Capitolul 3

1.6K 72 7
                                    


Noaptea a trecut greu ,si mi-a luat ceva sa adorm dupa ce a ajuns Erik acasa .
Dimineata cand m-am trezit nu mai era langa mine se poarta ciudat de cand cu ciudatul de ieri , o sa aflu despre ce e vorba . Astazi vorbesc cu el . Ma ridic cu greu din pat si pornesc spre baie .

Dupa rutina de dimineata ma imbrac si plec spre firma . Erik cred ca e acolo , dar era frumos sa ma astepte si pe mine . Nu depun foarte mult efort in alegerea vestimentatiei , o rochita ofiice albastra si sandale negre. Parul il las pe spate , si imi dau cu rimel . Ies pe usa si pe scari ma intalnesc cu mama.
-Ce mai face cea mai buna mama din lume, in dimineata asta.
-Bine iubita ce e cu fericirea asta , astazi.
-Nu stiu nu vreau sa stau suparata doar pentru ca Erik e un idiot nervos.
-Ce ti-a mai facut de data asta?
-Nu conteaza , el unde e?
-A plecat de dimineata , nu a mancat doar a trantit usa de la intrare. Nu stiu ce are.
-Ma duc sa vad ce are , nu poate sa continue cu atitudinea asta.
-Bine , ma tii la curent , imi fac griji pentru el.
-Ok te anunt. Te pup , vorbim mai tarziu.

Plec de acasa si trebuie sa iau iar taxi-ul pentru ca Erik dupa ce ca a luat masina a mai luat si soferul , jur e imposibil. Plec spre statia de taxiuri si aud telefonul . Il scot din geanta si vad un mesaj de la un numar necunoscut.
" Iar te-a lasat printul pe jos, apropo esti sexi in rochita aia "
Raman socata si incep sa ma uit in toate partile , cine putea sa imi trimita mesaj , si de unde stie cum sunt imbracata , asta daca nu m-a urmarit , o doamne o fii psihopatul de ieri . Bag telefonul in geanta si maresc pasul , deja imi e teama . Ajung langa primul taxi si urc rapid ii zic adresa si porneste masina , rasuflu usurata dar primesc iar mesaj , scot cu teama telefonul din geanta si il citesc. Imi ia ceva sa imi fac curaj sa il citesc .
" Ce ai patit frumoaso te-ai speriat de ai luat-o la fuga, nu musc .... inca "

Im iau inima in dinti si ii raspund .
" Cine esti si ce vrei "
Toata buna mea dispozitie sa dus si acum imi e frica sa ma mai cobor din masina , stiu ca e tipul de ieri si sincer ma speriat teeibil . Telefonul se lumineaza in semn ca am primit un nou mesaj .
" Stiu ca ti-ai dat seama cine sunt , esti mai desteapta de atat"
"Altceva , nu ai de facut decat sa hartuiesti oamenii."
" Asta e placerea mea iubito"
" Lasa-ma in pace psihopatule"
Ajung in fata firmei platesc si cobor , telefonul bazaie iar si il scot sa vad ce vrea defapt omul asta de ma enerveaza .
" Inca nu ai vazut nimic iubire, saluta-ti iubitul din partea mea , nu pare in apele lui , oare din ce cauza ? Afla daca poti . As mai vorbii cu tine dar am alte lucruri mai importante de facut . Te caut eu"

Omul asta e sonat, jur sau o fii bipolar . Doamne trebuie sa imi schimb numarul , astazi dupa ce plec acasa.

Urc scarile si intru in cladirea impozanta din fata mea , ma chinui sa scot un zambet receptionerei , o fata draguta nu vorbeste prea mult dar e ok . Ma inteleg bine cu ea , e la fel de inalta ca mine si nu are decat 20 de ani , are atata daruire pentru ce face mai mult decat restul persoanelor de aici.
-Buna Ana , ce mai faci .
-Bine Eve , pe aici cu munca , tu ?
-La fel , stii cumva Erik e in birou?
-Da , nu a iesit de acolo de cand a venit extrem de nervos.
-Ok ms .

Apas pe butonul liftului si apas pe 3 si astept sa ma duca la etajul unde se afla biroul lui Erik.

Ajunsa in fata biroului il aud iar urland de data asta la telefon .
"Nu pot sa fac asta intelege , as pierde munca de atatia ani , si nici varianta a doua nu e prea bun tin la Eve . Nu stiu ce decizie o sa iau , vorbim mai tarziu , poate intra cineva ."
Asta clar ma priveste si pe mine , doar vorbea de mine asai , bat la usa si intru , fata lui exprima uimire si mai era ceva , cred ca o combinatie intre confuzie si nervozitate.
-Puteai sa ma astepti si pe mine , sau sa ma trezesti , de cateva zile fugi de mine , ori te urli la mine , ori ma ignori. Imi spui ce se intampla cu tine de esti asa intors .
-Nu am nimic , am treaba si nu a mers o afacere cum trebuia si incerc sa rezolv problema aparuta .
-Poti sa imi zici poate , pot sa te ajut ?
-Nu poti , si te rog sa vii mai tarziu am treaba .
- Ma dai afara , nu poti lucra si cu mine aici , inainte puteai acum brusc nu mai poti.
-Nu , nu mai pot . Daca nu mai ai nimic sa imi spui , poti pleca .
-Serios Erik , esti ciudat ce ai ? Si nu plec pana nu imi zici .
- Esti surda sau proasta , nu pricepi ca am treaba , iesi si inchide usa dupa tine .
-Sti ce , ai dreptate , imi bat capul aiurea sa iti ofer ajutorul . E a doaua oara in doua zile in care ma jignesti fara sa iti fac ceva . Si eu as putea sa te jignesc dar ma pot controla , spre deosebire de altii.
-Daca ai terminat cu morala, poti pleca .
-Stai linistit ca nu te mai deranjez .

De ce credeti ca se poarta asa Erik , oare sa schimbat sau e acelasi?

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum