3 gün sonra
Jungkook
Bugün son günümdü ve ben hâlâ harekete geçmemiştim. Şuan saat akşam 8 olmuş bara gitmek için hazırlanıyorduk. Üstüme klasik giydiklerimden farklı daha şık bir şeyler giydim ve Yoongi'yi bekledim. Sonunda o da hazır olunca arabaya binip bara gittik.
İyilik yapma hakkında Yoongi'den bütün ümidim bitmişti. Yoongi insanlara karşı zorbanın tekiydi.
Geldiğimizde tıpkı eskisi gibi kaybolmamak adına elini tuttum. Bana sırıtmış ve belimden ittirip önden gitmemi sağlamıştı. Yanlarına geldiğimizde sadece tek bir oturma yeri vardı o da Hoseok'un yanıydı. Eğer oturursam Yoongi kızardı, sonuçta ben ona Yuji ile konuşmasına izin vermemiştim.
"Nasıl oturacağız-"
Lafım onun oturup beni kucağına oturtması ile kesilmişti. Şaşkınlıkla bakarken altımda hissettiğim şey ile nasıl oturacağımı düşünüyordum. Kollarını belime sarıp beni kendine çekti ve sırtımın göğsüne yaslamasını sağladı. Bu acayip tehlikeli bir pozisyondu.
Yoongi Hoseok'a dönmüştü. "Naber Seok?"
"Ben iyiyimde siz böyle pek rahat değil gibisiniz."
Rahatça konuştu. "Hey saçmalama, ikimizde acayip rahatız. O kadar rahatızki boş yer olsa bile bu şekilde otururduk."
Lafını bu kadar abartmasına güldüm ve bir süre sonra beni kucağından kaldırıp ayaklandı. "İçki alıp geliyorum bebeğim."
Oha bana bebeğim dedi.
AĞAĞAĞAĞA
Heyecanımı dizginlendirmeye çalışırken Hoseok'un yanına oturdum.
Bana döndü ve sohbet başlattı. "Sevgili misiniz?"
Başımı olumsuz anlamda salladım. "Hayır."
"Ha anladım onu da seks için ayartıyorsun."
Sinirle atıldım. "Ne saçmalıyorsun sen ya-"
Alayla güldü ve lafımı kesti. "Sürtükten farkın yokmuş."
Elindeki içkiyi başından aşağı döktüğümde susmuş ve ayaklanmıştı. "Ne yapıyorsun lan sen?"
Bende onun gibi ayaklandım. "Çok iyi oldu sana!"
Tam ben Hoseok ile tartışmaya dalmışken Yoongi dikkatimi çekmişti.
Yoongi
İçkileri alıp dönerken yaşlı bir bunağın genç bir kızı rahatsız ettiğini görmüştüm. Onları bir süre izledim ve kızın rahatsız olmadığını anladım. Ancak adam birden elini bacağına attığında kız çığlık atmıştı. Yardım amaçlı yanına gittim ve kızı ondan çektim. "Ne yapıyorsun lan sen?"
"Sen karışma."
Ortamdaki müzik kesilmiş etraf sessizleşmişti. Herkesin gözü bizim üzerindeyken kavga olmaması amacıyla sesimi çıkarmayıp kıza döndüm. "İyi misin?"
Başıyla beni onayladı. "T-teşekkür ederim."
Jungkook
Yoongi tam iyilik yapmışken Taehyung beni tutup zorla bana içki içirtmişti. Ondan uzaklaşmaya çalışıyordum ancak kollarını öyle bir sıkı sarmıştıki. Yutmak zorunda kaldığımda saate hemen baktım.
Sik-tir.
Zaman bitmişti.
Hemen ona bir yumruk attım. "Bitmişti! Her şey bitmişti! Adi şerefsiz!"
Benden uzaklaşıp güldü. Tam o sırada telefonum çalmıştı. Meleklerin başı arıyordu.
Hemen hızlı bir şekilde insanların omuzlarına çarpa çarpa barın çıkışına çıktım ve açtım. "Alo?"
"Bitti Jungkook."
"Bana zorla içki içirdi-"
"Püskürtebilirdin. Zaman bitti dedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sweet Angel/Yoonkook ✔
FanfictionMeleğimiz Jungkook, Min Yoongi'yi günahlarından ayırmak için işe koyulmuştu. Başlangıç tarihi: 11 Nisan 2020 Bitiş tarihi: 19 Mayıs 2020 ©dbSakura 21 - #yoonkook