3,2

915 76 21
                                    

Jimin'den
Bakışlarımızı çalan kişilerde kim diye başımı kaldırıp kapıya baktım.

What the fuck? Shit? Ne? Gelmişlermi yani?

İçeri giren Rose , jennie , jisoo ve lisa ya herkes bakmaya başladı.

Ne bakıyonuz sanki bakılacak bişi var.

Aslında evet var. Hemde 4 tane taş var. Jungkook durduğu yerden başını kaldırıp lisa ya baktı.

Amk dünya mı dönüyor yoksa ayaklarım mı koptu. Ahh başım. Çok mu içtik la biz. Yoo bence hiç içmedik.

Jin kendi kendine salak salak kahkahalar atıyordu.

Jm: abicim ne zaçma zaçma kargaha atıyon
Jin: şttt abine nö döyön sön
Jk: llica taişşşşşşş sın bebek!

Jennie'den
Kafamızı onların olduğu yöne çevirdiğimizde salak salak gülüyorlardı.

"Ne olmuş be bunlara" dedim elimle göstererek. 'Boşver' deyince üçü birden onların arkalarındaki boş masaya baktık.

Aq koskoca mekanda onların arkasına mı oturacaz.

Kızlarla arkalarındaki masaya yürümeye başladık. Onların masasının önünden geçerken bileğimi bir el tuttu.

Beni kendine çekip kucağına oturmamı sağladı. Gözlerimi pörtleterek Taehyung a baktım.

"Ne yapıyorsun sen be!" Kucağında debelenirken beni daha sıkı tuttu.

"Çennie seni çoğğ özlidydim" çennie e mi. Taehyung un kucağından kalkıp doğruldum. Masanın önünde kızlarla duruyorduk.

"Siz sahroş musunuz" dedi lisa kaşını kaldırarak.

"Yoğğ çanım ne çarhoşu" dedi jungkook.

"Sohroşlar" dedi rose gülerek.

Jin elini masaya vurup ayağa kalktı. Parmağıyla jisoo yu gösterdi. "Çisoo benö benö eatjin ini unutamazson" diye bağırdı.

"Roçe gel ve serçe parmaklına sarıl bebeğim" jimin de ayrı bir ağlemdeydi.

"Lalisaaa yine taşşşşşşşşsın bakıyorum" ş harfini o kadar uzattı ki bir an nefessiz kalacaktı.

"Kızlar yürüyün gidelim" dedim.

"Çennie nereye. Tı gitme kal" taehyung küçük bir çocuk gibi huysuzlanırken herkes bize bakıyordu.

Yerinde tepinerek mıy mıylanıyordu. "Üfff taam 2 dk sadece" dedi jisoo.

Yanlarına geçip oturduk.

"Özledim seni" jungkook lisaya bakarak gülüyordu.

"Rose beni yeniden sev ne olur" jimin ise rose ye yalvarıyordu.

"Jennie bebeğimiz nasıl" ne dedi o 'bebeğimiz' mi. İkimizin bebeği. 'Bebeğimiz'

Gözlerim dolarken elimi yüzüme götürüp makyajım akmadan durdurdum. "Jen jen jennjen adı ne olsa sence Seon Hoo" dediğinde başımı salladım.

Ayağa kalkıp masadan uzaklaşıp lavaboya gittim.

Lavabodan döndüğümde kızlar ayrı bir masaya oturmuş beni bekliyorlardı. Yanlarına geçip oturdum.

"Artık eve gidelim" dedim. Başlarıyla onaylayıp masadan kalkıp yürümeye başladık. Önümüzde beliren 4 adamla irkildik.

"Nereye gızlar daha danşş edçez" dedi jin. Kenara ittirip önümüzü açtık.

Stay For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin