1

1.5K 94 40
                                    

Jungkook

Min Yoongi, senin kalbindeki iyiliği bulmak için bunları yaptığıma inanamıyorum. Üniversiteye kayıdımı yapıp onunla aynı bölüme girmiştim. Şimdi ise derse girecektim, şaka gibi.

Neyseki birkaç arkadaş edinmiştimki bu arkadaşlar Yoongi'nin yakın arkadaşlarıydı. Yani iletişime geçebilirdik.

Biri Jimin, diğeri ise Hoseok'tu.

İkisiyle aynı yurtta aynı odada kalıyordum, eğer onların gözüne girersem Yoongi ile iletişimim daha kolay olacaktı.

Hoseok ile salona girdik. Tabii bizim sohbetimiz devam ederken o sırada ana karakterimiz Min yanımıza gelmişti. Bana sorgulayan gözlerle bakarken Hoseok konuştu. "Tanıştırayım, Jungkook. Odamıza yeni birisi gelecek demiştim ya hani."

Beni süzmeye devam ederken ona gülümsedim. "Bakışlarını hiç sevmedim. " Dürüstlüğüm umarım beni yakmazdı.

Yüzüme eğildi. "Bende seni pek sevmedim."

Yanağını sıktım. "Umarım iyi anlaşırız Yoongi-sshi."

"Hiç sanmıyorum Jungkook-sshi."

Birbirimize olan bakışlarımız ve sırıtmalarımız devam ederken Hoseok ikimizinde kolundan tutup bizi oturttu. "Siz burada tanışırken ben Jimin'i getireceğim."

Yakınlaşmak adına bir konu açtım. "Bildiğim kadarıyla idolsun."

Bana bıkkın gözleriyle bakıyordu. "Yani?"

Omuz silktim. "Şirketinin seçmelerine girdim ve sanırım kazanacağım."

Alayla tısladı. "Seni daha fazla görmek acı verici olacak."

Elimle dudaklarına vurup susmasını sağladım. "Aslında öyle olmayacak, bekle ve gör Min."

Sırıttı. "Ne kadar cana yakınsın, böyle olmaya devam edersen kusacağım."

Gülümseyen yüzümle omuz silktim. "Kusmanı görmek eğlenceli olur."

Yüzünü ekşitti. "İğrenç."

Yüzünü incelemeye başladım. "Eğer seçmeleri kazanırsam senin ile aynı evde kalacağım demek."

"Bu dahada iğrenç."

Çenesini kedi misali parmaklarımla sevdim. "Ne kadarda sevimlisin. Sanırım seninle baya yakın olacağız."

Omuz silkip oturduğu yerde yayıldı ve bana alayla baktı. "Şuana kadar biriyle en yakınlık derecem fuck bodydi. Demem odurki kendine pek güvenme."

Saf saf ona baktım. "O ne demek?"

Güldü. "Boşver."

Mızmızlanmaya başlamıştım. "Ama merak ettim."

Omuz silkip beni süzmeye devam etti. "Seçmeleri kazandığın zaman belki öğrenirsin."

Merakla ona yaklaşıp sorumu yönelttim. "Yani idolluk ile ilgili bir şey mi?"

Ağzında fermuar varmışçasına fermuarı çekti ve söylemeyeceğini belirtti.

Oflayarak dudaklarımı büzdüm. "Ne kadarda inatçısın."

Tam o sırada Hoseok ve Jimin gelmişti. Ders için öğretmen salona girmişti.

My Sweet Angel/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin