Part 3

3.8K 75 0
                                    

*Bella POV*
Rano obudziło mnie światło dostające się do pokoju z uśmiechem podniosłam się i rozciągnęłam na łóżku odrazu wzięłam do ręki telefon i ujrzałam godzinę 10 pierwsze co zrobiłam to napisanie sms do mamy

Do: Mama 😘
Dotarłam na miejsce pierwsza noc już za mną jak się trzymacie ?

Odłożyłam telefon na szafkę nocną i udałam się załatwić poranną toaletę następnie jako iż nie miałam zupełnie żadnego jedzenia uznałam ,że pójdę do pobliskiego sklepu. Ubrałam się w dżinsy i koszulkę ramiączkach na co zarzuciłam cienką bluzę wzięłam telefon i pieniądze. Po włosku mówiłam całkiem dobrze jak na to ,że uczyłam się zaledwie rok.
Weszłam do sklepu i kupiłam najpotrzebniejsze jedzenie chleb, jogurty, jajka , mleko i inne po czym poszedłam do kasy.

- Buongiorno signiora - powiedziała kasjerka na co nieśmiało odpowiedziałam
- Buongiorno... - dziewczyna uśmiechnęła się i powiedziała już po angielsku
- Jest pani tu nowa nie wiedziałam pani nigdy
- Tak wczoraj się wprowadziłam - uśmiechnęłam się
- W takim razie benvenuta ! - powiedziała wesoło
- Dziękuję bardzo - zapłaciłam kasiercję i udałam się do wyjścia - Ciao - powiedziałam i opuściłam sklep. Ruszyłam w stronę mieszkania do którego po chwili wyszłam i przygotowałam sobie śniadanie. Po zjedzeniu pysznego śniadania odrazu wzięłam się za poszukiwanie pracy nie miałam czasu do stracenia siedząc przy laptopie znalazłam kilka ciekawych ofert które zapisałam na kartce jednak nagle przeglądanie przerwał mnie dzwonek telefonu który odrazu odebrałam to firma przeprowadzkowa. Wyszłam na zewnątrz i wpuściłam mężczyzn z moimi rzeczami do środka po dwóch godzinach wnoszenia rzeczy wróciłam do przeglądania i spojrzałam na telefon dostałam sms od mamy.

Od: Mama 😘
Dzień dobry kochanie u nas jest super mam nadzieję ,że ci się podoba !

Odrazu odpisałam

Do: Mama 😘
Jasne kocham to miejsce i was trzymajcie się ciepło !

Uśmiechnęłam się do telefonu i zauważyłam ,że juz 17 jak ten czas szybko leci. Podzwoniłam po zapisanych wcześniej ofertach aż w końcu ktoś odebrał ...

Kolejny rozdział 😘

B E L L A   V I T AOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz