Jungkook
İçkileri alıp partiye geri döndük. Ben biraz daha iyi olmuştum. En azından kendime gelmiş, ağlamıyordum.
Yoongi, Jimin ve Taehyung'un yanına ilerlemeye başlamıştı. Onu durdurdum. "Ben gelmiyorum."
Bana döndü. "Neden? "
"Jimin doğruları bilmeden ona bakamam."
Elimi tuttu. "Pekâlâ, onunla konuşacağım."
Gülümsedim ve onunla beraber yanlarına yürümeye başladım.
Yoongi, beni bırakıp Jimin'in yanına gitti. "Jimin-ah konuşabilir miyiz?"
Jimin elindeki içkisini masaya bırakıp ayaklandı ve Yoongi ile başka bir yere gitti. Bende Taehyung'un karşısına oturdum. Bana tip tip bakıyordu. Onu umursamayıp telefonumdaki bildirime baktım. Meleklerin başı yazmıştı.
M. B.
Taehyung seni baya eziyor gibiBen
Bu durumu tersine çevireceğim ve Yoongi'nin iyi biri olmasını sağlayacağımBir süre sonra geldiklerinde Yoongi yanıma oturup kolunu koltuğa -arkama- uzatmıştı. Kulağıma fısıldadı. "Hallettim." Ona dönüp gülümsedim. Yüzlerimiz pek bir yakındı. Gözleri dudaklarımdaydı, tekrar fısıldadı. "Seni öpmek istiyorum."
Bende onun gibi fısıldadım. "Bir şey diyeyim mi?.." utangaç bir şekilde güldüm. "Bende seni öpmek istiyorum."
Pembe dudaklarına asılıp bir bırakmamak istiyordum. Yutkunup önüme döndüm. Sanırım bu kadar kaptırmamalıyım, yoksa ona bağlanacaktım.
"Üst kata çıkalım mı?"
Teklifine karşılık başımla onu onayladım. Elimi tutup merdivenlerden çıktık ve terasa ulaştık. Canlı sakin müzik, tempolu müzikten daha iyiydi. Gitar sesi çok hoşuma gitmişti. Beraber Hoseok'un yanına ilerledik.
Hoseok sarhoş olmuş gibiydi. "Dostum, şurdaki piçler dedikodunuzu yapıyorlar. "
Yoongi anlamayıp sorusunu sordu. "Ne diyorlar?"
" 'Burada ibnelerin ne işi var?' "
Yoongi gülerek konuştu. "O sikiği geçenlerde barda bir erkekle yiyişirken gördüm. Şimdi böyle şeyler söylemesi ne kadarda komik. "
Benim elimi bırakıp onların yanına gitti. Yoongi'nin atağını merakla bekliyordum. Konuşmaya başlamışlardı, ancak Yoongi birden ona yumruk attığı zaman şaşkınlıkla yerimde kala kalmıştım. Baya baya kavga etmeye başlamışlardı. Kendime gelip yanına gittim ve Yoongi'yi köşeye çekip sakinleşmesini sağladım.
Ağzındaki kanı tükürdü. "Toz olalım buradan yoksa onu öldüreceğim."
Sinirle konuşması beni korkutmuştu. Yoongi ona alayla bakarak yanlarından geçtik ve aşağı indik. Ona içilmemiş bir şişeyi uzattım ve içmesini sağladım. Buradan çıktık ve evimize geldik.
Hemen onu çekiştirip hâlâ kanayan dudağına peçete ile baskı uygulayıp kanamayı azaltmaya çalıştım. "Kavga etmemeliydin."
Omuz silkti. "O piç sinirimi bozdu."
Elimle kahküllerini arkaya attım. "Onları umursamayabilirdin. Bak şimdi canın yanıyor."
"Acımıyor. Bir daha olsa bir daha yaparım."
İnadına güldüm ve onu koltuğa oturttum. Bende karşısına oturup peçeteyi kanayan dudağına tutmaya devam ettim. "Jimin ne dedi?"
"Boşver Jimin'i. Sen benimle ilgilen."
Kızarmıştım. Böyle şeyler söylemeye devam etmemeliydi. Kalbim cidden kaldıramıyor.
Diğer bölüm smut haberiniz olsun wğfkwğfkdp yarın akşam 9'da atacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sweet Angel/Yoonkook ✔
FanfictionMeleğimiz Jungkook, Min Yoongi'yi günahlarından ayırmak için işe koyulmuştu. Başlangıç tarihi: 11 Nisan 2020 Bitiş tarihi: 19 Mayıs 2020 ©dbSakura 21 - #yoonkook