Capitolul 9

1.3K 62 16
                                    

Capitol cu limbaj licentios

Matt

Fata asta ,e atat de incapatanata de nu ai vazut , nu respecta nici macar o nenorocita de regula , si eu care credeam ca face pe ea de frica , intre atatia mafioti ea intra in vorba cu ei. Deci doamne sa vezi ce ii fac ii scot eu aerele din cap . Si acum 5 minute era la bar , acum nu o mai gasesc pe nicaieri . Ma indrept spre iesire si dau de idiotul de fratemiu , sigur are legatura cu micul dracusor .
-Ce ai Luci de stai in pozitia asta te rogi?
-As vrea eu , o tipa mi-a tras-o si a fugit , si si-a mai cerut si scuze in avans , dar doamne ce bine arata .
-Era imbracata intr-o rochie rosie , si cu parul prins ?
-Da de ce ?
-Rahat , era Eve , de ce ai fost atat de idiot sa o scoti afara.
-Am vrut sa fiu politicos , a zis ca ii e rau . Dar vezi ca nu a plecat de mult acum intra in padure .
-Evelyn opreste-te .

-Vin-o si ajuta-ma , ca tu ai lasat-o sa fuga .
-Asta aveam de facut in noaptea asta decat sa alerg dupa o nebuna mica prin padure .
-Luci nu ma enerva , femeia asta o sa imi manance viata , nici macar nu stie ce o asteapta , daca dau de ea si sigur dau .

Ma indrept spre padure si sunt atent la fiecare pas , sa aud in ce parte a luat-o .
E singura e obosita si nu stie padurea nu ar trebuii sa fie prea greu , de ce oare ma asteptam sa fie mai usor.
-Matt , cum ti-ai gasit ingerasul asta salbatic , dupa care colindam prin padure.
-Daca ma crezi e fosta logodnica ca idiotului de Erik , stii ca imi datora o gramada de bani si eu am zis in gluma ca are doua variante si el a ales sa isi dea viitoarea sotie , la schimb in locul datoriei . Deci acum e sotia mea bine a inselat-o sa semneze actele. Deci asa m-am trezit pe cap cu minunatia asta.

-Si de ce a rupt-o la fuga .
-Ce nu pricepi e extrem de incapatanata si ma incanta la maxim , plus ca e foarte frumoasa ,si mai e si sotia mea .
-Deci iti place , pana la urma de ea.
-Oo si inca cum, dar o sa aiba o surpriza mare , pentru ca m-a facut sa umblu noaptea dupa ea prin padure.
-Trebuie sa recunosti ca e prima care te sfideaza , e putin amuzanta situatia.
-Stai sa vezi ce o sa ma mai amuz eu in noaptea asta.
-Shh cred ca am auzit ceva.

Eve

Cred ca am auzit ceva , dar cred ca acum am actionat din frica ca am luat-o la sanatoasa , nici nu stiu pe ce calc si cum ocolesc copacii . Dar intamplarea face ca sa intru in ceva , sau mai exact in cineva .
Ma uit terifiata in sus si dau de ochii monstrului , incerc sa fac cale intoarsa dar ma prinde de incheietura si are mult mai multa forta ca mine , plus ca sunt scursa de puteri .

-Unde fugeai , ingeras ?
Am dat de dracu .
-Pe aici ma plimbam .
-Nu ai respectat nici macar o nenorocita de regula , o sa vezi printesa cat o sa mai regreti asta. Am fost dragut pana acum dar ai nevoie de o reeducare .
-Te rog lasa-ma in pace .
-Ma faci sa rad iubito , iti va parea rau ca ai indraznit sa ma sfidezi. Hai .

Nu am mai scos un sunet , am incercat macar pot sta impacata cu asta .
Dupa jumatate de ora suntem deja pe drum spre inchisoarea mea . Tipul pe care l-am lovit , e chiar fratele lui , jur karma isi bate joc de mine care erau sansele .
Ma pun cu capul pe geam si incerc sa nu il mai enervez , cred ca o sa ii iese flacari pe urechi.

-Sa nu adormi printesa , avem treaba in noaptea asta.
- Nu imi pasa , poti sa ma si omori .
-Nuuu , cum sa fac asta. Am de gand sa ma distrez in noaptea asta.

