Jungkook
Benden bir cevap bekliyordu. Ne yapacağım? Resmen benden aşk itirafı bekliyor.
Kafasını karıştırmak için evet veya hayır demedim. "Hoşlansam ne fark edecek?"
"Ben..." başını olumsuz anlamda salladı ve cümlesini devam ettirdi. "Bilmiyorum, merak ettim. Dün söylediğin şeyler kafamı karıştırdı."
"Bilmiyorsan o zaman niye soruyorsun? Beni Yuji gibi becerip bir köşeye atmayı mı planlayacaktın?"
"Saçmalama-"
Lafını kestim. "Yuji seni seviyordu."
"Onun amacı onunla birlikte olmamdı. Benden hoşlanmıyordu Jungkook."
Başımı olumsuz anlamda salladım. "Hayır Yoongi, asıl senin amacın insanları kullanmak. Tıpkı beni kullandığın gibi."
Alayla güldü. "Ben sanki zorla yapıyormuşum gibi konuşma. "
"Neyse tamam, kavga etmek bir şeye yaramaz. Duygularımı da değiştirmez ve evet senden çok hoşlanıyorum Yoongi."
İtiraf etmenin verdiği rahatlığı anlatamazdım. Kızaran yanaklarımla gözlerimi kaçırıp ona bakmamayı ısrar ettim.
"Ne diyeceğimi bilemiyorum."
"Bir şey demen için söylemedim zaten. Bu çıkma teklifi değil bir itiraftı."
~♥~
Dersin başından beri Yoongi'nin bundan sonra bana nasıl davranacağını düşünmüştüm.
1- Benden uzaklaşabilir ve bana karşı soğuk davranır.
2- Benimle flörtleşip duygularıma karşılık verir.
3- Hiçbir şey olmamış gibi devam eder.
Bence 3. düşüncem Yoongi'ye daha çok uyuyor.
Elimle salladığım kalemimi Yoongi'nin sesiyle durdurdum. "Okul çıkışı hepberaber sakura ağaçlarını görmeye gideceğiz sende geliyorsun değil mi?"
Gülümsedim. "Evet."
Sakura ağaçları pek bir romantikti. Onları Yoongi ile görmek çok hoş olacak gibi görünüyor.
Ders bitince toparlandık ve aramızda sohbet etmeye başladık.
Taehyung yüzünü ekşitti. "Iyy orada bir sürü vıcık vıcık çiftler olur şimdi."
Hoseok kusmuş gibi yapıp Taehyung'a alayla konuştu. "Sizde vıcık vıcık çiftlerdensiniz."
Taehyung'a merakla sorumu yönelttim. "Siz ikiniz çıkıyor musunuz?"
Jimin'in belinden kavrayıp kendine çekti. "Öyleyiz değil mi Jiminie?"
Jimin kızarmış yanaklarıyla mızmızlandı. "Kes şunu."
Taehyung gülerek ondan ayrılıp benim yanıma geldi. "Evet Jungkook-sshi. Sevgiliyiz. Aşkımız seni rahatsız etmez umarım."
Gözümü devirdim. "Onu kullanmayı kes."
Omuz silkti. "Onu kullanmıyorum." Jimin'in yanına geri döndü.
Jimin artık şeytanın avucunun içindesin, sana nasıl yardım edeceğim?
Yürüyüşümüz devam ederken sakuraların büyüleyen pembe çiçeklerini uzaktanda olsa görmeye başlamıştık. Yoongi yanıma geldiği zaman istemsizce gülümsedim. Onun varlığını hissetmek bile beni gülümsetiyor.
Sonunda geldiğimizde bir banka oturmuştuk ve dondurma almıştık. Yoongi dondurmama uzandığında mızmızlandım. "Mikrop."
Bir ısırık almıştı. "Öyle deme bak dolaylı yoldan öpüşmüş oluyoruz. "
Gözümü devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sweet Angel/Yoonkook ✔
Fiksi PenggemarMeleğimiz Jungkook, Min Yoongi'yi günahlarından ayırmak için işe koyulmuştu. Başlangıç tarihi: 11 Nisan 2020 Bitiş tarihi: 19 Mayıs 2020 ©dbSakura 21 - #yoonkook