan kaldırdım. "Jin ve jisoo Nerede kaldı acaba" dedi rose. "Gelirler birazdan" dedim. Burası gitgide soğuyor. Üşüme ye başladık kızlarla. Anlamış olacaklar ki ayağa kalkıp bize battaniye getirdiler. Tae nin uzattığı battaniye yi alıp sarıldım.

Jisoo dan
Jin ile bizimkiler in yanından ayrıldıktan sonra baya bir yürüdük. Ayaklarımız denizin içinde idi.

"Ben küçükken annem bana güzelliğin hicbirsey kadar değerli olmadığını söylerdi. Güzel ol jisoo güzel beni hep zorlardı. Jisoo Düzgün yürü, jisoo dik dur. Hayatım tamamen bir pembe masal prensesliginden ibaret ti. Hep şöyle düşünürdüm. Güzel, zayıf ve zarif olursam herkes beni sever. Ama öyle değilmiş." Jin gözlerini benden ayırmadan beni dinliyordu.

"Benim Annem ise bana her zaman mutlu seok jin derdi. Babamla çok kavga ederdim. Çünkü o benim Kalpsiz ve acımasız biri olmamı isterdi. Bense kendimi acımasız hissedemezdim. Bir gün annem yanıma gelip "kalbin hem temiz olsun oğlum sakın acılarını insanlara zulm ederek çıkarma" deyip beni yani bizi terk etti."

Sesi boğuk geliyordu. Gözleri dolmuştu. Yanağından bir damla yaş aktı. "Annem gittikten sonra babala yalnız yaşadıkça ona benzemeye başladım. Bundan hep korktum ama sonunda bende onun gibi old-"

"Hayır jin sen eşsizsin ve zalim değilsin" durdum olduğum yerde ona döndüm. "Evet değilim ama artık çünkü sen Kim Jisoo bana sevmeyi öğrettin, bana nefes almayi öğrettin , bana inanmayı öğrettin , bana yaşamayı öğrettin"

Kalbim hızlı hızlı atarken göz yaşlarima engel olamayip saldım. "Sende Annem gibi gitmezsin dimi jisoo" bir yandan ağlıyordu. Ona sımsıkı sarıldım. "Sana söz veriyorum gitmicem. Seni asla bırakmayacağım" belime daha sıkı sarıldı. "Seni seviyorum kim jisoo" diye kulağıma fısıldadı. "Bende seni seviyorum Kim seok jin" diye kulağına fısıldadım.

Jennie'den
Jisoo ve jin yanımıza yaklaşırken hepimizin ağzı açılmıştı. Sarmaş dolaş geldiler. "Maşallah bugün de ne çok sevgili çıktı piyasaya" dedi jimin. "Ne piyasası be mal miyiz biz" dedi jisoo. Gelip yanımıza oturdular.

"Size doyum olmaz ben gidiyorum yatmaya" diye ayaklandı rose. "Bekle bende geliyim" diye ayağa kalktım. "Ee nasıl yapıyoruz yatma işini" dedi jin.

"Vallaha ben jennie ile kalacam şimdi lisa ve jisoo sabaha kadar sevgili muhabbeti yapar" dedi Rose. Haklı  aynen öyle yaparlar çünkü.

"Bizde tae ile ayni oda da kalalim bu iki aptal aşık da biri lisa biri jisoo der" dedi jimin. " Sen kimin sevgilisine aptal diyon lan ufak prens" diye haykırdı lisa. Sonra hepberaber eve girip odalarımıza geçip bir güzel uyku çektik.



Kusura bakmayın bu bölüm biraz kısa oldu. Hepinizi seviyorum byssss☺😊😇💓💜💛

Stay For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin