15. First

8.4K 426 15
                                    

Mingyu menarik kepala Wonwoo keluar dari bajunya lalu membalikkan badan nya ke bawah.
Posisi sudah terganti, Mingyu sekarang berada di atas Wonwoo.

"Daddy.. Nonu kan mau buat daddy senang.."

Tanpa membalasnya, Mingyu langsung membuka kancing piyama Wonwoo satu persatu. Menjilat leher nya lalu turun ke dada. Mengulum nipple merah muda itu dan menggigitnya.

"Ahhhh hnmmmhh daddy...geliii ughhhh"

Sekujur tubuh Wonwoo menggelinjang, merinding. Dingin dan panas semua tercampur aduk dalam satu sentuhan.

"Nonu..nonu belajar dari daddy aja yah..jangan yang lain?"

Wonwoo mengangguk.

Tunggu..

Berarti memang dia belajar dari orang lain.

Shit! SIAPA?!

"Daddy~ nonu pengen..ahhh cepetan daddy..."

Mingyu kembali ke realita, wonwoo menarik leher Mingyu lalu mengecupnya. Melumat bibirnya dengan sensual. Mingyu pun mengikuti permainan wonwoo.
Lidah mingyu memaksa masuk ke dalam bibir wonwoo, wonwoo terkejut.

Haha..mungkin dia belum belajar.

"Eunghhh daddhhh"

Wonwoo mendesah disela-sela pertempuran lidah mereka. Mingyu terus menjilat lidah Wonwoo lalu bibirnya, menghisap dengan keras dan kemudian menjilatnya lagi.

Wajah wonwoo sangat panas seperti demam. Mingyu kemudian menarik celana wonwoo dan membuangnya ntah kemana.
Wonwoo terus mendesah nikmat di setiap perlakuan Mingyu kepadanya.

"Ahhh daddy~ hnghhh ahhhh!!"

Mingyu mengocok cepat junior Wonwoo kemudian mengulumnya, naik turun dan mengocoknya dengan tempo yang cepat.

"Ahhh ahhhh daddd ahhhh hngghhh ahhhh"

Wonwoo mendesah nikmat, dia menggila.
Rambut daddy nya itu dijambaknya lalu didorongnya lebih dalam ke juniornya.

"Ahhh daddyyyyyy hnghhhh"

Mingyu terus mengocok junior nya itu dengan cepat.

"Ahh ahhh dadd"

"Ahhhh hnghhh daddy cummm ughhhh"

Wonwoo keluar.

Cairan itu menyelimuti junior nya Wonwoo. Mingyu yang melihat itu semakin terangsang. Ia mengusap cairan itu ke tangannya lalu menusuk jari tengahnya ke dalam pantat wonwoo.

"Aaaaaahhhhh!!!!!!!! Daddyyyy!! Hngghhhhhhhhhh"

Wonwoo menjerit terkejut dan kesakitan.

"Sssakit daddd hnghhhh" Wonwoo lemas. Tak kuasa menahan semua ini.

"Sstt..daddy pelan pelan.." Mingyu mengisyaratkan Wonwoo untuk tenang.

Mingyu menusuk pantatnya dengan jari telunjuk lagi, kini sudah dua jari di dalam nya. Mingyu kemudian mengusap cairan yang tersisa di junior Wonwoo lalu menusukkan lagi jari manisnya.

Kini lubang Wonwoo sudah penuh, Mingyu kemudian menggerakkan ketiga jarinya di dalam lubang Wonwoo.

"Ahh ahh ahh daddy ngapain hnghh"

Daddy sedang berbuat maksiat nak.

"You will feel great.."

Mingyu mengeluarkan ketiga jarinya lalu menusukkan nya lagi, mengeluarkan nya lalu menusukkan nya lagi berulang kali. Kini lubang Wonwoo lebih longgar. Hmm bagus.

"Ah ahh ahh"

"Daddy stop..."

"Ahhh daddy nonu lemesss hhh"

Mingyu kemudian menjilat nipple nya dan menusukkan ketiga jarinya secara bersamaan. Sensasi dua arah.

"Nice?"

Mingyu menggoda Wonwoo yang sudah lemas, tidak bisa berkata apa-apa lagi.

Wonwoo menganggukkan kepalanya.





To be continued.......

Malem malem baca ena ena
Asek banget dong eaaaaa

My Vampire Daddy (Meanie)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang