33

601 54 9
                                    

Jungkook

Gözyaşlarımı silip kendime geldim ve sesimi düzeltip konuştum. "Bana bir şans daha verirseniz pişman olmayacaksınız efendim. "

"Jungkook-"

"Lütfen efendim. Sizden şu zamana kadar bir şey istemedim ancak şu an affediciliğinize sığınmalıyım."

Bir süre sessiz kaldı. Sonradan konuştu. "Beni pişman ettirme."

Gülümseyen yüzümle oturduğum yerden kalktım. "Pişman olmayacaksınız efendim."

Bara geri girdim ve Yoongi'yi buldum. Beni görüp yanıma gelmişti. Ellerimi yanaklarına koydum ve konuştum. "Seni gördüm bu yaptığın acayip havalıydı."

Güldü. "Yapmam gerekiyordu."

Ondan ayrılmayacağımın verdiği sevinçle kollarımı boynuna sardım ve dudaklarımızı birleştirdim. Karşılık verip belimden tutup beni duvara çarptı. Beklemediğim bir şekilde ellerini kalçalarıma yerleştirmişti. Bileklerinden tutup çekmesini sağladım. Dudaklarımızı ayırıp fısıldadım. "Umarım magazinler bizi bu şekilde görmez Yoongi-sshi."

Boynumu öpmeye başladı. "Magazinler beni biriyle görmeye alışık Jungkook."

Aldığım haz ile boynumu geriye attım ve ellerimi onun saçlarına atıp oynamaya başladım. "Beni hiç şaşırtmıyorsun."

Dudaklarıma fısıldadı. "Yapmak istediğimi yapıyorum. "

Dudaklarımızı değdirmeden önce tıpkı onun gibi dudaklarına fısıldadım. "Menajer hyung bundan hiç memnun kalmayacak."

~♥~

Duştan çıktığım zaman gelen bildirim ile telefonumu elime aldım.

Menajer hyung sizi gruba ekledi

Menajer hyung Yoongi adlı kişiyi gruba ekledi

Menajer hyung grubun adını "ne haltlar çeviriyorsunuz" olarak değiştirdi

Menajer hyung
Sizin aranızda ne var?
Baya baya barda yiyişmeniz magazinlere düşmüş ne bu rezillik

Yoongi
?

Menajer hyung
O soru işareti ne acaba?
Jungkook'u götürmüşsün resmen

Yoongi
O soru işaretini ne olmuş anlamında koydum ama neyse

Menajer hyung
Ne demek ne oldu Yoongi?
Pd-nim öğrenirse kıyamet kopar

Yoongi
Ne olacak peki?
Napalım hyung boklarımı örtmek için menajer olmadın boşuna

Menajer hyung
Ne demek bokları örtmek falan lan?
Ben senin için neler yapmışken beni kusurlarını örtüp gizleyen biri olarak mı gördün?

Yoongi
Offff
Ne anlarsan anla hyung işim var

Menajer hyung
Sen sürtüklerle yiyişip dururken ben senin boklarınla uğraşıyorum doğru Yoongi

Yoongi
İyi tamam hyung özür dilerim
Görüşürüz

Onları boşverip gardrobun önüne geçip rahat bir şeyler ayarladım kendime. Giydikten sonra Yoongi'nin yanına gittim ve yanına oturdum. "Seobin hyunga kaba davranmamalısın Yoongi. O bizim için çok uğraşıyor."

Yarı çıplak haliyle bana döndü. "Neyse onun gönlünü sonra alırım." Belimden kavrayıp kendine çekti. "Ne yapayım Jungkook, senden çok etkileniyorum. Bu yüzden kendimi tutamadım, insanı kendine hayran bırakan birisin."

Utancımla yanaklarım kızarmıştı. Küçük badem gözlerinde kaybolurken kıkırdadım ve daha da utanarak gözlerimi kaçırdım. "Söylediğin şeyler boyundan büyük."

Parmaklarıyla narin bir şekilde çenemi tutup kendine döndürdü ve gözlerimi birleştirdi. Kalın sesiyle mırıldandı. "Nasıl şeyler söylüyormuşum?"

"İnsanı kendine aşık edecek türden şeyler."

My Sweet Angel/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin