Jungkook
"Mutfakta hamburgerin var. Uyuyorsun diye ayırdım sana."
Soğuk bir sesle konuştum. "Yemeyeceğim."
Telefondan başını kaldırıp bana baktı. "Ne bu tavırların? Dersten sonra bana pek bir soğuktun." Ayaklandı ve yanıma gelip kendini küçük koltuğa sığdırdı. "Sen beni kıskandın mı yoksa?"
Sıkıştığımı belli eden huysuz mırıltılar çıkarıp onu koltuktan kaldırmak için ittirdim. "Git başımdan!"
Güldü. "Yuji'yi mi kıskandın cidden?"
Sinirle ona döndüm. Ancak bana gülerek baktığını görünce sinirim istemsizce yumuşamıştı. "Ya off. Cidden seninle konuşmak istemiyorum."
Ayaklandı. "Sen cidden abartmıyor musun-"
Cidden... "Yoongi, kendimi tek kullanımlık gibi hissettirmeme neden oldun."
"Ne diyorsun-"
Ayaklandım ve üstüne gittim. "İğrençti, koridorda onun inlemesinden başka bir ses yoktu. Var ya kusacaktım az kalsın."
Alayla güldü ve kollarını bağladı. "Yani? Sanane? Seninle bir ilişkimiz bile yok. Bu kadar duygusalsan daha çok kavgalar edecek gibiyiz."
Sinirle 'hah' sesi çıkardım. "Beni anlamıyorsun." Yanından geçip gittim ve mutfağa girdim.
Sinirden hızlı hızlı nefesler alıyordum. Cidden her yeri parçalamak, kırmak istiyorum. İlişkimiz yoktu ama böyle bir şey yapması da...
İç çekerek masaya oturdum ve hamburgerle bakıştım. Yememem, tükürüğümü yalamamam lazımdı. Kalktım ve odama gittim. Telefonumu aldım ve Hoseok'a yazdım.
Ben
Hoseok ne yapıyorsun?Hoseok
İyilik sen?Ben
Bende iyi
Şey diyecektim eğer müsaitsen beraber takılalımHoseok
Müsaitim de sadece ikimiz mi?
Yoongi falan?Ben
Yoongi ile tartıştımHoseok
Anladım
İyi o zaman yarım saate seni alırım ordan yemek yemeye giderizBen
Bana uyar
O biriyle yattıysa ben de biriyle yatabilirim. Böylece ödeşmiş oluruz. Bakalım onun tepkisi ne olacak açıkçası merak ediyorum.
Siyah bir sweat ve altına koyu mavi bir kot giydim. Son olarak siyah bir ceket giyip saçlarımı yaptım ve gerekenleri alıp odadan çıktım.
Yoongi beni süzdükten sonra tek kaşını kaldırmıştı. "Nereye gidiyorsun? "
Duyduğum korna sesiyle kapıyı açtım. "Sanane? "
Evden çıktım ve Hoseok'un arabasına bindim.
~♥~
Gece saat 1 olmuştu ve ben eve yeni geliyordum. Yoongi kapı açıp içeri girdiğimde bana dik dik bakmıştı. "Saatin farkında mısın?"
Ceketimi çıkarıp elime aldım ve odama gittim. "Evet."
Odaya gelip kendini kapı pervazına yasladı. "6 saattir dışarıda ne yaptığını çok merak ediyorum."
Ceketimi gardroba astım. "Sana hesap vermek zorunda değilim. Sonuçta bir ilişkimiz yok." Çıkması için huysuzlandım. "Çık şurdan."
"Niye giyinmiyorsun?"
Yüzüne yaklaşıp tısladım. "Duş alacağım Yoongi. Çık."
Alayla güldü. "Jungkook bu saatte neyin duşunu alıyorsun? Sana dışarıda ne yaptığını soruyorum."
Umursamazca cevapladım. "Sen Yuji ile her ne yaptıysan onu."
"Kiminle-"
Lafını kestim. "Kiminleyse kiminle sanane? Sen benim hiçbir şeyimsin. Ne yapıp yapamayacağım seni ilgilendirmiyor."
Kapıdan çıkmasını sağladım ve duşa girdim. Kıyafetlerimi çıkarıp ılık suya girdim ve rahatlama hissini yaşadım. Duş almak iyi gelmişti.
Beni kıskandı mı? Niye bu kadar sorguladı? Cidden dengesizliğinden dolayı bir şey anlamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sweet Angel/Yoonkook ✔
FanfictionMeleğimiz Jungkook, Min Yoongi'yi günahlarından ayırmak için işe koyulmuştu. Başlangıç tarihi: 11 Nisan 2020 Bitiş tarihi: 19 Mayıs 2020 ©dbSakura 21 - #yoonkook