Am ajuns la petrecerea lui , o mare de oameni sobri si inspaimantatori pe aici , nu ai vrea sa superi pe cineva , toti au pistoale si nici macar nu se obosesc sa le ascunda , cred ca imi tremura si ultimul oscior de frica si femeile astea sunt aranjate din cap pana in picioare cu niste rochii mai scumpe decat apartamentul in care locuiam in Romania , cat de sumbra imi pare viata mea in momentul asta , printre atatia oameni periculosi , eu sunt ca o oita intr-o haita de lupi , si cel mai grav e ca sunt cu conducatorul lor la brat .
Viata e o tarfa , am invatat pe propria piele asta , dar nu o sa mai plang , ce rost ar avea , o sa incerc sa ma mentin tare , chiar crede ca o sa ii respect regulile lui de cacat , ce sunt eu caine sa il tina in lesa , imediat ce o sa gasesc o sansa de a scapa de el si de restul oamenilor care mi-au facut rau . O sa fug si o sa imi incep alta viata departe de toti tradatorii astia. Ma simt stransa de mijloc si imi intorc capul spre cel care o face .
-Printesa , la ce te gandesti ? Nu uita sa zambesti , nu ai vrea sa ma dezamagesti nu e asa?
-Oo nu marele si puternicul , nu ti-am retinut numele dar nu conteaza . Nu as face asa ceva , ti-as strica imaginea de om al pesterilor ce esti.
-Si frumoasa si amuzanta , e o combinatie mortala.
-Acum zii la ce te gandeai ?
-De ce te intereseaza ?
-Nu imi spune ca la idiotul de fostul tau iubit . Ma dezamagesti zau.
-Nu cred ca imi tot rasucesti cutitul in rana de cate ori ai ocazia , si nu , nu ma gandeam la el , ci la moduri in care te-as putea omora.
-Zau ?
-Ce te mira , nu te simpatizez deloc.
-Pun pariu ca daca ti-as da un pistol in mana , nici nu ai stii cum sa il arunci din mana mai repede, pana la a omora pe cinev mai e cale lunga .
-Crezi ca daca ma duc la unul din tipi aia cu muschi si plini de bani si il rog frumos sa imi imprumute pistolul lui sa omor un demon arogant si dominator, care ma tine sechestrata , o sa imi dea?
-Buna gluma , incearca , succes.
Idiotul mi-a facut cu ochiul , nu cred si mai si pleaca .-Unde naiba pleci si m lasi singura intre o gramada de oameni periculosi .
-Nu uita ca stai in casa cu unul , daca nu ii enervezi nu iti fac nimic , cea ce sa fiu sincer e cam greu pentru tine .
Oricum iti urez bafta , aa da nu incerca sa fugi , nu ai cum si pedeapsa pe ta o sa fie sangeroasa , daca incerci . Deci iti sugerez sa nu faci vreo miscare gresita , si nu vorbii cu strainii.-Esti un idiot . M-ai tarat la petrecerea asta de rahat , ca sa ma lasi singura intre gloata asta de mafioti . Si te astepti sa nu fug. Esti naiv , si e ciudata increderea ta in mine , ma uimesti .
-Inca un lucru printesa , gandestete din timp la consecinte nu te arunca cu capul inainte.Daca are impresia ca o sa il ascult se inseala , trebuie sa beau ceva sa imi fac curaj. Gasesc cu greu barul printre atatia tipi dubiosi si care ma masurau din cap pana in picioare . Ma rog ajung la bar si ma asez pe scaun , ii cer chelnerului un mojitto si ma uit prin jur , e luxos totul , facut in auriu si alb , striga a lux peste tot . Beau cateva guri din bautura mea cand un tip se aseaza langa mine .
-Si ce cauta o domnisoara asa frumoasa ca tine singura pe aici.
-Ma scuzi vorbesti cu mine ?
-Dar cu cine crezi ca vorbesc .
-Nu stiu dar as putea sa aflu, si nu sunt singura , am venit cu logodnicul meu dar a ramas de vorba cu cineva .
-Ok .
E dragut tipul, pacat petru ce o sa ii fac , blond cu ochii verzi , o camasa alba deschisa la primi nasturi , si se vede ca a lucrat la sala , el e scaparea mea . Imi cam pare rau pentru ce o sa ii fac , dar asta e trebuie sa scap de aici cumva .-Scuze nu ma simt prea bine , ma poti ajuta sa iau o gura de aer , doar 5 minute , nu te deranjez mult .
-Nu e nici un deranj , frumoaso da-mi mana sa te ajut .
-Apropo nu mi-ai zis cum te cheama ?
-Nicol ,
Doar nu sunt asa proasta sa ii zic numele meu real.
-Pe tine ?
-Lucien .
-Ce nume frumos ai .
-Multumesc frumoaso .
-Daca ai treaba poti pleca ma descurc .
-Nu am nimic de facut , iti tin companie .
Ma gandeam ca pot sa fug si fara sa il ranesc e un tip ok , fata de restul .
-Stii imi pare extrem de rau ,dar nu am alta optiune .
-Despre ce vorbesti ?
-Sa nu uiti esti cel mai ok cu care am vorbit in ultima vreme , dar nu mai pot ramane .
-Ce ai de gand?Si nu i-am mai raspuns i-am dat un picior in partea sensibila si am luat-o la fuga , iti imaginezi cum sa alergi pe tocuri de 12 , e se poate , frica te invata orice di eu nu pot sa mai stau cu mafiotul acela in casa . Si am fugit pana am ajuns la marginea unei paduri si atunci am auzit racnetul lui , si-a dat seama ca am disparut.
-Evelyn intoarcete inapoi sau o sa regreti.Daca eu sunt proasta , am fugit ma departe , pana m-am afundat in padure , noaptea , unde cred ca sunt si animale salbatice , dar nu imi pasa , la demonu ala nu ma mai intorc , mai bine mor sfasiata de animale salbatice .
Dupa vreo 15 minute de alergat prin padure fara o tinta anume , ma prabusesc la pamant , la scoarta unui copac efectiv imi cedeaza picioarele , momentan nu se aude nimic , imi rezerv 5 minute sa imi trag aerul .In poza e Lucien fratele lui Matt
CITEȘTI
Iubind-o pe ea
RomanceCarte cu scene +18 si limbaj licentios , daca ai sub 18 , orienteazate la restul scrise de mine . Multumesc de intelegere Continuarea cartii Intalnind-o pe ea. Deci , avem un barbat care isi traia viata la maxim ca orice burlac de altfel , si nu av...