Stiu , sunt terifiata de monstru de langa mine acum daca stau sa ma gandesc nu a fost tocmai o idee buna , si cine stie ce are de gand idiotu asta .
-Nici daca iti zic ca imi pare rau , si ca nu o sa mai fac .
-Nu merge printesa asa fraier nu sunt , si fii sigura ca nu o sa mai faci asta , pentru ca nu o sa mai iesi din camera . Am zis sa fiu dragut , dar nu vrei cu binele , o sa trecem la varianta a doua. Si acum coboara ca am ajuns .

Cobor cu greu din masina si ma indrept spre tortura , sunt sigura ca nu o sa scap ieftin de data asta oare la ce m-am gandit de am incercat sa insel un mafiot periculos.
Intru in camera si nu apuc sa pasesc bine ca sunt trasa inapoi
-Nu asa repede ingeras , o sa vii cu mine .
Ma trage de incheietura si icnesc la durere .
-Te doare iubito pana dimineata nu o sa fie singura parte care o sa doara.
-Ma tot ma ameninti de vreo ora , dar sa sti ca nu imi e frica .
-Nu , atunci de ce tremuri .
-De placere.
-Ma bucur ca ai glume in program , o sa te fac sa tremuri de placere , in cateva minute.
Ajunsa intr-o camera cred ca e a lui ma impinge in camera si incuie usa . Ma uit la el ciudat.
-Pentru siguranta , nu ca ai avea unde fugii dar esti inventiva.

Trece prin spatele meu si ma saruta pe gat , cand vreau sa ma retrag , ma strange de mijloc .
-Ai de gand sa ma violezi sau ce?
-Nu iubito, o sa iti doresti asta , dupa ce termin cu tine .
-Sti ca semeni cu un psihopat nu-i asa?
-Zici ?
Si nu mai apuc sa fac vreun pas ca idiotul rupe la propriu rochia de pe mine , si o arunca jos .
-Tu esti nebun , nu puteai sa o dai jos frumos , daca tot aveai intentia asta .
-Nu , acum ai putea sa taci , sau macar sa iti umpli gurita asta galagioasa cu altceva .
-Nu ai indrazni.
-Ce , sa mi-o sugi ? Stai linistita papusa nu ai ajuns inca la privilegiul asta.

Ma uit la el oripilata , de limbajul lui si la cat e de incruntat am impresia ca o sa ii pocneasca o vena la cap.
-Vezi sa nu ti se sparga o vena la cap si sa mori de la atatia nervi . Te-as avea pe constiinta.
- Stai sa vezi ce constiinta iti dau eu acum .
Si nebunul ma arunca in pat , ok acum imi e frica , poate reusesc sa il imbunez ii mai trec nervii.
-Uite chiar imi pare rau , ca nu te-am ascultat , dar nu e nevoie de violenta pentru asta . Promit ca o sa te ascult.
-Imi place textul tau cat ai stat sa il inventezi. Stiu ca o sa o faci iar cand vei avea ocazia deci nu te obosii.
-Da nici eu nu ma cred , deci macar spune-mi ce ai de gand .
Nu imi raspunde si imi ridica mainile sus si le prinde cu catuse ?
-Imi pare rau sincer pentru incheieturile tale , deci iti recomand sa nu te misti prea mult .
-Esti nebun , ma legi .
-Acum vine partea interesanta .

Si imi simt si  picioarele legate si departate . Incerc sa le misc si fierul acela sau ce dumnezeu o fii se mareste .
-Iti recomand sa nu te mai misti ca e telescopica ,se mareste la fiecare miscare.
-E clar esti nebun , cum sa ma legi in halul asta .
-Acum e timpul pentru pedeapsa ta , pregateste-te ingeras , o sa fii posedata de un demon.

O sa incerc sa descriu pe cat posibil sa descriu cate o scena de genul , sper sa imi si iasa . Nu prea sunt atat de curajoasa in explicarea a ceea ce se intampla . In capitolul urmator o sa fie cateva momente intime dar nu foarte mult .

Woow chiar sunt vrenica 4 capitole

Iubind-o pe ea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum