5,3

726 57 25
                                    

Jennie'den

"Ne istiyorsun" dedim kollarımı bağlayarak. Kahvesinden bir yudum alıp bana baktı.

"Hiçbir şey küçük hanım. Sadece biraz uslu dur"

Yapmacık bir kahkaha atıp kollarımı birleştirdim. "Ba şuan durdum..."

Birden ciddileşip elimi kaldırıp sallamaya başladım. "Bana bak amca!! Senin yedi sülaleni sikerim. Siktir ol git başımızdan yaaa!!!"

Adam birden ciddileşip bana bir bakış attı. "Benimle doğru konuşmatı öğrenmezsen olacaklardan ben sorumlu değil!!"

"Ay çokta fifi. Bırak gideyim salak dede. Senin evinde oturup torun beklemen gerekirken sen ne diye 20 yaşındaki insanlrla uğraşıyorsun"

"Sizin yüzünüzden Jimin bana karşı gelip dediklerimi yapmıyor!!"

"Afedersin ama siz karınla insan yaptınız. Her dediğinizi yapacak bir köpek değil. İstemiyorsa, gönderemezsin kardeşim..."

"....Ayrıca bırak beni; bak vallaha buradan kurtulunca babamı ararım siker seni"

Adam bir kahkaha atıp bana göz devirdi. "Güzel bir kız değilsin. Ama zekisin"

Adama bakıp göz devirdim. "Sağol yaa..AMCA"

Bana hiddetle baktı. "Arkadaşlar seninle ilgilenecek güzelim"

Adama göz devrirp bana doğru gelen adama baktım. "Cidden yazık size. Gözleri görmeyip ,takma diş takan bir amcanın kölesi olmuşsunuz"

Amca olmayan saçlarını geriye taradı. "Neden elini kafana götürüyorsun ki zaten boş"

Bana bakıp dişlerini sıkmaya başladı. "Götürün şunu yoksa deli olacam"

"Zaten öyle değil misin" bana bakıp yumruğunu sıkmaya başladığında cidden tırsmıştım. "Sus seni kaltak" yanıma gelip kolumu tutan adama kafamı çevirdim.

"AAA ben pezevenk diyor muyum.... A dur evet diyorum"

"Bırakın konuşsun , arkadaşlarından biri daha ziyaretine gelince bu kadar gülebilecek mi"

Dediği üzerine duraksadım. Kaşlarımı sinirle çatıp pis ve kirli sakallı yüzüne baktım. Cidden onlara bir şey yaparsa amca mamca dinlemem.

"Ne oldu az önce bağırınıyordun"

Kızlar benim en hassas noktam. onları kaçırırsa gebertirim ben bu adamı. Bana vurması işe yaramaz. Çünkü Jennie Kim asla çağresiz ve acınası olamaz. ben bu gerizekalılara teke tek atarım.

Ayrıca bu pezodanda korkmuyorum. Belki biraz evet. Ama tabiki korkunun ecele faydası.

Sokuk herifin biri beni zorla bir odaya götürüp yatağa fırlattı.

Ardımdan kapıyı sertçe kaapatıp kilitledi. Tanrım, bursı gerçekten çok sıkıcı bir yer.

Kafamı yastığa yerleştirip gözlerimi yumdum. Uyumaktan başka yapabileceğin hiçbir şey yok.

~

"Jennie! Jennie. Sevgilim iyi misin" biri dürterek bana sesleniyordu.

Gözlerimi açtığımda karşımda taehyung'u gördüm. Bana o güzel çekik gözleriyle bakıyırdu. Aslında gözlerini pek göremiyordum. Yine benim sevdiğim gibi saçlarını dalga yapmış.

Onu görmemle hemen boynuna sarıldım. Ellerini arkamda birleştirip oda bana sarıldı.

Birbirimizden ayrıldığımızda alnını alnıma dayadı. "Özür dilerim sevgilim. Ben seni koruyamadım"

Stay For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin