Lisa'dan
"Baban cidden bir piçe benziyor Jimin" jennie gözlerini devirerek başka yöne baktı.
"Anlamanıza sevindim" deyip yapmacık bir şekilde gülümsedi.
Jin mal mal sırıtmaya başladı. "Yalnız adama ağda yapacağını mı söyledin sen"
Jisoo önüne düşen saçını geriye attı. "Ne deseydim gel öteki omzumuda vur amcacım mı deseydim"
Rose cidden korkmuş görünüyordı. "Jimin bana gerçekten dediklerini yapar mı?"
Jimin yavaşça Rose ye dönüp yürümeye başladı. "Hayatım sakin ol. Ben yaşadığım sürece sana zarar gelmeyeceğini söylemiştim"
Yavaşça Jungkook a dönüp gülümsedim. "Allahtan benim kayınbabam manyak ve psikopat bir adi değil"
Jennie gözlerini pörtleterek bize baktı. Oha siz ne ara tanıştınız"
Jungkook belimden tutup sarıldı. "Tabiki kızım , biz ciddi düşünüyoruz. Tabi tanıştıracam"
Yavaş yavaş yanaklarım kızarırken dirseğimle jungkook'un karnına vurdum. "Saçma sapan konuşma jungkook. Sadece tanıştık"
Jungkook bozulmuş bir şekilde belimden ayrıldı. "Doğru ya unutmuşum. Hanfendinin benden önemli hayalleri var"
Hızlıca ona dönüp omuzunu tuttum. "Hayır ne alakası var. Benim en büyük hayalim zaten sensin cookky"
Gözlerini başka tarafa kaydırıp yüzüme bakmadı. "Bilmiyorum artık"
Rose gözlerini kısarak bize baktı. "Sikiyim böyle işi elalemin kayınbabası yönetmen , benimki; beni kaçırttırıp taciz ettirmek isteyen bir manyak"
Bu bıkmış hali jimin in kahkaha atmasını sağladı. "Rose sen beni öldüreceksin ya"
Taehyung kaşını kaldırıp jennie'ye baktı. "Bende mi tanıştırsam acaba seni ailemle"
Jennie ağzına götürdüğü suyu Jin in üstüne püskürtüm öksürmeye başladı.
"Öhm öhm nasıl. Daha acele etmesek mi" bu telaşlı hali gerçekten çok tatlı.
Jin jen e pis pis bakarken jisoo mutfaktan bir havlu getirp gülerek Jin in yüzünü silmeye başladı. "Banyo ettirseydin birde jen" dedim gülerek.
Rose hızla ayağa kalkıp sesini yükseltti. "Arkadaşlar!!! Lütfen biraz ciddiyet. Peşimizde paikopat bir amca var. Ve siz hala lak lak lak!!"
Jimin gözlerini pörtleterek Rose ye yaklaştı. "Rose sen iyi misin"
Rose yaklaşıp jimin in omzuna kafasını koydu. "Değilim. Babandan cidden çok tırstım Jimin"
Garipti. Rose normalde hiçbir şeyden bu kadar korkmazdı. Kimseyi dinlemez ve umursamazdı. Bu yüzden korkacak bir nedeni asla olmazdı.
Onu cidden bu kadar korkutmuşmuydu....
Sertçe yutkundum. Jungkook a döndüm. Hala bana trip atıyordu. Ciddimisin sen ya...
Ona yaklaşıp fısıldadım. "Jungkook sen ciddi misin yaa?"
Gözlerime bakıp göz devirdi. "Şuan konuşmak istemiyorum Lalissa"
Gözlerini devirmesi ve ismimi basarak söylemesi benim sinirlerimi alt üst ediyor.
Jennie ayağa kalkıp elini havaya kaldırdı. "Hadi eve gidelim de, eşya alalım"
Erkekler başıyla onayladığında hepimiz ayağa kalktık. Jungkook dışında. "Yani Jungkook kalksana" dedim sesimi yükselterek.
"Siz gidin ben gelmeyeceğim" aishhh tribini sikiyim. Gözlerine son bir bakış atıp önü e döndüm. Böyle davranması beni kırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay For Me
Teen FictionSadece yeni bir okul ve hayat düşünmüştük. Bu yaşadıklarımızı nasıl anlatabilirm ki? Şu hayatta en aşık olmamam gereken adama aşık oldum. Salağın tekiyim. Ve hala ondan nefret ediyorum.. Birbirimize bu kadar bağlanacağımızı nereden bilebilirdik ki...