Jungkook
Geri dönüşümüzde yemek yemek için bir yere gelmiştik. Yoongi yemeğini yemiş lavaboya elini yıkamaya gitmişken ben onun bıraktığı patatesleri yiyordum. Ama yiye yiye nereye kadar yani. Nerede kaldı bu yine? Ya hani diyorumki belki tuvaletini yapıyordur falan ama bu kadar uzun sürmezki.
Ayaklanıp onun ve benim eşyalarıını alıp lavaboya gittim. Bu sefer yine yoktu. Belki yine bir hayranına albüm imzalattıyordur diyorum ama yok gelmiyor bir türlü. Mağazalardan diğer lavabolara, aramadığım yer kalmadı.
İşte bu sefer bir şey olmuş olmalı.
Arayadamıyorum çünkü telefonu bende. Tamam sakin ol Jungkook. Zaten büyük ihtimal Taehyung yaptı. Telefondan Taehyung'u aradığım da açmadığını görmüştüm. Jimin'i arayıp koşarcasına attığım adımlarla AVM'den çıktım. Bende olan arabanın anahtarını aldım ve arabaya girip elimdekileri arka koltuğa bıraktım.
"Jungkook? "
"Jimin, Taehyung nerede biliyor musun? Yoongi ile bir yere gittiler galiba."
"Taehyung benim yanımda. Neler oluyor bir sorun mu var?"
Şimdi daha da panik olmuştum. "Yoongi ortalarda yok. Telefonu bende arayamıyorumda, nerede cidden bilmiyorum. Telefonu Taehyung'a verir misin lütfen. "
"Ne var?"
"Bana bak Yoongi nerede?!"
"Neden bahsettiğini anlamıyorum."
"Yoongi yok Taehyung! Her yeri aradım ama yok!"
"Bu benim sorunum değil."
Gerginlik ve paniğin yarattığı o iğrenç duygu ile gözlerim dolmaya başlamıştı. "Senden başkası yapamaz bunu. Benim senden başka bir düşmanım yok!"
"Jungkook ben yapmadım. Jiminleyim sabahtan beri."
Keşke sen yapsaydın. Şimdi kiminde yaptığını bilemeyeceğim! Telefonu kapatıp sinirimle direksiyona vurmaya başladım. Kim yapabilir? Kim? Neden yapabilir?
Çaresizlik...
Elinden gelebilecek; yapabilecek hiç bir şey olmaması, bunun sonucu olarak aklı binlerce düşüncenin kemirmesi; ve insanın içini garip ama kötü bir hissin kaplaması durumu...
Daha sabah mutluluktan uçarken şimdi ise böyle kafayı yemek gerçekten çok sinir bozucu.
Kime soracağımı da bilmiyorumki.
Aklıma gelen şeyle meleklerin başını aradım.
"Efendim Jungkook. "
"Y-Yoongi yok. Nerede bilmiyorum. Her yeri aradım ama yok!"
"Tamam sakin ol, Taehyung'u aradın mı?"
"O yapmadı. "
"Nereden biliyorsun?"
"O sabahtan beri Jiminle beraber. Aradım sordum, yapmadığını söyledi."
"Bir şeytana nasıl güveniyorsun?"
"Şeytana değil Jimin'e güveniyorum. O kendisi söyledi."
"Bence bir Taehyung'u iyice araştır. Jimin'den gizli iş çevirmiş bile olabilir. Bu kadar emin olmamalısın. Hatta Jimin ile iş birliği yapmış bile olabilir. Taehyung'tan behsediyoruz Jungkook. Kafanı kullan."
"Yoongi'yi nereye götürmüş olabilir? "
"Taehyung'un evine git."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sweet Angel/Yoonkook ✔
FanfictionMeleğimiz Jungkook, Min Yoongi'yi günahlarından ayırmak için işe koyulmuştu. Başlangıç tarihi: 11 Nisan 2020 Bitiş tarihi: 19 Mayıs 2020 ©dbSakura 21 - #yoonkook