Jungkook
Pratik sonrası Yoongi beni boş bir alana getirmiş ve yaklaşık 1 saat süren eğlenceli geçen denemelerden sonra yemek yemek için hamburgerciye gitmiştik. Karnımızı doyurduktan sonra Hoseok'un bizi çağırdığı sahile gittik. Taehyung ve Jimin'de vardı.
Hoseokla o şeyi yaptığıma o kadar pişmanımki...neyseki bir şey olmamış gibi davranıyorduk birbirimize. Ancak ne yapayım? Yoongi'ye acayip sinirlenmiştim ve kendi kafamda intikam almıştım.
Yoongi ile el ele tutuşurken bir yandan da onlarla beraber aynı adımları atıyor ve gülüşerek sohbet ediyorduk.
Taehyung ve Jimin çok çok dikkatimi çekiyordu, beraber kaçamak öpücükleri ve yakınlaşmaları birbirlerini sevdiklerinin işaretiydi.
Taehyung tek kaldığında Yoongi'nin elini bıraktım. "Bir saniye." Onun yanına gittim ve ilgisini çektim. "Kötülüğünü aşkına karıştırmazsın umarım."
Uçuşan saçlarıyla bana döndü. "Ben...Jimin için deneyeceğim."
Tek kaşımı kaldırdım. "Neyi?"
Omuz silkti. "İyi olmayı deneyeceğim."
İyi de o bir şeytan. Böyle bir şey olamazki. "Bu imkansız."
Kafasını olumsuzca salladı. "Artık şeytan değilim. Kanatlarım veya o şeytan gözlerim yok."
Oha.
Şaşkınlıkla konuştum. "Vay be. Artık düşman değiliz ha?"
Sırıtışıyla bana döndü. "Olmamızı mı isterdin?"
Güldüm. "Sadece şaşırdım."
O sırada Jimin Hoseok'un yanından ayrılıp Taehyung'un elini kavradı. Onların bu haline gülüp Yoongi'nin yanına gittim. Belimden kavrayıp beni kendine çekince güldüm ve kolumu omzuna attım.
Kulağıma yaklaştı ve fısıldadı. "Acilen öpüşmemiz gerek."
Güldüm. "Ne saçmalıyorsun? Biri duyacak."
"Diyorumki acayip sevimlisin seni öpmem gerek. Sabahtan beri öpüşmedik."
Salak ya. Şapşal.
Elleriyle birden yanaklarımı kavrayıp buse bırakınca şaşırmıştım. "Ya napıyorsun? Magazinler fotoğrafımızı çekmiştir bile."
"Banane."
"Ya!"
Saçımı karıştırıp bana çocuk gibi davranınca sinirlenip yavaşça koluna vurdum. "Döverim seni!"
Gülmesi devam ederken damarıma basmaya devam etti. "Dövsene hadi." Somurttuğumu görüp kollarını bana sarıp gönlümü aldı.
Sen farklısın diğerleri gibi değilsin. Sana hislerim farklı. Sanırım aşk bu. Seninleyken huzurluyum. Olduğum gibiyim. Senin yanından bir dakika bile ayrı kalmak istemiyorum. Daha önce hiç böyle olmamıştım. İçimde garip bir korku var ama çok mutluyum. Sanırım aşk bu. Seni sessizce saatlerce seyredebilirim. Ve biliyor musun bundan asla ama asla sıkılmam. Seninleyken yapmak istemediğim şeyleri bile yapasım gelir. Çünkü yanımda sen varsın. bana soruyorsun neden beni seviyorsun diye. Bilsem keşke, gerçek sevgi, aşk bu sanırım. Sadece sen ol yanımda yeter gibi. Her an aklımdasın. Belki hiç olmadık bir yerde aklıma geliyorsun. Ama bundan asla şikayetçi değilim. Rüyalarımda, düşlerimdesin. İyi ki de oradasın iyi ki de yanımdasın. Sen diğerleri gibi değilsin farklısın. Hep böyle kal Yoon'um. Seni çok seviyorum ben. Ve sanırım ben sana çok pis aşığım.
Ve son olarak;
Beni kendine aşık ettiğin için,
Çok teşekkür ederim ilk ve son aşkım.
Ağağağa bir ficim daha bittiiii :(
Başka yoonkook ficlerim için profilime göz atabilirsiniz.
Bir de özel bölüm ister misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sweet Angel/Yoonkook ✔
FanfictionMeleğimiz Jungkook, Min Yoongi'yi günahlarından ayırmak için işe koyulmuştu. Başlangıç tarihi: 11 Nisan 2020 Bitiş tarihi: 19 Mayıs 2020 ©dbSakura 21 - #yoonkook