Eleonora
"Dussss, netflix dan maar?" Ik knik en druk de tv aan. "We kijken Teen Wolf. Geen discussie mogelijk." Cas grinnikt en schudt zijn hoofd. "Dus je verafschuuwt ons, maar je kijkt wel graag naar de stereotype series over ons?" Ik knik hevig ja en geef hem een duuw in zijn zij.
"Weet je eigenlijk welk pack op bezoek komt?" Ik schud mijn hoofd. "Denk maar niet dat mijn ouders me betrekken met 'wolven zaken'. En als ze dat doen, ben ik het vast weer vergeten." Hij rolt zijn ogen en steekt zijn hand op als teken dat ik even moet wachten.
Ik kijk hem aan en zie de glazige blik in zijn ogen. Mindlink noemen ze het. Ik zie het mama en papa wel vaker doen als we aan tafel zitten, ik mag toch nooit weten wat er gaande is. Soms denk ik dat ze liever hebben dat iemand op het plein me dood slaat en me daar dumpt. Maar zo mag je niet denken over je eigen ouders, toch?
"Nora? Luister je wel?" Ik frons en kijk Cas aan. "Ja, hoezo?" Hij knijpt zijn ogen samen, pakt zijn neusbruggetje vast en schudt zijn hoofd. "Nou, omdat als ik je zou vertellen dat er een Alpha langskomt aan wie ze je willen uithuwelijken, je niet zo kalm zou zijn?" Mijn ogen worden groot.
"Uithuwelijken?!" Schreeuw-fluister ik. "Mijn leven is dus compleet over." Cas wrijft geruststellend over mijn rug als ik mijn handen voor mijn ogen sla en me naar achteren laat vallen op het zachte matras. "Ik ben 19 jaar! Ik ben niet klaar om te trouwen. Laat staan dat ik kinderen ga krijgen, met iemand waar ik niet van houd!"
Cas kijkt me niet begrijpend aan. "Wij, wolven, we trouwen zo snel mogelijk als we onze mate hebben gevonden. 19 Jaar is al een redelijk oude leeftijd hoor." Ik rol men ogen en sla hem op zijn achterhoofd. "Ja, voor JULLIE wolven. Ik ben maar een mens. Daarbij heb jij een mate! Een zielsverwant. Ik heb niets."
Ja Cas heeft zijn mate al gevonden. Daarom dat hij niet zo vaak langs komt, want Alysa zou maar eens jaloers kunnen worden he. *zucht* Het leven zit niet mee voor een mens in een wolvenwereld. Het leven zit in het algemeen voor mij niet mee. Uitgehuwelijkt, haha. Goede grap.
JE LEEST
Bound to you
WerewolfEleonora is de volgende in lijn om de taak als Luna op zich te nemen. Ze is 19jaar, een mens en dus een zwakkeling volgens velen. Haar moeder ziet haar als een fout die ze nooit had moeten maken en haar vader is nooit betrokken met de thuissituatie...