Jungkook
Yoongi'ye iyilik yaptırmak için 4 günüm kalmıştı...
Gözlerimi açtığımda etrafın daha karanlık olduğunu, güneşin ortaya çıkmadığını fark etmiştim. Yoongi yatağında değildi. Yanımdaki telefonu elime alıp saate baktım.
04.07
Doğruldum ve odadan çıktım. Yoongi koltukta oturmuş telefonuna bakıyordu. Beni gördüğü zaman tek kaşını kaldırmıştı. "Ne oldu?"
"Uykum kaçtı."
Güldü. "Bebek misin sen?"
Yanına oturdum. "Sen niye hâlâ uyumadın?"
Omuz silkti. "Uykum yok."
Güldüm. "O zaman sende bebeksin."
Başımı omzuna koyduğumda başta mızmızlansa da sonradan belimden tutup beni kendine çekmişti. Bu haline gülüp göğsüne yaslandım.
Aklımdaki soruyu çok düşünmeden hemen sordum. "Yoongi, o kız kim?"
"Anlamadım?"
Başımı kaldırıp ona baktım. "Yuji kim?"
Beni çekip kucağına oturttu. "Okuldan bir kız. Neden sordun?"
Gülümsedim. "Hiç, merak ettim."
~♥~
Uyandığım da hâlâ Yoongi'nin kucağındaydım. Bu şekilde mi uyuya kalmıştık? Anında yüzüm kızarmıştı.
Aniden kucağından kalktığımda uyanıp huysuz sesler çıkarmıştı. "Hay sikeyim, her yerim tutulmuş."
Panikle konuştum. "Ö-özür dilerim uyuya kalmışım."
Ayaklandı ve belini kıtlattı. "Neyse."
O oyalana dururken bende lavaboya gittim ve işlerimi hallettim. Çıktığımda giyinmek için odama gittim. Yoongi'de odada giyiniyordu. Bembeyaz teni ne kadarda hoş. Daha fazla kapılmamak adına gardrobumun önüne geçtim. Krem rengi bir gömlek ve siyah bir pantolon aldım. Giydikten sonra gömleği içime soktum ve biraz bollaştırıp daha narin durmasını sağladım. Saçlarımı da yaptıktan sonra Yoongi ile beraber okula gittik.
Hoseokların yanına gittiğimizde sarışın çilli sevimli bir kız ile konuştuğunu görmüştük. Yoongi önden gidip kolunu kızın omzuna attı. "Günaydın güzel hanımefendi."
Kısık gözlerimle onlara kusarak baktım ve yanlarına gittim.
Kız ona gülümsedi. "Günaydın Yoongi-sshi."
Taehyung kollarını belime sardı. "Sen Yuji misin?"
Iyyy ultra midem bulandı. Benden uzaklaşsın diye dirseğimle karnına vurdum. Ancak tepki vermeyip o şekilde durmaya inatla devam etmişti.
Küt saçlı sarışın cevapladı. "Evet, neden sordun?"
"Yoongi'ye düşmüşsün."
Ona döndüm. "Çek patilerini üzerimden."
Güldü. "Ne sevimli şeysin sen."
"Jimin görürse kalbi kırılacak."
Kulağıma fısıldadı. "Belki amacım bu, sanane?"
Huylanıp ayağına bastım.
"Hey, bu acıttı."
Ondan kurtulup oturdum. "İyi oldu."
Yuji Taehyung'un söylediği şey ile konuştu. "Yani, sanane?"
Taehyung kaymamı sağlayıp yanıma oturdu. "Bir şey demedim ne şıllık gibi çemkiriyorsun be?"
Gülmemek için dudaklarımı dişledim.
O sırada Jimin sarı lüle lüle saçlarıyla yanımıza gelmişti. Taehyung onun belinden sarılıp kucağına oturmasını sağladı. "Ne kadar sevimli olmuşsun Jimin-sshi."
Ders başlayacağı zaman herkes bir yere oturmuştu. Yoongi Yuji ile oturunca ona döndüm. "Beraber oturmuyor muyuz?"
Omuz silkti. "Bu seferlik farklılık olsun."
Kesin onu ayartacaktı...umarım bu düşüncem yanlış olur. Umarım bu konuda haklı çıkmam.
Suratımı asıp önüme döndüm. Hoseok yanıma oturduğu zaman ona kur yapmaya başlamıştım. Yoongi'nin söylediğine göre Hoseok'un tipiymişim. O Yuji ile cilveleşirken acaba benim Hoseok ile konuşmama ne tepki gösterecekti merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sweet Angel/Yoonkook ✔
FanfictionMeleğimiz Jungkook, Min Yoongi'yi günahlarından ayırmak için işe koyulmuştu. Başlangıç tarihi: 11 Nisan 2020 Bitiş tarihi: 19 Mayıs 2020 ©dbSakura 21 - #yoonkook