15

742 69 16
                                    

Jungkook

Yanağımı kaşıdığı zaman şaşırmıştım.

"Yanağını boyamışsın. Nasıl becerdin?"

Bir an öpecek sanmıştım. E doğal olarak kızarmıştım.

Benden uzaklaşıp lavaboya gittiği zaman giyindim ve utançla yatağa oturup tepinmeye başladım. Cidden inanamıyorum ya! Neden bir insan üstü çıplak bir şekilde birine yaklaşıp yanağını kaşırki? Ayaklanıp aynanın karşısına geçtim. Cidden yanağımda mor kalem izi vardı. Yatağıma geri dönüp uzandım ve yorganımı örtüp kendimi yok  ettim.

Lavabodan çıktığını kapı sesinden anlamıştım. Odaya gelip giyinmeye başlamıştı. Tam o sırada telefonuma bildirim gelmişti. Yatağın içinden çıkıp telefona uzandım.

Menajer hyung
Jungkook ne yapıyorsunuz

Ben
Dışarıdaydık eve geldik hyung
bir sorun mu var?

Menajer hyung
Magazinler sizi baya yakınken görmüş
Aranızda bir şey varmış gibiydi

Ben
Aramızda bir şey yok hyung


Menajer hyung
Yoongi seni kucağında taşımış

Ben
Uyuya kaldığım için beni arabaya taşıdı

Menajer hyung
Peki neden el ele tutuştunuz

Ben
Bilmem
öylesine tutuştuk

Menajer hyung
Bu yakınlığa devam edin

Ben
Anlamadım?

Menajer hyung
Sizin yakınlığınızı insanlar çok sevdi sosyal medya gündemine bile girdiniz

Görüldü attım ve telefonu kapatıp masanın üstüne koydum.

Yoongi yanıma gelip yatağıma oturdu. "Uyuyacak mısın?"

Onu başımla onayladım. "Biraz uykum var. "

"Ama sen uyursan çok sıkılırım."

Kızarmıştım. "Benimle ne yapmak istersin?"

Güldü ve önüne döndü. "Böyle sorduğun zaman yanlış anladım."

Yüzüne eğilip bana bakmasını sağladım. "Ne anladın?"

Cümlemi yanlış mı kurmuştumki? Ne anlamıştı?

Elini çeneme koydu ve baş parmağıyla dudağımı aşağı indirip fısıldadı. "Sen cidden anlamıyor musun?"

Gözlerimi gözlerinden ayırmayıp bir sonraki atağını merakla beklemeye çalıştım. Dudaklarını dudaklarımla birleştirdiği zaman şaşkınlıkla donmuştum. Küçük bir öpücük bıraktıktan sonra ayrılmıştı. Şaşkınlıktan ağzım açılmış ona bakıyordum. Beni öpmüştü!

Güldü. "Niye öyle bakıyorsun? Sanki anormal bir şey yaptım."

Aklımı eseni yapıp elimi ensesine koyup kendime çektim ve dudaklarımızı tekrar birleştirdim. Bu seferki öpüşmemiz az öncekinde farklıydı, yavaş ve ateşliydi. Ellerini belime koyup beni kucağına oturttu.

Tişörtümü çıkarmak için harekete geçtiğinde dudaklarımı ayırıp onu durdurdum ve engel oldum. "D-dur." Dudakları bu sefer boynuma gelmişti. "Dur dedim Yoongi."

Bu sefer beni dinleyip durdu ve ne oldu anlamında bana baktı. Kucağından kalktım. "O-olmaz."

Fuck body mi ne işte o saçmalığı yapacaktı. Benim vücudumu kullanmak için beni ayartıyordu.

Tek kaşını kaldırdı. "Neden olmaz?"

Utançtan gözlerine bakamıyordum. "Olmaz işte."

Ayaklandı. "Yinede bir düşün."

Gözümü devirdim. "İnanamıyorum, demek bütün yalakalıkların bu saçmalık içinmiş."

"Ne bekliyordun, sana aşık olduğumu falan mı?"

Sinirlenmeye başlıyordum. "Hah! Sen benim duygularımla oynadın."

Offladı. "Amma uzattın, sanki illegal bir şey yapacaktık. "

"İğrençsin."

Ayaklandı. "Neyse." Odadan çıktı ve beni kendimle tek bıraktı.

İnanamıyorum,hâlâ şoktayım. Birde utanmayıp hiçbir şey olmamış gibi "yinede bir düşün" diyor. O gördüğüm sevimli hareketleri yalanmış, bu adam düşündüğümden dahada kötü çıktı. İnsanlarla oynaması onun en büyük günahıydı.

My Sweet Angel/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin