24

677 61 5
                                    

Jungkook

Akşam olmuş ve sahne arkasında hazırlanıyorduk. Makyajlarımız, abartılı kostümlerimizle disko topundan farkımız yoktu. Ellerim heyecandan tir tir titriyordu.

Yoongi heyecanımı fark edip konuştu. "Umarım sahnede heyecandan bayılmazsın."

"Ya dalga geçmesene! Yeterince stresliyim zaten!"

Güldü.

Çalışan sesini yükseltip duyuru yaptı. "Herkes hazır, Jungkook şimdi çıkman gerek. Biliyorsun hemen arkandan Yoongi gelecek."

Kalbim hızlı hızlı atarken ikimizde ayaklandık. Yoongi bana bir gülümseme sunup bana yardım etmek yerine kalbimi daha da hızlandırdı. Şapşal ya, hiç düşünmüyor gülümsesem Jungkook fenalık geçirir mi diye.

Çalışanların dediğini yapıp önden dik bir şekikde yürüyüp sahneye çıktım. Herkes anında çığlık sesi çıkardığında sırıtmadan edemedim. Pankartlardaki "yoonkook" yazısını görmüştüm.

Yoongi'nin geldiğini "make some voice" demesi ile fark etmiştim. Yoongi yerinde durmayıp iki de bir zıplayınca ben de bu hareketlerine güldüm. Hayranların çığlıkları sayesinde  heyecanım azalmaya başlamıştı.

~♥~

Saat 12 olmuş, konser yeni bitmişti. Acayip eğlenmiştim, insanların temposu çok yüksekti. Beni de sevmiş olmalılar ki şimdi sosyal medya gündemlerinde ben vardım.

Rahat kıyafetler giyip arabaya binip sonunda evimize geldik. Geldiğim gibi kendimi yatağa attım. Bu halime gülüp saçımı karıştırdı. "Duş al önce."

Yorgun bir sesle mırıldandım. "Çok yoruldum, biraz uzanmak itiyorum."

Omuz silkti. "Ter kokmuş bir şekilde mi? Neyse ilk ben giriyorum." Çapkınca bana aynadan bakarak sırıttı. "Tabii istersen beraber de yapabiliriz."

Gözümü devirdim. "Yürü git."

Telefonuma bildim gelince huysuzlanarak elime aldım.

Menajer hyung
Jungkook çalışanları yanında sormayayım dedim ama sevgilin mi var?

Ben
Nerden çıkardın bunu hyung?

Menajer hyung
Boynundaki ve vücudundaki hickeyler kendi kendine oluşmuş olamaz diye düşünüyorum

Ben
Ummm kendi kendine oluşmuş olsa?

Menajer hyung
Tek gecelik mi? Dürüst ol saygıyla karşılarım

Ben
Öyle de denebilir

Menajer hyung
Jungkook biliyorum gençsin falan ama sevgililik işleri bu sektörde pek iyi karşılanmıyor.
Tek gecelik yapacaksanda hickey oluşturmasan daha iyi olur gibi

Ben
Bu utanç verici konuşmaydı
Neyse hyung tamam dikkat ederim ×-×

Menajer hyung
Güzelce dinlenin ve atıştırın

Telefonu masaya koyup iç çektim. Demek Yoongi bu yüzden sevgililik yerine fuck body denen şeyi yapıyor.

Sanırım şimdiden idollük hayatı pek bir zor geçecek gibi görünüyor.

~♥~


Saçlarımda hissettiğim eller ile gözlerimi açmıştım. Yoongi, yarı çıplak karşımda duruyordu.

Saçımı karıştırdı. "Pizza sipariş ettim, duşunu alda beraber yiyelim."

Uyuya kalmıştım. Mızmızlanarak doğruldum ve banyoya gittim. Kıyafetlerimi çıkardığımda gördüğüm hickeyler ile bir süre aynaya bakma gereksinimi duymuştum.

Yoongi'nin hickeyleri.

Hoş.

Duşumu hızlıca aldım ve banyodan bornozum ile çıktım. Yoongi beni süzerken konuştu. "Siktir lan, o kadar iz bırakmış mıyım?"

Odaya girmeden mırıldandım. "Seobin hyung fark etmiş."

"Ne? Nasıl ya? Ne dedi?"

Şaşkınlığına güldüm. "Giyineyim sonra anlatırım."

Ayaklanıp benimle beraber odaya gelmişti.

"Çıkarsan giyeneceğim-"

Beklemediğim bir şeyi yapıp bileğimden tuttu ve sırtımın gardroba çarpmasını sağladı. Yakınlığımız devam ederken dudaklarıma fısıldadı. "Anlat Jungkook." Göz temasımız devam ederken gözlerindeki paniği fark etmek pek zor değildi.

My Sweet Angel/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin