Jay
"Eleonora heeft me het nummer van haar moeder gegeven. Die is niet meer in gebruik dus we moeten iets anders vinden." Vertel ik aan Levi die bedenkelijk voor me in de bureaustoel komt zitten.
"We zullen hoe dan ook moeten vechten, Jay. Ze gaan niet ophouden totdat Eleonora dood is." Ik zucht en knik. Want hij heeft spijtig genoeg gelijk. Ze is nog steeds een gevaar voor haar eigen roedel als ze beslist daar de titel over te nemen. Al zou ze dat nooit doen want ze wordt mijn Luna.
"Ik heb een idee;..." Levi begint met vertellen en het is best een goed idee. Het zou kunnen werken als iedereen er aan mee doet. Op het einde van het verhaal houdt hij plots op met spreken. Hij wijst naar de deur en ik snap meteen wat hij bedoelt. Ik hoop maar dat ze niets gehoord heeft van ons plan, anders zal het niet werken.
"Nora? Kom maar binnen hoor." Ze doet voorzichtig de deur open en steekt haar hoofd door het gat. "I-ik wou gewoon even komen kijken." Ik knik en gebaar dat ze naast Levi mag komen zitten. Stil neemt ze plaats en luistert aandachtig naar wat Levi en ik bespreken over Rogues.
Er zijn helemaal geen Rogues maar we moesten iets verzinnen zodat het niet leek alsof we iets verbergen. "Dat was het dan. Bedankt voor je komst Levi. Laat je me nog iets weten als je meer hoort?" Hij knikt en buigt voor Nora en mij.
"Is alles oké?" Vraag ik haar maar ze ziet het duidelijk niet zitten om te spreken tegen mij. "Nu nog wel, binnen een week niet meer...." Ik grinnik maar stop abrupt als ik haar gebroken gezicht zie. "He, het spijt me echt. Ik had het nooit zien aankomen." Ze knikt en zucht. "Ik ook niet, het zij zo. Heb je nog alpha zaken voor mij want ik verveel me echt."
Ik schuif haar enkele folders toe die vol zitten met papierwerk. "Veel pezier..."
JE LEEST
Bound to you
Lupi mannariEleonora is de volgende in lijn om de taak als Luna op zich te nemen. Ze is 19jaar, een mens en dus een zwakkeling volgens velen. Haar moeder ziet haar als een fout die ze nooit had moeten maken en haar vader is nooit betrokken met de thuissituatie...