Jungkook
Gözlerimi aralayıp uyanmanın verdiği aptallıkla etrafımı inceledim. Belimden sarılmış ve kendine çekmiş Yoongi'ye yüzümü döndüm. Kollarımı ona sarıp yüzümü göğsüne gömdüm ve kokusunu içime çektim. Bir süre sonra alarmın sesini duyduğumda telefonu elime alıp alarmı durdurdum ve saçlarını geri taradım.
Gözlerini araladığı zaman gülümseyip saçıyla oynamaya devam ettim. Belimdeki kolları sıkılaştırıp kendine daha da çekti. "Günaydın meleğim."
Sevgiyi hissetmek...
İhtiyaçtır...
İnsanoğlunun bütün saçmalaması, raydan çıkması, sapıtması, mutsuzluğu, depresyonu, agresifliği, hep sevgisizlik kaynaklı.
Her şey bir kenara. Bu duygu su gibidir. İnsana, toprağa can verir.
Çok güçlü bir his sevgi vermek, hesap etmemek, düşünmek, hemhâl olmak, ses tonuna dikkat etmek, gülümsemek. Hepsi ilaç ve hepsi sevginin yan etkileri.
Çiçeği canlandırıyor, yanınızdakine can veriyor, olmazları olduruyor.Mutlu eder, güne belki enerjik uyandırır çoğu zaman. Hani diyorlar ya içimde kelebekler uçuyor diye, sevgi bunu hissettirir. Ha yokluğunda nolur? Yine bunlar olur ama bu sefer daha güçlüsünüzdür çünkü sevgi yeterince hissettirilmediğinde yükten başka bir şey değildir.
Ben,
Seni iliklerime kadar seviyorum.. sevgim ürpermeme sebep oluyor...seni gördükçe içim titriyor.
İyiki gelmişim bu dünyaya. İyiki kötülüklerini yapıp, günahlarını arındırmışım benim en güzel zaafım, ilk aşkım.
Burnunu boynuma sürtüp gülümsememe neden oldu. Ellerimle yanaklarını kavrayıp dudaklarımızı birleştirdim. Beni şaşırtmayıp hemen karşılık verdi. Yavaşça, acelemiz olmadan, sevgimizi birbirimize aşılayarak öpüşüyorduk. Ayrıldığımız zaman alınlarımızı yasladım. "Seni çok seviyorum sevgilim." Diyebildim. Ona karşı aşkımı sadece şu 4 kelime ile belli etmek gurur kırıcıydı. Çünkü benim aşkım kelimelere sığmıyor.
Gülümsedi ve burunlarımızı sürttü. "Emin ol meleğim, duygularımız karşılıklı. Ancak aşkımı 4 kelimeye sığdırmak sevgimize yetersiz kalır."
Benim gibi düşünmesi ne kadar güzel.
Kitaplardaki abartılı aşkları ben seninle yaşıyorum.
~♥~
Beyaz bol bir tişört, siyah bir eşofman giydim. Tişörtün üstüne ise bol mavi renk oduncu gömleğimi giyip saçlarımı dağınık bıraktım ve Yoongi'yi bekledim. O da hazır olunca evden çıkıp arabaya bindik.
"Sana araba sürmeyi öğretmemi ister misin?"
Aklıma gelen hayaller ile güldüm. "Yapamayıp birine çarparım."
Ellerimizi kavrayıp iç içe girmelerini sağladı. Boşta kalan eliyle direksiyonu tutuyordu. "Kapalı alanda yaparız bebeğim."
Gözlerimi kenetli ellerimize dikip gülümseyişimi devam ettirdim."Kulağa eğlenceli ve çok korkutucu geliyor."
Güldü. "Şapşal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sweet Angel/Yoonkook ✔
FanfictionMeleğimiz Jungkook, Min Yoongi'yi günahlarından ayırmak için işe koyulmuştu. Başlangıç tarihi: 11 Nisan 2020 Bitiş tarihi: 19 Mayıs 2020 ©dbSakura 21 - #yoonkook