Jay
Natuurlijk ben ik bezorgd dat ze het zullen ruiken al weet ik dat niemand haar iets zal aandoen. Elk mens dat hier is heeft een wolf als mate dus iedereen wordt geaccepteerd. Men moeder kijkt me met opgetrokken wenkbrouwen aan en knikt dan.
"Veel plezier." Eleonora zegt nog dankjewel voor ik haar de deur uit trek. "Ik dacht dat het normaal was om als mens hier te zijn?" Ik knik en kijk haar met een schuine blik aan. "Is het ook. Ik wil je gewoon niet ongemakkelijk laten voelen." Haar mond vormt een 'o'.
"Dus, wat hebben we eigenlijk allemaal nodig uit de winkel?" We staan voor de ingang en ik kijk bedenkelijk naar Eleonora. "Nou, ik zou zeggen snacks. Aangezien jij en Simon waarschijnlijk heel de kast al geplunderd hebben?" Ik lach en knik. "Gelijk heb je."
'Alpha? Ik heb nieuws over de moeder van Eleonora.' Ik antwoord dat Levi er binnen een minuutje mag zijn en bedenk hoe ik alvast van Nora af graak.
"Ga jij al naar binnen? Ik neem een kar en kom er zo aan." Ze knikt en stapt naar binnen. Niet veel later komt Levi aangewandeld. "Haar broer komt uit het oudste pack dat er bestaat. Ze zijn de originals van de weerwolven. En haar broer is ook een hybride." Ik frons. "Bedoel je het Hillside pack?" Hij knikt en kijkt me gepijnigd aan. "Dat wordt geen pretje, ze gaan vast achter Eleonora komen."
Levi knikt opnieuw en legt zijn hand op mijn schouders. "Maandijk en Hillside hebben al eens gevochten, wij hebben toen gewonnen. Als we het een keer konden, lukt een tweede keer ook." Dit keer knik ik.
"Zolang we niet hoeven te vechten is iedereen nog veilig. Dat is voor nu het belangrijkste, daar over gesproken.." Ik hoor Nora's hartslag sneller gaan en stap snel de winkel in, na het bedanken aan Levi.
"Alles oké?" Ze knikt en kijkt bedenkelijk naar twee soorten chips. "Ik kan niet kiezen." Lachend pak ik de zakken van haar over en wil ze in de kar leggen maar die ben ik vergeten...
JE LEEST
Bound to you
WeerwolfEleonora is de volgende in lijn om de taak als Luna op zich te nemen. Ze is 19jaar, een mens en dus een zwakkeling volgens velen. Haar moeder ziet haar als een fout die ze nooit had moeten maken en haar vader is nooit betrokken met de thuissituatie...